Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Gesloten
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Bericht door Crackers »

ranske schreef:Vroeger zegde men in ons dialect dan, een rattekop als je een verward kapsel had.
Dus...als het verwijst naar Sam haar kapsel klopt het bij mij wel.
Zo had ik het ook bedoeld. Niet kwetsend bedoeld maar ik moet die Sam niet, haar kapsel incluis :oops:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Waarom neemt Sam Eddy nu niet aan, desnoods op proef? Ze heeft hoe dan ook een elektricien nodig en Adil en Frank kennen niets van elektriciteit en wat is een klusbedrijf nu zonder iemand die iets van elektriciteit kent? Door Eddy aan te nemen kan ze ook iets goed maken tegenover Frank, want in het begin geloofde ze hem niet. Doet ze dit nu om Frank te pesten?
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Er zal sowieso een nieuwe elektricien moeten komen, dus een nieuw personage zal zijn intrede doen.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Waarom is volgens Sam Frank haar eigenlijk een verklaring schuldig over wat er was gebeurd in de Frens? Ten eerste was dat Eddy die ruzie zocht met Toon (niet onterecht trouwens), en het was niet tijdens de werkuren dus Sam had er geen zaken mee. Die gedraagt zich meer als Frank zijn moeder dan zijn werkgever...
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Als ik Frank was geweest had ik gereageerd met: 'als het zo is ga ik nu aangifte doen bij de politie over uwen Toon', maar ja, het is Thuis hè.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Nickos schreef:Waarom is volgens Sam Frank haar eigenlijk een verklaring schuldig over wat er was gebeurd in de Frens? Ten eerste was dat Eddy die ruzie zocht met Toon (niet onterecht trouwens), en het was niet tijdens de werkuren dus Sam had er geen zaken mee. Die gedraagt zich meer als Frank zijn moeder dan zijn werkgever...
Ja dat vond ik eigenijk ook!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
Nickos schreef:Waarom is volgens Sam Frank haar eigenlijk een verklaring schuldig over wat er was gebeurd in de Frens? Ten eerste was dat Eddy die ruzie zocht met Toon (niet onterecht trouwens), en het was niet tijdens de werkuren dus Sam had er geen zaken mee. Die gedraagt zich meer als Frank zijn moeder dan zijn werkgever...
Ja dat vond ik eigenijk ook!
Langs de andere kant >> Eddy is bijna beginnen vechten op café wat Sam alleen maar sterkt in de overtuiging dat ze er goed aan gedaan heeft om hem niet aan te nemen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
HSH
Nog geen rang

Bericht door HSH »

An Vanderstighelen moest onverwachts forfait geven voor de premièrevoorstelling van de musical 'Pauline & Paulette', wegens accute gezondheidsproblemen. Hopelijk komen hierdoor de opnames van 'Thuis' ook niet in het gedrang.

Maar in elk geval: ik wens haar een spoedig herstel toe!

http://www.musicaljournaal.nl/feestelij ... -afgelast/
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Als ze morgen ( zie artikel) wel de première kunnen spelen, wil dat dan zeggen, dat ze in 7 haasten iemand anders laten invallen, of dat de gezondheidsklachten van An Vanderstighelen nog niet zo erg zijn? welke rol had An eigenlijk?

Ik hoop in ieder geval ook dat ze morgen weer prima gezond is!

Moderator bericht:
Dit is het topic van het personage Sam de Witte :!:
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Sam ligt blijkbaar goed in de markt bij de mannen, eerst Luc, dan Jens, Tim en Adil. Wie zal de volgende zijn Stan misschien? :crazy:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

zanacht schreef:Sam ligt blijkbaar goed in de markt bij de mannen, eerst Luc, dan Jens, Tim en Adil. Wie zal de volgende zijn Stan misschien? :crazy:
Sam is de "nieuwe wind" op de relatiemarkt. Maar voorlopig vormt ze een vast koppel met Tim. Van mij mag dat nog wat blijven duren. :whistle:
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Vraag me af wanneer het tot een confrontatie Sam - Femke komt, daar verwacht ik ook wel wat van.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Djenner schreef:Vraag me af wanneer het tot een confrontatie Sam - Femke komt, daar verwacht ik ook wel wat van.
Dat zit er begin volgende week dus aan te komen, want dat was de laatste scene van vandaag.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Crackers schreef:
Djenner schreef:Vraag me af wanneer het tot een confrontatie Sam - Femke komt, daar verwacht ik ook wel wat van.
Dat zit er begin volgende week dus aan te komen, want dat was de laatste scene van vandaag.
:violence-hammer:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Weet Sam eigenlijk wat er allemaal gebeurd is waardoor Frank niets meer met Luc te maken wil hebben?
0 x
Gesloten