Emma Van Damme (Elise Roels)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
Re: Emma Van Damme (Elise Roels)
Gelukkig, ik was al bang dat dit weer een heel gedoe zou worden.
Kurt zal hem nogal mogen excuseren!
0 x
-
- x 435
Eigenlijk is het vooral Judith die hierin de schuldige is. Emma heeft opzich nooit gelogen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, maar Kurt niet alleen...Lazylady schreef:Gelukkig, ik was al bang dat dit weer een heel gedoe zou worden.
Judith zal ook nog wel iets moeten rechtzetten.
Maar goed, ben blij dat dit achter de rug is - ergens heb ik wel te doen met Emma, zij heeft dit nooit gewild, maar moet wel opnieuw naar school, waar iedereen blijkbaar al op de hoogte is. Ze zal heel wat uit te leggen hebben.
En dat allemaal voor iets waar ze zelf niet eens kan aan doen.
Ze was een beetje overmoedig en dat is verkeerd uitgedraaid, da's eigenlijk alles...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Da's waar... Heel beschamend eigenlijk, nu dat iedereen ervan weet. Ook ik heb wel met haar te doen.satine schreef:Inderdaad, maar Kurt niet alleen...Lazylady schreef:Gelukkig, ik was al bang dat dit weer een heel gedoe zou worden.
Judith zal ook nog wel iets moeten rechtzetten.
Maar goed, ben blij dat dit achter de rug is - ergens heb ik wel te doen met Emma, zij heeft dit nooit gewild, maar moet wel opnieuw naar school, waar iedereen blijkbaar al op de hoogte is. Ze zal heel wat uit te leggen hebben.
En dat allemaal voor iets waar ze zelf niet eens kan aan doen.
Ze was een beetje overmoedig en dat is verkeerd uitgedraaid, da's eigenlijk alles...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
dat is waar ! Wat kon ze doen ? Toegeven dat het haar schuld was dat was ook toegeven dat jens haar niet wilde en dat is niet zo leuk ....Ze had gewoon aan haar mama de waarheid moeten vertellen vermits die zo onnozel was dat ze nooit had opgemerkt dat haar dochter een totale metamorfose onderging als ze naar of van de gitaarles kwam . Een kind kon het merken maar Judith nietOmega schreef:Eigenlijk is het vooral Judith die hierin de schuldige is. Emma heeft opzich nooit gelogen.

0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Zoals een uitbarsting als 'ik haat hem' en 'ik wil niet meer naar die stomme gitaarles' passen bij een gebroken tienerhartje en niet bij een kind dat misbruikt is. Zoals ik begreep van serieuze artikelen sluiten die zich veeleer in zichzelf op en proberen te doen of de persoon en de situatie niet bestaan (hebben).
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
helemaal mijn gedacht.nounake schreef:dat is waar ! Wat kon ze doen ? Toegeven dat het haar schuld was dat was ook toegeven dat jens haar niet wilde en dat is niet zo leuk ....Ze had gewoon aan haar mama de waarheid moeten vertellen vermits die zo onnozel was dat ze nooit had opgemerkt dat haar dochter een totale metamorfose onderging als ze naar of van de gitaarles kwam . Een kind kon het merken maar Judith nietOmega schreef:Eigenlijk is het vooral Judith die hierin de schuldige is. Emma heeft opzich nooit gelogen.![]()
![]()

0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Ik ben benieuwd of "Gui Tarstar" nog opnieuw gaat opduiken in de nabije toekomst?
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
Om even positief te zijn over Emma: ik vind haar nieuw kapsel ook heel mooi. 

0 x
-
- x 435
Wat vreemd, ze hebben het helemaal niet meer over die Gui Tarstar gehad.annekeHU schreef:Ik ben benieuwd of "Gui Tarstar" nog opnieuw gaat opduiken in de nabije toekomst?
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
En dat was duidelijk een plot voor de kijkers bedoeld, want niemand in het Thuis dorp weet van iets. Als die niet meer voorkomt is het echt een gigantische plot-hole! (om niet te zeggen 'kijkersbedrog').Omega schreef:Wat vreemd, ze hebben het helemaal niet meer over die Gui Tarstar gehad.annekeHU schreef:Ik ben benieuwd of "Gui Tarstar" nog opnieuw gaat opduiken in de nabije toekomst?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
-
- Poster rang 3
Amiche schreef:En dat was duidelijk een plot voor de kijkers bedoeld, want niemand in het Thuis dorp weet van iets. Als die niet meer voorkomt is het echt een gigantische plot-hole! (om niet te zeggen 'kijkersbedrog').Omega schreef:Wat vreemd, ze hebben het helemaal niet meer over die Gui Tarstar gehad.annekeHU schreef:Ik ben benieuwd of "Gui Tarstar" nog opnieuw gaat opduiken in de nabije toekomst?

Ze is juist terug. Laat haar het eerst volledig goedmaken met haar mama en dan de miserie terug beginnen.
0 x

-
- Nog geen rang
Ze heeft er nog contact mee vrijdag kreeg ze van hem een sms op haar witte iPhone om haar succes te wensen met fysica en nadat ze de telefoon had weggestoken ging ze aan Judith uitleg vragen over fysica. Die gaat dus nog terug opduiken... Maar nu is de prioriteit Femke!
0 x
- jorah69
- Poster rang 1
- x 1
- x 3
Ze was weer eens aan het chatten met Gui Tarstar. Volgens mij gaat dat nog veranderen in een grotere verhaallijn. En dan dat dreigende muziekje.
Vond het effect van het chatdialoog in beeld wel leuk

Vond het effect van het chatdialoog in beeld wel leuk

0 x
- Sans
- Poster rang 1
Zo'n effecten gebruiken ze al langer bij Familie als ik me goed herinner.. de keren dat ik het gezien heb..
Ja het heeft wel iets. En ik denk dat ze in het echt gaat afspreken met die Gui Tarstar.. en wie weet wat gebeurd er dan..

0 x