Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Lazylady
x 435

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door Lazylady »

Ja hoor Peter; dit zal alles oplossen! Hiermee zal Peggy zeker terug kunnen zien! :doh: :boo:

Tim heeft dit toch helemaal niet gewild! Arme kerel!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

Ik heb wel moeten :lol: bij de reaktie van Peter toen Tom bloedserieus vertelde dat hem gevraagd werd donor te worden van het kind van Ann en Mayra. :laughing-rolling:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

martha schreef:Ik heb wel moeten :lol: bij de reaktie van Peter toen Tom bloedserieus vertelde dat hem gevraagd werd donor te worden van het kind van Ann en Mayra. :laughing-rolling:
Hij had wel groot gelijk!
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

martha schreef:Ik heb wel moeten :lol: bij de reaktie van Peter toen Tom bloedserieus vertelde dat hem gevraagd werd donor te worden van het kind van Ann en Mayra. :laughing-rolling:
Ik kreeg, samen met Peter, ook de slappe lach. :lol:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja,Tom de universele donor, direct or indirect practice. 24h en 7/7! :lol: :lol: :lol:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Je mag zeggen wat je wilt over Peter en Peggy, goede tv-smaak hebben ze in ieder geval, ze waren naar Breaking Bad aan het kijken. :D
0 x
Afbeelding
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Poolaapje schreef:Je mag zeggen wat je wilt over Peter en Peggy, goede tv-smaak hebben ze in ieder geval, ze waren naar Breaking Bad aan het kijken. :D
Had ik ook gehoord!

"I'm not in danger!!!"
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Peggy keek wel maar met een half oog
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:
Poolaapje schreef:Je mag zeggen wat je wilt over Peter en Peggy, goede tv-smaak hebben ze in ieder geval, ze waren naar Breaking Bad aan het kijken. :D
Had ik ook gehoord!

"I'm not in danger!!!"
"I am the danger!"
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Enkel Rosa in een gesticht stoppen (zie aldaar)? Half Zus & Zo hoort in een dwangbuis. Hoe Peter te keer ging tegen Tim was alsof hij les gevolgd had bij Rosa in hysterisch reageren.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Peter Jansens schreef:Enkel Rosa in een gesticht stoppen (zie aldaar)? Half Zus & Zo hoort in een dwangbuis. Hoe Peter te keer ging tegen Tim was alsof hij les gevolgd had bij Rosa in hysterisch reageren.
Ok, ik was Peter nog vergeten. (Waldek en Leo lijken mij daar nog de enige redelijke personen.) Hij heeft zich ook weer eens van z'n "beste" kant laten zien... :roll: Soms kan die vent zich zó als een eikel gedragen!!
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind Rosa anders ook nog vrij normaal. De rest kan zo linea recta naar het gesticht om aldaar groepssessies bij te wonen "hoe te participeren in de maatschappij" om vervolgens te gaan Koe Knuffelen om hun socialevaardigheden op te plussen. Wat een stelletje gillende keukenmeiden bij elkaar zeg! Rosa maakt van alles een groot drama rondom Peggy hangt een enorme grafstemming en ze reageert zo kansloos en Peter snapt er gewoon niets van.

Zucht.

Rosa doet net alsof Peggy naar Cambodja gaat verhuizen. Natuurlijk is het moeilijk als je kind uit huis gaat maar eens zal dat toch gebeuren. Dat theatraal gezoek naar het stoffer en blik! Als ik Jenny was geweest had ik gezegd, toen ze vroeg waar het stoffer en blik lag, onder de S. :twisted:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Rosa doet net alsof Peggy naar Cambodja gaat verhuizen. Natuurlijk is het moeilijk als je kind uit huis gaat maar eens zal dat toch gebeuren. Dat theatraal gezoek naar het stoffer en blik! Als ik Jenny was geweest had ik gezegd, toen ze vroeg waar het stoffer en blik lag, onder de S. :twisted:[/quote]

Dat "kind" is ondertussen wel al lang meer dan volwassen ....
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

nounake schreef:Dat "kind" is ondertussen wel al lang meer dan volwassen ....
Bedoel je niet 'meerderjarig' ipv volwassen? Volwassen gedrag heb ik bij Peggy nog maar zelden gezien.

Terug ontopic:

Ik heb Peter nooit een leuk personage gevonden, maar hij wist waar hij aan begon toen hij trouwde.
Toen was Peggy ook al een verwend nest - waarschijnlijk wist hij wel dat trouwen daar niks aan zou veranderen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Wacht tot hij doorkrijgt dat hij vader wordt ....
0 x
Plaats reactie