Emma Van Damme (Elise Roels)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
LeWallon
x 435

Re: Emma Van Damme (Elise Roels)

Bericht door LeWallon »

Lazylady schreef:Bah, wat een gedoe zal dit weer worden :problem: :thumbdown:

Maar er zijn toch geen bewijzen?
Tim en zijn collega hebben Emma al huilend de Frens zien uitlopen. Die collega toonde al wat interesse in de gebeurtenissen dusja...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Sans schreef:maar iemand van zoiets beschuldigen..
Dat heeft ze tot hiertoe niet gedaan, ze heeft alleen de vermoedens van Judith niet ontkend.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

LeWallon schreef:
Lazylady schreef:Bah, wat een gedoe zal dit weer worden :problem: :thumbdown:

Maar er zijn toch geen bewijzen?
Tim en zijn collega hebben Emma al huilend de Frens zien uitlopen. Die collega toonde al wat interesse in de gebeurtenissen dusja...
Ik dacht dat Bram hun de situatie toen toch (min of meer) uitgelegd heeft. En voordien, terwijl Tim daar tijdens zijn vrije tijd was, was het al een gespreksonderwerp tussen Bram, Jens, Jana en Paulien en heeft Tim daar toch ook iets van opgevangen dacht ik.
satine schreef:
Sans schreef:maar iemand van zoiets beschuldigen..
Dat heeft ze tot hiertoe niet gedaan, ze heeft alleen de vermoedens van Judith niet ontkend.
En Judith heeft daaruit de verkeerde conclusies getrokken. Echt een flauwe verhaallijn. Temeer gezien hetgene er nog niet eens zo lang geleden tussen Judith, Lynn en Tom gebeurd is. Benieuwd of dit nog tussen Judith en Tom gaat komen te staan. Maar, Ja. Dat zou Emma goed uitkomen natuurlijk... :whistle:
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ja nee ze heeft het niet gezegd, maar niet ontkennen is al even erg vind ik. Ze zal toch ook wel weten dat haar mama andere conclusies gaat trekken.. en wat de mogelijke gevolgen kunnen zijn? :eh:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Wat een smerige streek van Emma. :thumbdown:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Crackers schreef:Wat een smerige streek van Emma.
Nee hoor. Het meisje weet zelf maar al te goed dat Jens 'te oud' was voor haar, uit angst en schaamte voor de reactie zwijgt ze nu tegen Judith en die gaat natuurlijk de verkeerde conclusies trekken uit Emma's zwijgzaamheid. Je kan veel zeggen over Judith maar een modelmoeder is ze nu niet bepaald, ik zou me als dochter ook niet bij haar op mijn gemak zijn.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Crackers schreef:Wat een smerige streek van Emma. :thumbdown:

Hoezo? Weet jij dan meer dan ik?

Emma heeft gewoon gezegd aan haar moeder dat Jens haar pijn gedaan heeft. (Jens kan er natuurlijk niets aan doen, maar Emma zit wel met haar gebroken hartje) Misschien is Emma zich er niet eens van bewust dat ze haar moeder op andere gedachten brengt, of misschien wel. Dat zien we maandag wel.

Maar Edith heeft zich nooit afgevraagd waarom haar dochter zich plotseling zo optutte, waarom ze zich zo anders ging kleden, anders begon te gedragen,.... Ik vind da ook raar dat er nooit eens vragen gesteld werden. Het is me dan nu ook niet zo vreemd dat ze haar moeder nu ook niet echt in vertrouwen neemt.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Sans schreef:Ja nee ze heeft het niet gezegd, maar niet ontkennen is al even erg vind ik. Ze zal toch ook wel weten dat haar mama andere conclusies gaat trekken.. en wat de mogelijke gevolgen kunnen zijn? :eh:
Judith vroeg "heeft hij je aangeraakt" ?
Daarop begon Emma te huilen.
Nogal logisch dat Judith verkeerde conclusies trekt.

Dit gezegd zijnde is ook Jens in de fout gegaan.
Waarom vertelde hij Judith niet meteen de waarheid?
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Tiboko schreef:Waarom vertelde hij Judith niet meteen de waarheid?
Omdat het een soap is? :eek:
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Ilsy
Nog geen rang

Bericht door Ilsy »

Ik snap niet goed wat er flauw of vreemd is aan deze verhaallijn. Zulke dingen gebeuren toch veel in het dagelijkse leven en daar draait een soap om. En Jens zei waarschijnlijk niks omdat hij haar niet in de problemen wilde brengen thuis.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dat dit ook in het echte leven ook gebeurt, maakt het daarom nog niet interessant.
Vooral niet met een altijd-bijna-hysterische-moeder als Judith die dit wel helemaal zal opblazen.

Ik hoop dat dit niet te lang duurt, dat Emma gauw beseft dat ze fout bezig was en door haar gedrag mensen gekwetst/in de war gebracht heeft en dan (liefst) wat van haar hooghartige houding laat vallen.
0 x
zarsas
Nog geen rang

Bericht door zarsas »

ik vraag me toch af met wie Emma altijd aan het chatten is. Volgens mij is het geen klasgenootje, maar iemand ouder.
Ik dacht zelfs gelezen te hebben dat zijn naam Gui is
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Die verhaallijn " tiener chat op internet met oudere man die zich uitgeeft voor jonge vriend "
hadden we nog niet. Dat ze met dat chatten nu juist troost zoekt is bangelijk.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

zarsas schreef:ik vraag me toch af met wie Emma altijd aan het chatten is. Volgens mij is het geen klasgenootje, maar iemand ouder.
Ik dacht zelfs gelezen te hebben dat zijn naam Gui is
Die "persoon" heet Gui Tarstar. Maar dat is niet meer dan een woordspeling op Emma's hobby.
Ilsy schreef:Ik snap niet goed wat er flauw of vreemd is aan deze verhaallijn. Zulke dingen gebeuren toch veel in het dagelijkse leven en daar draait een soap om. En Jens zei waarschijnlijk niks omdat hij haar niet in de problemen wilde brengen thuis.
Omdat we nog niet zo lang geleden al zoiets hebben gehad en dat Judith en Tom daar toen ook middenin zaten. Judith heeft toen ook een valse beschuldiging geloofd. Het is gewoon flauw dat ze haar dit nu opnieuw laten doen. :thumbdown:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Waarom we het irritant vinden? Omdat het weer zo'n voorbeeld is van langs elkaar heen praten en dingen weten (de waarheid b.v. :razz: ) en die dan niet noemen of beseffen. Bram, Tim, Paulien - ze weten allemaal van het dilemma van Jens en hebben hem geadviseerd en houden nu dus mooi hun mond. En inderdaad, een moeder die het allang in de gaten moest hebben van die gitaarles en het nieuwe kleden van Emma. Ze heeft n.b. Jens zelf gevraagd of hij het wilde doen - dat zal toch na referenties te hebben gekregen van andere Thuis-mensen. Nou ja en nog zowat.

Het stoort als drama het steeds moet hebben van misverstand en roddel. Het leven kan genoeg drama krijgen met echte gebeurtenissen. En een onvervulde liefde is voor een tiener al drama genoeg - maar nee er moet weer iemand mee naar de knoppen geholpen worden. Ik ben het vooral beu dat het steeds politiezaken (kunnen) worden. Was dat voorheen ook zo erg?

OK, het is soapig om dingen niet uit te spreken en te speculeren zonder gewoon te vragen. Zucht :crazy:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Plaats reactie