Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1071
x 596

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door martha »

Juist, La Gomera, hoe kon ik dat vergeten ? Hoe de wandel outfits van Geert en Marianne matchten met elkaar.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

"Mayra moet nu ook het kind met het badwater niet weg gooien". Waar blijft ze het halen :lol:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Stormram
Nog geen rang

Bericht door Stormram »

Heerlijk, het moment dat die heks beseft dat Ann en Mayra van haar af willen. :razz:
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel beetje erg vind voor haar.. Dat huis is voor Marianne niet zomaar een huis.. en dan "verplicht" worden ergens anders te gaan wonen.. door uw eigen dochter.. Ze is zeker niet de gemakkelijkste, dus ik kan Ann en Mayra ook wel begrijpen maar goed.. Dan hadden ze beter zelf ergens een huisje of appartement gekocht.. Ann weet toch al lang hoe haar moeder is.. en dat zal waarschijnlijk nooit veranderen.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Stormram schreef:Heerlijk, het moment dat die heks beseft dat Ann en Mayra van haar af willen. :razz:
Wie is er hier de heks? Zomaar Marianne uit het huis laten zetten terwijl Marianne dat huis zelf nog aan Ann gegeven heeft. Hoe laag kan je vallen. Als Ann en Marya per se willen alleen willen wonen moet zij maar zelf verhuizen.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Die Ann gooit haar moeder op straat. Zij blijft vanwege praktijk en atelier. Als het huis eigendom is van Ann is het technisch mogelijk. Zij kunnen verhuizen en zijn ook van de spanningen met Marianne af.
Als Mayra iets in haar kop steekt moet het gebeuren en ze weet goed hoe Ann die geen ruggengraat heeft te bewerken.
Alles bijeen is het nog de vraag of het zover gaat komen. Marianne is een topactrice zoals vanavond weer te zien.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1071
x 596

Bericht door martha »

Eerlijk gezegd : wie van jullie zou je eigen moeder op straat gooien ? Wie van jullie zouden tegen jullie moeder zeggen dat zij een kreng is ? Wie van jullie zouden het goedkeuren door je eigen vlees en bloed voor kreng uitgemaakt te worden en vervolgens uit je eigen huis gezet worden ?

ik ben volledig akkoord met Omega en ranske.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

martha schreef:ik ben volledig akkoord met Omega en ranske.
Ik ook. Het zijn trouwens wel Ann en Mayra die een probleem hebben met Marianne, dus waarom stappen zíj niet op?!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1071
x 596

Bericht door martha »

Het is nog niet veel gebeurd in al die jaren Thuis : Marianne die aan het wenen is.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

martha schreef:Het is nog niet veel gebeurd in al die jaren Thuis : Marianne die aan het wenen is.
Ik heb haar inderdaad ook nog niet veel zien wenen sinds ik naar Thuis kijk... maar ik vond het echt verschrikkelijk voor haar! :thumbdown:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:
martha schreef:Het is nog niet veel gebeurd in al die jaren Thuis : Marianne die aan het wenen is.
Ik heb haar inderdaad ook nog niet veel zien wenen sinds ik naar Thuis kijk... maar ik vond het echt verschrikkelijk voor haar! :thumbdown:
Ik heb er momenteel ook echt mee te doen moet ik zeggen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Dat Marianne nog het lef heeft om te zeggen dat zijzelf geen enkele schuld treft. :roll:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Misschien moeten ze de oplossing niet eens zo ver gaan zoeken. Waarom gaan Marianne en Geert niet in de notariswoning aan de overkant wonen? Tom woont nu toch in bij Judith en dus staat zijn eigen woning gewoon leeg. :idea:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

tvx1 schreef:Misschien moeten ze de oplossing niet eens zo ver gaan zoeken. Waarom gaan Marianne en Geert niet in de notariswoning aan de overkant wonen? Tom woont nu toch in bij Judith en dus staat zijn eigen woning gewoon leeg. :idea:
Dan zal Tom ook snel zeggen dat ze moet vertrekken, want dan komt ze zich bemoeien met zijn werk en hem tips geven uit haar vader's tijd.

Je oogst wat je zaait. Tom heeft gelijk, beiden treft schuld en beiden hebben goede argumenten.
0 x
Afbeelding
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik denk dat het nog vonken zal geven ten huize Bastiaens als Marianne nu Peter gaat inschakelen om te blijven wonen waar ze woont. Peter is met Peggy. Peggy is de moeder van Sandrine. Als Peter tegen Ann procedeert zou het wel eens kunnen dat Sandrientje niet meer naar Peggy mag, wanneer hebben we dat nog gehad? Peter is de vennoot van Tom en Tom de zus van Ann en de zoon van Marianne. Heel die familie weer in stukken vaneen. Mooi gedaan van Mayra :thumbdown:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Plaats reactie