Mayra Magiels (Muriel Bats)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Als Kurt de donor wordt zal Judith zich ook wel genaaid voelen. Dan had ze misschien toch nog liever gehad dat Tom donor was.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Het is leuk als het goed gaat tussen Mayra en Ann, maar moet het echt áltijd zo zoetsappig? (Gisteren in de Frens weer bv.)
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Crackers, wat een heerlijke woordspeling! Judith de aktie en Mayra het produkt ofzo?Crackers schreef:Als Kurt de donor wordt zal Judith zich ook wel genaaid voelen. Dan had ze misschien toch nog liever gehad dat Tom donor was.

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ja het is mij ook teveel siroop en zoetigheid ..brrrrrrr Doe maar gewoon zou ik zeggen want het begint plakkerig flauw te worden .Lazylady schreef:Het is leuk als het goed gaat tussen Mayra en Ann, maar moet het echt áltijd zo zoetsappig? (Gisteren in de Frens weer bv.)
0 x
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Inderdaad... En in het openbaar dan nog.
Ik heb niets tegen 2 vrouwen die een relatie hebben en ze mogen dat ook laten merken, maar in Thuis is het een beetje te veel aan het worden.
Ik heb niets tegen 2 vrouwen die een relatie hebben en ze mogen dat ook laten merken, maar in Thuis is het een beetje te veel aan het worden.
Zo denk ik er ook over. Als Kurt donor zou worden, dan zou dat de situatie er ook niet makkelijker op maken voor het nieuwe kindje en voor de kinderen van Judith en Kurt.Amiche schreef:Voor diegenen die menen dat ze Kurt als donor moet vragen: Oom Tom als papa en alle bagage die daarbij hoort, net als wat dat betekent voor zijn nieuwe relatie is niet verstandig; maar de vader v.d. kinderen van Judith - de aankomende tante met bijbehorend grut - zou dan verstandiger zijn? Het is volgens mij net zozeer een wespenest!
0 x
Sanne
-
- x 435
Misschien een nieuw personage? Dat kan natuurlijk ook, al ken ik Thuis natuurlijk een beetje en zou het mij niet verbazen dat ze toch voor Kurt gaan...
0 x
- Sans
- Poster rang 1
Het zou mij ook niks verbazen. Ik heb al een tijdje de indruk dat Kurt donor gaat worden (al ben ik natuurlijk niet helemaal zeker), omdat hij en Mayra zakelijk goed overeenkomen en ook steeds meer op privé vlak..
0 x
-
- x 435
Ik vind dat Mayra het meeste "karakter" van alle personages heeft. Chapeau!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Dat Mayra benzine tankt in n dieselwagen ! Die kraan past daar gewoon niet in ! Klopt dus niet !
Er werd ook weinig gewag van gemaakt achteraf, maar dat is toch wel n grapje van 5000 euro ! Ze had nog flaters begaan op t werk. Ze mag blij zijn dat ze haar job nog heeft. Moest ik haar chef zijn, lag ze al lang buiten.
Haar juwelenzaak lijkt ook belangrijker dan de taxi's.
Er werd ook weinig gewag van gemaakt achteraf, maar dat is toch wel n grapje van 5000 euro ! Ze had nog flaters begaan op t werk. Ze mag blij zijn dat ze haar job nog heeft. Moest ik haar chef zijn, lag ze al lang buiten.
Haar juwelenzaak lijkt ook belangrijker dan de taxi's.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Wie gaat Mayra nu bevruchten nu Kurt in de bak zit (en vermoedelijk lang aangezien hij voorwaardelijk vrij was) ?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Is Kurt dan gearresteerd gisteren?
Dat heb ik gisteren niet gezien...
Dat heb ik gisteren niet gezien...

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Om iemand een klop op zijn neus te geven ga je in België nooit effectief in de gevangenis zitten, zelfs niet al is dat de tweede keer. Maar dit is hier off-topic. Hopelijk kan Mayra vlug haar inseminatie krijgen en wordt dit geen verhaallijn die twee jaar duurt.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Ook niet als diegene waarop ge klopt een klacht tegen u indient?Crackers schreef:Om iemand een klop op zijn neus te geven ga je in België nooit effectief in de gevangenis zitten, zelfs niet al is dat de tweede keer. Maar dit is hier off-topic. Hopelijk kan Mayra vlug haar inseminatie krijgen en wordt dit geen verhaallijn die twee jaar duurt.
0 x
-
- Poster rang 1
Hoogstens enkelband denk ik tenzij het de tiende keer is.tvx1 schreef:Ook niet als diegene waarop ge klopt een klacht tegen u indient?Crackers schreef:Om iemand een klop op zijn neus te geven ga je in België nooit effectief in de gevangenis zitten, zelfs niet al is dat de tweede keer. Maar dit is hier off-topic. Hopelijk kan Mayra vlug haar inseminatie krijgen en wordt dit geen verhaallijn die twee jaar duurt.
0 x