Begingeneriek

Gesloten
Bas4444
Nog geen rang

Re: Begingeneriek

Bericht door Bas4444 »

Misschien is er iedere dag een andere...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Een antwoord op alle vragen komt van de site van Eén:
Thuis zit in een nieuw kleedje! Ontdek hier alvast drie versies van de nieuwe generiek. De andere versies ontdek je vanaf maandag 20 januari op televisie.
Je bent thuis werd geschreven door Roel De Meulemeester en Guy Balbaert en ingezongen door Stefanie De Meulemeester en Sonny Vande Putte. De song is geproducet in The Globe Recording Studio’s van Patrick Hamilton.
;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Ja, maar dan is er nog steeds de vraag hoeveel versie's? Zijn dat er 5, of 10? Als het er 5 zijn, dan kan het toch niet anders dat er sommige personages 2 keer inzitten?
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

maartenB schreef:Ja, maar dan is er nog steeds de vraag hoeveel versie's? Zijn dat er 5, of 10? Als het er 5 zijn, dan kan het toch niet anders dat er sommige personages 2 keer inzitten?
Oké, dus niet een antwoord op alle vragen... :razz:
Hoeveel het er precies zijn, heb ik ook nog nergens terug kunnen vinden... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Trouwens, elke achtergrond is anders, waarop THUIS verschijnt. Die groene tegels is van de zus en zo, en de gordijnen van Marianne thuis of ook van de zus en zo? En de bakstenen van het bij de kabouters? Wat denken jullie kan dat kloppen?
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Er zijn de filmpjes van de personages, die kunnen ze aan mekaar plakken naar hartenlust. Het is niet dat de volgorde dus altijd hetzelfde zal zijn en er maar deze drie vaste versies zijn.

De verschillen zitten hem in het laatste beeld. In het eerste filmpje een gordijn op de achtergrond, in het tweede filmpje een tegelmotief en in het laatste filmpje een bakstenenmotief.

Wat vinden jullie van het nieuwe liedje? Ben ik de enige die aan Koen Wauters moest denken?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Die vrouwelijke stem van de nieuwe generiek doet met heel erg veel denken aan diegene die de allereerste thuisgeneriek inzong...
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Het eerste waaraan ik dacht toen ik de nieuwe begin generiek zag is 'Familie'.. Het heeft er veel van weg.. en dat vind ik minder goed. Het mist wat eigenheid ofzo. Maar op zich is het wel leuk gedaan..
Laatst gewijzigd door Sans op vr 17 jan 2014, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Je op hun site ook eens de vorige generieken bekijken. Zeker interessant om te zien: http://www.een.be/programmas/thuis/door-de-jaren-heen

De tweede, met die luchtbeelden boven Ternat, vind ik de mooiste geloof ik. Zo te zien heeft die maar 1 seizoen meegegaan.
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Omega schreef:Er zijn de filmpjes van de personages, die kunnen ze aan mekaar plakken naar hartenlust. Het is niet dat de volgorde dus altijd hetzelfde zal zijn en er maar deze drie vaste versies zijn.

De verschillen zitten hem in het laatste beeld. In het eerste filmpje een gordijn op de achtergrond, in het tweede filmpje een tegelmotief en in het laatste filmpje een bakstenenmotief.

Wat vinden jullie van het nieuwe liedje? Ben ik de enige die aan Koen Wauters moest denken?
Klopt, en elke laatste beeld verwijst volgens mij naar een Thuis locatie , tegels = zus en zo; Gordijnen weet ik niet 100%, Bakstenen is van de kabouters denk ik?
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Leuk om ze allemaal nog is te zien.. Mijn favorieten zijn 1,5,6 en 7.
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Als er negen personages per "generiek" zijn is mijn gok voor de laatste 9 van de laatste generiek:

1. Kurt
2. Stan
3. Ivo Courtois
4. Yvette
5. Bram
6. André
7. Julia
8 & 9 ??

en misschien nog een aantal nieuwe personages? Er moet een reden zijn dat er een generiek "verborgen" wordt.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Inderdaad heel leuk om eindelijk eens een volledig overzicht van alle generieken te hebben.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Géén Peter Evrard en Sofie van Moll meer, en dit na 6,5 jaar, ik kan niet zeggen dat ik er rouwig om ben. :p
0 x
Jonathan
Nog geen rang

Bericht door Jonathan »

tvx1 schreef:Die vrouwelijke stem van de nieuwe generiek doet met heel erg veel denken aan diegene die de allereerste thuisgeneriek inzong...
Toen ging het wel degelijk om Isabelle A. Deze generiek zou het om Stefanie De Meulemeester en Sonny Vande Putte gaan. Al moet ik zeggen dat ik het dus net Isabelle A, zoals ik eerder al schreef, en Koen Wauters vind. Zeker wanneer je het een eerste keer hoort.
En eerlijk gezegd ben ik ook benieuwd waarom de 4e (?) generiek voorlopig geheim blijft. Zoals verschillende al schreven: hier moet toch een reden voor zijn?
0 x
Gesloten