Het is niet omdat je heel goede vrienden bent dat je daarom aan een relatie denkt hè.Amiche schreef:Ik denk dat Paulien eigenlijk haar OGEN op Tim heeft. Ze doet wel of het allemaal vriendschap is, maar ze is wel erg fanatiek om hem van Fem af te helpen en loopt maar binnen op elk tijdstip. Zij hebben tenslotte ook een lange geschiedenis samen - langer dan met Bram b.v.
Maar Jens zou ook nog kunnen, want ook daar heeft ze zich weer binnengedrongen.
Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)
-
- Poster rang 5
Re: Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Eerst zegt ze Lowie dat hij 'het moet verdienen om mee te gaan" en dat hij moet afwassen. Ik dacht eerst nog dat ze zou zeggen dat het een grapje is, maar blijkbaar was het serieus. Dan plots mag hij toch gewoon mee?
Ik weet nog steeds niet goed wat ik van haar moet denken eigenlijk.
Ik weet nog steeds niet goed wat ik van haar moet denken eigenlijk.
0 x
-
- Poster rang 1
Ze is wel de enige die Lowie op een normale manier behandelt, en niet op eieren loopt rond hem, al de anderen wel, omdat ze bang zijn dat hij anders in een colère zou schieten. Maar wie weet heeft hij dat net wel nodig, te ervaren hoe het er in een normaal gezin met broers en zussen rondom u, aan toe gaat, en dat niet alles op de schoot wordt geworpen. Hoe gaat hij anders overleven in de échte wereld, zonder direct in den bak te vliegen ?
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Ik zie haar wel binnenkort werken op het kantoor van Tom en Peter. Zij heeft geld nodig om die 10.000 euro terug te betalen en de heren hebben juist een groot project binnengehaald.
En de verwijzing gisteren naar "eldorado"
Het mega project waarbij Frank en Simonne alles zijn kwijtgeraakt en Leontien en Luc zich op een slinkse manier hebben verrijkt.
En de verwijzing gisteren naar "eldorado"

0 x
-
- Poster rang 5
ah, dat boek dat Paulien kreeg stond hier ook in m'n boekenrek.
Een boek van 10 jaar geleden van Tom Lanoye, Michiel Hendryckx en Gert Dooreman.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
-
- x 435
Alsof het er niet vingerdik op ligt dat Paulien Lowie probeert op te stoken i.v.m. Jana... Ik dacht eerst dat ze zich hiermee wou "wreken" op Bram door alles wat er tussen hen gebeurd is, maar het lijkt er eerder op dat ze blijkbaar nog steeds gevoelens heeft voor hem...?
0 x
-
- Poster rang 4
Als Paulien zich wil wreken op Bram heeft ze nog gevoelens voor hem. Als hij ' voltooid verleden tijd ' is verdwijnt ook die behoefte. Ze kreeg van Louis fijntjes een koekje van eigen deeg, dat hij ook ogen in zijn kop had.
Tact is haar sterkste kant niet zoals ze anderen wil doen zeggen wat zij wil horen over hun gevoelens.
Terug uit Amerika heeft ze los van haar taak over WO I geen verhaallijn.
Tact is haar sterkste kant niet zoals ze anderen wil doen zeggen wat zij wil horen over hun gevoelens.
Terug uit Amerika heeft ze los van haar taak over WO I geen verhaallijn.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik vind haar een regelrecht ettertje en eigenlijk is ze veel te oud voor zo'n streken .
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
En dat rammelt ook aan alle kanten... gelukkig hoeft ze blijkbaar geen 'echte' foto's te maken en mag ze een digitaal eindwerk voorleggen... Ik ken enkele fotografen en een constante is dat bij hen het hele huis onder de foto's en fotoproeven ligt. Beweren dat Paulien gebeten is van de fotomicrobe is dan ook overdreven...ranske schreef:Terug uit Amerika heeft ze los van haar taak over WO I geen verhaallijn.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
- x 435
Kan goed zijn dat ik het mis heb omtrent Bram en Paulien bedoelt het misschien/waarschijnlijk niet slecht allemaal (ook omtrent andere onderwerpen), maar ze heeft inderdaad nogal veel "streken" voor haar leeftijd, of komt toch zo over.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
En toch blijf ik Paulien een verfrissend personage vinden
Heeft zij tenminste één fan hier op het forum 

0 x
-
- x 435
Als ze nu ook al eens een verhaallijn zou krijgen... Sinds ze terug is, is er nog niet veel gebeurd behalve dat reisje i.v.m. W.O. I.martha schreef:En toch blijf ik Paulien een verfrissend personage vindenHeeft zij tenminste één fan hier op het forum
0 x
-
- Poster rang 4
Als men Paulien iets meer laat zijn dan decorstuk dan kan zeker een verfrissend personage worden.
0 x
-
- x 435
ranske schreef:Als men Paulien iets meer laat zijn dan decorstuk dan kan zeker een verfrissend personage worden.

0 x