Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door tvx1 »

Ann zong vanavond wel een heel toepasselijk nummer. :whistle:
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Zingen? :lol:
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat het Ann wel goed uitkomt dat Mayra niet in aanmerking komt voor adoptie. Ze schijnt het haar ook niet echt aan te trekken.

Ms wil Kurt wel donor zijn :-). Ze zocht toch n bruinharige middelgrote man ?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef:Ik vind dat het Ann wel goed uitkomt dat Mayra niet in aanmerking komt voor adoptie. Ze schijnt het haar ook niet echt aan te trekken.

Ms wil Kurt wel donor zijn :-). Ze zocht toch n bruinharige middelgrote man ?
Hebben ze dan iets ondernomen i.v.m. adoptie? Ik dacht toch dat het al altijd hun bedoeling was dat Mayra zou zwanger worden?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Of IVF ipv adoptie, je weet wat ik bedoel.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Misschien bedoel je zelfs KID, want IVF is misschien niet nodig. Maar zonder donor gaat dat in ieder geval niet.
0 x
Sanne
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik krijg de kriebels van An :mrgreen: Waarom laat ze Mayra niet eens even met rust? Ze wil "het allerbeste"voor Mayra, maar ze is alleen maar bezig, haar eigen zin door te drijven. Toen de kinderwens van Mayra voor het eerst tot uiting kwam, was ze toch ook al veertig geweest, dat zou met Tom als donor dan geen bezwaar zijn geweest? Ondanks al haar liefdesbetuigingen (die nu wel heel erg opvallen) denkt An toch voornamelijk aan zichzelf.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Mayra ontbeet niet om even alleen 'n frisse neus te halen en haar gedachten op de loop te laten. Wie komt daar zichzelf opdringen ? An. Je zou voor minder een "ochtendwandelingetje" maken. Op 't eind bleek het daar op die bank goed te komen en dan vergeef ik An toch weer.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

jessie V. schreef:Toen de kinderwens van Mayra voor het eerst tot uiting kwam, was ze toch ook al veertig geweest, dat zou met Tom als donor dan geen bezwaar zijn geweest?
Toen was Ann er eerst ook niet voor he.
Met Tom als donor moesten ze in ieder geval niet via de spermabank gaan, dus de leeftijdsgrens daar was dan al weggevallen. Hoe het juist zit bij de kunstmatige inseminatie zelf weet ik niet, maar Ann is dokter, dus misschien mag zij die medische handeling gewoon zelf uitvoeren.

Voor de rest ben ik het ermee eens dat Ann Mayra beter gewoon nog wat gerust had gelaten toen Mayra dat vroeg. Dat ze Mayra is gaan zoeken, snap ik nog wel, maar dan had ze Mayra daarna nog alleen kunnen laten.
0 x
Sanne
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Inderdaad, wat meer medeleven mag wel i.p.v. altijd dat nietszeggende "het komt wel goed!" :roll:

Zelf ook genoeg ervaring mee...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Volgens mij is Ann gewoon blij dat het niet doorgaat. En ze kan dat maar heel moeilijk verbergen. Mayra ziet dat natuurlijk ook.
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Sanneke schreef:Hoe het juist zit bij de kunstmatige inseminatie zelf weet ik niet, maar Ann is dokter, dus misschien mag zij die medische handeling gewoon zelf uitvoeren.
Er zijn natuurlijk ook andere methodes om die 'medische handeling' uit te voeren, waarbij geen dokter aan te pas hoeft te komen... :lolno:
0 x
sien
Nog geen rang

Bericht door sien »

johan1969 schreef:Of IVF ipv adoptie, je weet wat ik bedoel.
Even ter verduidelijking: IVF is anders dan KID (kunstmatige inseminatie met donor). IVF gaan ze enkel toepassen als er vruchtbaarheidsproblemen zijn en dat weten ze bij Mayra (nog) niet aangezien ze nog niet heeft geprobeerd om zwanger te worden.
Dus IVF niet vergelijken met KID, aub.
De leeftijdsgrens is 42 jaar. Ann had dit zeker als arts moeten weten. En Ann mag/kan dit niet uitvoeren. Dit gebeurt enkel in een fertiliteitskliniek.

Sorry dat ik wat op mijn strepen sta, maar ik ben zelf een mama van een ICSI-kindje (soort van IVF) :romance-kisscheek: en mijn man is de biologische papa (er is geen donor aan te pas gekomen).
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Vooraleer ik Ann omschrijf als een slecht dokter (herinnert er zich iemand Winterlicht?) zou het best kunnen dat ze dacht het sperma zelf in te brengen by Mayra, nadat Tom met het spreekwoordelijke 'potteke' had komen aanfietsen. Wachten hoe het zich verderzet nu er door Mayra naarstig naar een andere 'sponsor' op zoek wordt gegaan...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Peter Jansens schreef:
Sanneke schreef:Hoe het juist zit bij de kunstmatige inseminatie zelf weet ik niet, maar Ann is dokter, dus misschien mag zij die medische handeling gewoon zelf uitvoeren.
Er zijn natuurlijk ook andere methodes om die 'medische handeling' uit te voeren, waarbij geen dokter aan te pas hoeft te komen... :lolno:
Kurt bvb.
0 x
Gesloten