Je bent niet de enige met deze gedachte...zarsas schreef:Ik denk dat hij zich dat nog gaat beklagen. Volgens mij gaat er nog iets gebeuren op die Romereis

Je bent niet de enige met deze gedachte...zarsas schreef:Ik denk dat hij zich dat nog gaat beklagen. Volgens mij gaat er nog iets gebeuren op die Romereis
What happens in Rome... stays in Rome...zarsas schreef:Ik denk dat hij zich dat nog gaat beklagen. Volgens mij gaat er nog iets gebeuren op die Romereis
Was er nu vroeger ook eens niet zo'n situatie geweest tussen Simonne en de vader van Bram ?Peter Jansens schreef:What happens in Rome... stays in Rome...zarsas schreef:Ik denk dat hij zich dat nog gaat beklagen. Volgens mij gaat er nog iets gebeuren op die Romereis
LOL Nounake, zit Thuis juist niet vol met dat soort situaties ...... het is het bestaansrecht van de serie zo'n beetjenounake schreef:Was er nu vroeger ook eens niet zo'n situatie geweest tussen Simonne en de vader van Bram ?
Ge moet de kat niet bij de melk zetten natuurlijk ....
Ja dat is waar ook ...Amiche schreef:LOL Nounake, zit Thuis juist niet vol met dat soort situaties ...... het is het bestaansrecht van de serie zo'n beetjenounake schreef:Was er nu vroeger ook eens niet zo'n situatie geweest tussen Simonne en de vader van Bram ?
Ge moet de kat niet bij de melk zetten natuurlijk ....
Als dat ook geen cliché is!Summer85 schreef:Vind ik ook, ze zullen wel echt verliefd zijn maar ze zijn nog véél te jong om al 'getrouwd' te zijn.
Dat zou zich later nog wreken (gezien het hier een soap is, zou later wel eens heel snel al kunnen zijn)