Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
Jana heeft toch nog geen foute stap gezet. Ze trekt enkel veel op met Lowie, maar heeft hem nog niet gekust of ook maar aanleiding gegeven tot...
0 x

-
Fifieke
- Nog geen rang
Tot in Rome of vroeger er hing daar vuurwerk in de lucht met dat oranje t shirt
En die heeft geen marcelleke of t shirt onderaan brr met dit weer!
En die heeft geen marcelleke of t shirt onderaan brr met dit weer!
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Soms is het alsof ze toch ietskes verliefd is aan 't worden maar anderzijds zijn het gewoon heel goei vrienden .Op school hebben ze ook niemand anders hé ?Poolaapje schreef:Jana heeft toch nog geen foute stap gezet. Ze trekt enkel veel op met Lowie, maar heeft hem nog niet gekust of ook maar aanleiding gegeven tot...
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Die blikken tijdens het uniform passen en later bij het foto's bekijken logen er anders niet om. Dat was duidelijk uitgeacteerd als 'met nieuwe ogen naar elkaar kijken' - zelfs Paulien had het in de gaten.
Ik riep om het hardst dat het niet logisch was als die 2 weer iets kregen, maar het voelt wel zo aan nu.
Ik riep om het hardst dat het niet logisch was als die 2 weer iets kregen, maar het voelt wel zo aan nu.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Crackers
- Poster rang 5

Jana samen met de zoon van de vader die haar kindje heeft vermoord. Begrijpe wie kan.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Daar heeft Lowie toch niks mee te maken?Crackers schreef:Jana samen met de zoon van de vader die haar kindje heeft vermoord. Begrijpe wie kan.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Neen helemaal niet maar ik vraag mij af of dit in het echte leven veel zou voorkomen.Lazylady schreef:Daar heeft Lowie toch niks mee te maken?Crackers schreef:Jana samen met de zoon van de vader die haar kindje heeft vermoord. Begrijpe wie kan.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Ze woont nu toch ook in bij de man die de moordboilers begon te installeren voor zijn eigen portemonnee wat aan te spekken. 
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
Lazylady
- x 435
Ah ja!!!Peter Jansens schreef:Ze woont nu toch ook in bij de man die de moordboilers begon te installeren voor zijn eigen portemonnee wat aan te spekken.
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Lowie heeft dat nooit gewild en hij wist er ook helemaal niks van af.. Het gaat pas echt een probleem worden als de relatie tussen Luc en z'n zoon terug goed komt.Crackers schreef:Jana samen met de zoon van de vader die haar kindje heeft vermoord. Begrijpe wie kan.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Als...Sans schreef:Het gaat pas echt een probleem worden als de relatie tussen Luc en z'n zoon terug goed komt.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik vind het eigenlijk vreemd dat Jana (en Bram misschien ook) niet therapie gaat i.v.m. het verlies van de baby... Het is toch overduidelijk dat ze het er nog steeds veel te moeilijk mee heeft?
0 x
-
Devilex
- Poster rang 1

Ik vind dat ze een beetje overdrijven. Het is alsof de duivel in persoon verschijnt als Luc ten tonele komt. Uiteindelijk is Luc geen moordenaar é, die dood van Jack heeft hij nooit gewild. Ze mogen die verhaallijn stilaan eens beginnen afronden.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik dacht dat ook ; 't is alsof Luc eigenhandig dat babytje gewurgd heeft . Daarnaast is Luc echt een smeerlappeke en verdient hij niets beters dan aan de kant te worden gezet maar dat verhaal loopt nu al wat TE lang ....Devilex schreef:Ik vind dat ze een beetje overdrijven. Het is alsof de duivel in persoon verschijnt als Luc ten tonele komt. Uiteindelijk is Luc geen moordenaar é, die dood van Jack heeft hij nooit gewild. Ze mogen die verhaallijn stilaan eens beginnen afronden.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

En om mezelf maar weer eens te herhalen, Jana en Bram wonen wel bij de ex-Sani Techniek bedrijfsleider die met de moordboilers begonnen is en die overigens haar ventje eerst heeft willen oplichten en dan vermoorden. Kort geheugen hebben ze daar allemaal.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.