Jens De Belder (Jelle Cleymans)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Jens De Belder (Jelle Cleymans)

Bericht door tvx1 »

annekeHU schreef:het personage Jens is 25 ( acteur Jelle Cleymans is 28 geworden ) en het personage Sam is volgens de gevonden info een energieke en zelfzekere dertiger( de leeftijd van actrice Ann Vanderstighelen is niet te vinden op het internet)
Sam is dus inderdaad 5/10 jaar ouder dan Jens, benieuwd of dat wat gaat worden.
Ik denk niet dat Jens al 25 is. Hij zat vroeger in de klas van Paulien dus die zouden even oud moeten zijn. Dus zou hij 21 of 22 moeten zijn.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Jens zat in de klas van Katrien en is een paar jaar blijven plakken. Dus 25 zal niet zo fout geschat zijn.
0 x
Afbeelding
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Poolaapje schreef:Jens zat in de klas van Katrien en is een paar jaar blijven plakken. Dus 25 zal niet zo fout geschat zijn.
Dat van dat blijven zitten klopt wel. Maar Katrtien is maar een jaar ouder dan Paulien dacht ik. Ze zijn elk in twee opeenvolgende seizoenen naar de universiteit gegaan. Dus Jens is maar één keer blijven zitten om vanuit Katrien haar klas in Paulien de hare terecht te komen. Dus dat zou hem dan 22 maken.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Neen, Jens zat na twee jaar te blijven plakken in het jaar van Katrien en is in hetzelfde jaar als Katrien aan hogere studies begonnen.
0 x
Afbeelding
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

tvx1 schreef:
annekeHU schreef:het personage Jens is 25 ( acteur Jelle Cleymans is 28 geworden ) en het personage Sam is volgens de gevonden info een energieke en zelfzekere dertiger( de leeftijd van actrice Ann Vanderstighelen is niet te vinden op het internet)
Ik denk niet dat Jens al 25 is. Hij zat vroeger in de klas van Paulien dus die zouden even oud moeten zijn. Dus zou hij 21 of 22 moeten zijn.
Een eigen zaak uitbaten op je 21 zou ook maar raar zijn !
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef:
tvx1 schreef:
Een eigen zaak uitbaten op je 21 zou ook maar raar zijn !
Waarom? Franky deed dat toch met Sanitechniek? Hij schreef op de leeftijd van 18 verdorie al volledige offerte's uit.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Jens heeft in de tijd dat Emma de guts voor hem had, zijn ware leeftijd gezegd. Ik denk dat het leeftijdsverschil toch meer dan 10 jaar was. Jens en Tim zijn even oud. En hij heeft zich indertijd laten buizen om in de klas van Katrien te kunnen zitten (is nog niet zo lang aan bod geweest in de middagafleveringen).
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik dacht dat Tim in seizoen 15 18 jaar oud was geworden, dwz in dit seizoen( 19) zou hij er 22 moeten zijn. En in dat geval is het leeftijdsverschil van Jens met Emma minder dan 10 jaar. Wellicht weten de scenarioschrijvers zelf niet meer hoe oud hun personages zijn.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik zou het wel fijn vinden voor Jens als er iets tussen Sam en hem zou bloeien, want hij zou dat wel verdienen vind ik; na dat gedoe met Emma en alles ervoor (Fien o.a.)... (en misschien zouden we dan ook een iets "gevoeligere" Sam te zien krijgen?)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Lazylady schreef:Ik zou het wel fijn vinden voor Jens als er iets tussen Sam en hem zou bloeien, want hij zou dat wel verdienen vind ik; na dat gedoe met Emma en alles ervoor (Fien o.a.)... (en misschien zouden we dan ook een iets "gevoeligere" Sam te zien krijgen?)
Hij liever dan ik :silent:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Crackers schreef:
Lazylady schreef:Ik zou het wel fijn vinden voor Jens als er iets tussen Sam en hem zou bloeien, want hij zou dat wel verdienen vind ik; na dat gedoe met Emma en alles ervoor (Fien o.a.)... (en misschien zouden we dan ook een iets "gevoeligere" Sam te zien krijgen?)
Goh met zo'n "manvrouw" pfffff niks voor Jens volgens mij !
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Nou en? Ik vind haar niet constant zo'n "one of the guys" en tegen Jens is ze toch best aardig... en het gaat hier toch vooral om hem in geval.
Ik gun Jens gewoon een nieuw, goed lief na alle ellende die hij het laatste seizoen meegemaakt heeft (en dit seizoen ook alweer). Wie weet...?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

nounake schreef:
Crackers schreef:
Goh met zo'n "manvrouw" pfffff niks voor Jens volgens mij !
Ik vind Sam geen manvrouw, zulle, alleen een vrouw die haar mannetje moet staan in een mannenwereld. Dat is een hemelsbreed verschil voor mij. :denk:
Voor de rest zie ik Jens en Sam wel een goed "team" vormen.
En als ik al de andere vriendinnetjes van Jens "bekijk", 't waren allemaal madammen die hem de baas waren, dus...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

ikke schreef:Ik vind Sam geen manvrouw, zulle, alleen een vrouw die haar mannetje moet staan in een mannenwereld. Dat is een hemelsbreed verschil voor mij. :denk:
Dat is het precies. :thumbup:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Jammer voor Jens! :thumbdown:

Het zal wel geweest zijn omdat Tim een mooiere kop had zeker...
0 x
Gesloten