Aflevering 3500
-
Bas4444
- Nog geen rang
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Re: Aflevering 3500
Ik zie nog steeds die vreselijke Peter en Peggy foto - wat is er veranderd dan?
0 x
-
Bas4444
- Nog geen rang
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
- Mona'ke
- Poster rang 2

Inderdaad, de lay-out van de video is veranderd.
Ik heb even vergeleken met gisteren. Gisteren kon je die doorzichtige strepen links onder nog zien, vandaag is er niks meer te zien.
En op de FB-pagina vind ik die foto ook heel hard lijken op een nieuwe generiek. Of beeld ik mij iets in omdat ik zo hoop op een nieuwe generiek?
Ik heb even vergeleken met gisteren. Gisteren kon je die doorzichtige strepen links onder nog zien, vandaag is er niks meer te zien.
En op de FB-pagina vind ik die foto ook heel hard lijken op een nieuwe generiek. Of beeld ik mij iets in omdat ik zo hoop op een nieuwe generiek?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Gut dat valt mij niet eens op ...
Maar ik hoopte waarschijnlijk veel te hard dat die vreselijke 'trouwfoto' eindelijk zou weg zijn.
Maar ik hoopte waarschijnlijk veel te hard dat die vreselijke 'trouwfoto' eindelijk zou weg zijn.
0 x
-
Bas4444
- Nog geen rang
Inderdaad!
In de video 'Vandaag in Thuis' wordt een compilatie van belangrijke fragmenten uit die aflevering gepakt. Die beelden worden geknipt uit het 'Wat vooraf ging'-deel uit de volgende aflevering. Als je goed kijkt is er (in de video van vandaag) in de hoeken een goude glans te zien, wat erop kan duiden, dat dat de nieuwe lay-out is!
In de video 'Vandaag in Thuis' wordt een compilatie van belangrijke fragmenten uit die aflevering gepakt. Die beelden worden geknipt uit het 'Wat vooraf ging'-deel uit de volgende aflevering. Als je goed kijkt is er (in de video van vandaag) in de hoeken een goude glans te zien, wat erop kan duiden, dat dat de nieuwe lay-out is!
0 x
-
airmaxboy
- Nog geen rang
amai zeg, sjieke dinges net gezien. Er is inderdaad geen beter plek dan Thuuuiiisss.
0 x
-
tvx1
- x 435
En de muziek in die video is ook anders dan in de alle andere "wat voorafging" stukjes die we tot op heden te zien kregen.
0 x
-
airmaxboy
- Nog geen rang
Aangezien we kort voor de uitzending zijn, er is dus een nieuwe generiek. Tis te zeggen 1 nieuw lied en drie verschillende samenstellingen van de beelden. Vanavond in primeur op facebook en vanaf maandag op een. En tis ne heeeeele schone
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dát zou heel fijn zijn.Christel schreef:Op de Facebookpagina van Thuis laten ze in elk geval weten dat ons een grote verrassing te wachten staat... Hun kopfoto is veranderd in iets wat er een beetje uit ziet als een nieuwe intro, dus ook ik ben benieuwd!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
- pnele
- Poster rang 1

- x 8
- x 7
Leuk dat het eindelijk bekend is gemaakt. Zelf moet ik al sinds oktober mijn mond hierover houden aangezien het een verrassing moest zijn. Wel leuk dat ik hiervoor mocht figurerenairmaxboy schreef:Aangezien we kort voor de uitzending zijn, er is dus een nieuwe generiek. Tis te zeggen 1 nieuw lied en drie verschillende samenstellingen van de beelden. Vanavond in primeur op facebook en vanaf maandag op een. En tis ne heeeeele schone
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Wat leuk! En knap dat je dat zwijgen volgehouden hebtpnele schreef:Leuk dat het eindelijk bekend is gemaakt. Zelf moet ik al sinds oktober mijn mond hierover houden aangezien het een verrassing moest zijn. Wel leuk dat ik hiervoor mocht figurerenairmaxboy schreef:Aangezien we kort voor de uitzending zijn, er is dus een nieuwe generiek. Tis te zeggen 1 nieuw lied en drie verschillende samenstellingen van de beelden. Vanavond in primeur op facebook en vanaf maandag op een. En tis ne heeeeele schone
Ik vind het ook geslaagd moet ik zeggen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..