Ze was daar aan het kickeren hé (wat ook wel al vreemd is voor een baas, maar kom).nounake schreef:Dat dacht ik ook al toen hij gisteren niks vertelde aan zijn baas . Trouwens wat een raar situatie is dat zeg ! Die bazin loopt continu de tavernes af om te controleren of er soms iemand van haar bedrijf daar zit ....
Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Vandaag was ze aan het kickeren, gisteren niet !lord F. schreef:Ze was daar aan het kickeren hé (wat ook wel al vreemd is voor een baas, maar kom).nounake schreef:Dat dacht ik ook al toen hij gisteren niks vertelde aan zijn baas . Trouwens wat een raar situatie is dat zeg ! Die bazin loopt continu de tavernes af om te controleren of er soms iemand van haar bedrijf daar zit ....
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Ik vraag me af waar de kabouters gingen pintelieren vooraleer de Frens open ging... 
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Sans
- Poster rang 1

Ik weet niet of het veel had geholpen als Frank het tegen zijn baas had gezegd. Ik heb de indruk dat die eerder geneigd is van Toon te geloven omwille van Frank z'n strafblad.. en dat daarom juist Toon hem uitdaagt en op z'n vel zit omdat hij misschien hoopt dat Frank ontslag zal nemen of over de rooie ga gaan waardoor Sam hem zal ontslaan. 
0 x
-
Lazylady
- x 435
M.a.w.: discriminatie.Sans schreef:Ik weet niet of het veel had geholpen als Frank het tegen zijn baas had gezegd. Ik heb de indruk dat die eerder geneigd is van Toon te geloven omwille van Frank z'n strafblad..
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Sorry, een beetje late reaktie, maar het verrast me dat ik er hier niets over heb gevonden. Die keer dat Sam in de Z&Z kwam na dat tel. van Toon en Frank op de huid zat over dat pintje, hoe vond je dat ze op het laatst een slokje nam van Franks glas? Ten eerste zou ik niet zomaar drinken van een anders glas (m.u.v. partner e/o kind), ten tweede schoffel je zo wel je eigen verontwaardiging onderuit over drinken tijdens werktijd. Ik snap ook niet waarom de regie hiervoor koos, want het voegt niet echt iets toe aan het verhaal. Heel raar.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Yep, dat vond ik ook ! Als ze vindt dat drinken op t werk niet kan, moet ze t zelf ook niet doen. En proper is idd anders.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Sam drinkt uit Frank's glas en speelt mee op de flipperkast ?
Zou kunnen dat ze ons voorbereiden op het type dat Sam blijkt te zijn ?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Welk type insinueer je nu? (Misschien best in haar eigen topic reageren...)ranske schreef:Sam drinkt uit Frank's glas en speelt mee op de flipperkast ?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

"Ik werk veel liever met den Aldi" (in plaats van 'Adil')

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Ik ben dus niet de enige die z'n naam verkeerd lasCrackers schreef:"Ik werk veel liever met den Aldi" (in plaats van 'Adil')![]()
![]()
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Aangezien ze weerstond aan de avances van de supercasanova Tim, zou ze ms wel eens lesbisch kunnen zijn. Welke vrouw kan er nu immers Tim weerstaan (kuch kuch).Lazylady schreef:Welk type insinueer je nu? (Misschien best in haar eigen topic reageren...)ranske schreef:Sam drinkt uit Frank's glas en speelt mee op de flipperkast ?
0 x
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
Dit is het topic van Frank en ik denk niet dat die lesbisch is.johan1969 schreef:Aangezien ze weerstond aan de avances van de supercasanova Tim, zou ze ms wel eens lesbisch kunnen zijn. Welke vrouw kan er nu immers Tim weerstaan (kuch kuch).Lazylady schreef:Welk type insinueer je nu? (Misschien best in haar eigen topic reageren...)ranske schreef:Sam drinkt uit Frank's glas en speelt mee op de flipperkast ?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Maar waarom zegt Frank nu niet dat Toon hem voor pedo heeft uigemaakt!!!

0 x
-
ikke
- x 435
Omdat (volwassen) mensen eerst proberen hun problemen zelf op te lossen?Lazylady schreef:Maar waarom zegt Frank nu niet dat Toon hem voor pedo heeft uigemaakt!!!![]()
![]()
0 x