Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door satine »

Frank is altijd een pestkop geweest, soms op het irritante af - maar hij deed het wel altijd open en bloot.
Nooit stiekem achter de rug, zoals nu gebeurt - en dat vind ik wel jammer voor hem.
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Hoe is Frank plots zo achteruit gegaan e? Die lijkt plots wel 70 jaar.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

^^Veel scheelt het niet meer, Pol Goossen is 64 jaar.
Christel schreef:
Lazylady schreef:
ikke schreef:Ik niet... Het gaat er bij mij gewoon niet in dat Frank zich laat pesten!
Omdat het anders tegen hem gebruikt wordt! Dat is nu toch wel duidelijk, zoals bij dat gevecht; niemand neemt hem serieus, zelfs zijn eigen vrouw niet!
Dat is waar, maar Frank heeft al zo vaak gezegd dat hij eigenlijk niet meer wilde gaan werken, omdat hij vindt dat hij eigenlijk lang genoeg gewerkt heeft. Als je dan ziet dat hij zich nu tot een hernia toe zou laten pesten om dat baantje te houden, wat hij dus eigenlijk in eerste instantie al helemaal niet zag zitten, dan vind ik dat ook wel vreemd. Stel, hij zou ontslagen worden, dan heeft hij hooguit even ruzie met Simonne. Het is niet dat hij dat niet gewend is, en lang duurt dat ook nooit, dus ook bij mij gaat het er niet echt in moet ik zeggen...
Maar ze hebben wel het geld nodig.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Den Eddy gaat dat zo niet laten, zijne maat " in goede en kwade dagen " ;o)
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Het wordt eens stilletjes aan tijd dat Frank aan zijn Simonneke wat informatie geeft over die goede Toon. Bijvoorbeeld dat hij hun zoon belachelijk maakt. Als Frank wat meer heeft dan zagemeel in de kop weet hij dat die info alleen maar van Simonneke kan komen. Praten jongen!
Laatst gewijzigd door Peter Jansens op zo 08 dec 2013, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Inderdaad, dat zwijgen en lijdzaam ondergaan past eigenlijk helemaal niet bij de Frank, met zijn korte lontje. En hij ziet er inderdaad niet gezond meer uit, zo grauw en betrokken; je zou werkelijk menen dat hij iets ernstigs onder de leden heeft.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Peter Jansens schreef:Het wordt eens stilletjes aan tijd dat frank aan zijn Simonneke wat informatie geeft over die goede Toon. Bijvoorbeeld dat hij hun zoon belachelijk maakt.
Als meneer Toon Simonneke al zover zou kunnen krijgen, zou ze nog denken dat Frank het uit zijn duim zuigt "omdat hij er niet mee omkan dat hij met zo'n jonge gast moet samenwerken"...
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Amiche schreef:Inderdaad, dat zwijgen en lijdzaam ondergaan past eigenlijk helemaal niet bij de Frank, met zijn korte lontje. En hij ziet er inderdaad niet gezond meer uit, zo grauw en betrokken; je zou werkelijk menen dat hij iets ernstigs onder de leden heeft.
Ik heb ook al enkele tijd opgemerkt dat Frank ( Pol) er echt niet goed uit ziet .
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Terugpesten niet zal helpen en hij zal het vroeg of laat toch dubbel zo hard terug krijgen.

En hij zou het daar beter niet te hard roepen. Meteen staat Sam nog voor zijn neus.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

En ik denk ook dat hij het zich nog gaat beklagen, want zoals ik al zei in Toon z'n topic, denk ik dat er iets ergs gebeurd is afgelopen weekend! (Hoe dan ook praat dit dat getreiter van Toon niet goed natuurlijk.)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

En hup, de 'oude' Frank is al terug, onuitstaanbaar as usual... :roll:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

satine schreef:En hup, de 'oude' Frank is al terug, onuitstaanbaar as usual... :roll:
Pfffff en ik begon er nu juist echt compassie en sympathie voor te voelen :eh: :eh:
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Domme Frank, in plaats van nu de dialoog aan te gaan met Toon.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Devilex schreef:Domme Frank, in plaats van nu de dialoog aan te gaan met Toon.
Inderdaad.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Lazylady schreef:
Devilex schreef:Domme Frank, in plaats van nu de dialoog aan te gaan met Toon.
Inderdaad.
Frank, een dialoog aangaan??? :doh: Dat zou evenmin Frank zijn, net zo onrealistisch als Frank die zich laat/liet pesten! :denk:
0 x
Plaats reactie