Eigen kweek

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Eigen kweek

Bericht door johan1969 »

Ik vind t wel n zalige serie ! Gisteren lag ik wel strijk toen Steven 'gestraft' werd en zijn scooter moest afgeven. En dan dat 'swingen'.

Wat klopte er niet : de Johnnybak waarin ze aan t 'smoren' waren had geen nummerplaat vooraan.

Steven ziet er wel 34 uit.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

"you're schetecanard" :lol: :lol: :lol:

"j'et een SMS van een keun" :lol: :lol: :lol:

"take you een other servietje, ik ga nog een pintje taken"

Ik heb gisteren echt zitten gieren, ondanks mijn zware hoest. Dat deed pijn hoor maar "eigen kweek" was het waard.

Dat keun had m.i. al gegeten van die wiet, zo traagjes dat het weghuppelde :lol: En dan de "wilde" achtervolging van lucien door de "federale". Men neemt een aardappelrooimachine, drie anonieme politiewagens en een bende domme flikken met kogelvrij vest en zware wapens en dan rijdt men 16 km door de wietschaatse boerenwegels :lol:

En na het verkavelings-vlaams hebben wij dank zij "eigen kweek" nu verkavelingsengels. Gelukkkig dat wij niet op reis gaan naar een engelstalig land of we beginnen ook al zo te praten :angel: :lol:
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Zo'n conversaties bestaan dus écht hé, met van die geile ouwe bokken die een Filipijns groen blaadje zijn gaan kopen, en maar half Engels spreken. Ooit Exotische Liefde gezien ?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

"k zien al benieuwd naar de dessert"
"t is sjokolamoes"

:)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:"k zien al benieuwd naar de dessert"
"t is sjokolamoes"

:)
LEKKER! Zeker als 't zelf gemaakte is en de "kok" niet aan zijn/haar proefstuk is.
Ik kijk alweer uit naar de heruitzending van maandagavond. :laughing-rolling:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

@ Ikke : het is zeker de moeite :lol: Weet je dat ik gisteren gans de dag hebben zitten na-lachen of hoe noemt men dat ? Ze zijn er geweest hoor de onvergetelijke one-liners. En gisteren toen ik naar Ieper reed om boodschappen te doen, draaide er voor mij een groene landbouwmachine voor mij aan een rotonde, precies hetzelfde merk en ik kreeg de slappe lach :lol:

@ Taliver67 : neen, nooit exotische liefde gezien. Maar één van mijn broers is met een filipijnse gehuwd, hij is geen geile oude bok (het idee alleen al :crazy: ) en mijn schoonzusje is twee jaar jonger dan hem ttz 50+. Maar hij praat toch niet zo tegen haar hoor.

En ik had wel al gehoord van : die is canard, maar schetecanard ? :lol: En cava is "white wine with bubbels" :lol:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

So you have the blue pedal, the blue pedal is the stop, de freing om te freingen. Then you have the silver pedal, thats the ambraaiage. And the ambraaige you use to go from one to two, two to three en three to four... en vo achteruut. :lol:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Anita has to do the striking of the clothes :laughing-rolling:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Say it isn't true é zeg, vanavond komt de mama logeren bij Frank en Hoelieta. :eek:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Dat Nederengels van Frank gaat jou al goed af, Crackers... cursusje gevolgd?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

annekeHU schreef:Dat Nederengels van Frank gaat jou al goed af, Crackers... cursusje gevolgd?
no, that is not true é meisje but I look al out to the aflevering of vanavond. But first there is nog "Home" on the tv, you like HOME? With Frank and Simonneke and oll the others.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

dat Nederengels van Frank is blijkbaar zo populair dat de website van Eén gecrasht is... ze is niet bereikbaar , waarschijnlijk overbelast?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

Crackers schreef:
annekeHU schreef:Dat Nederengels van Frank gaat jou al goed af, Crackers... cursusje gevolgd?
no, that is not true é meisje but I look al out to the aflevering of vanavond. But first there is nog "Home" on the tv, you like HOME? With Frank and Simonneke and oll the others.
:laughing-rolling:

Gisterennamiddag was ik op bezoek bij mijn filipijns schoonzusje en ze schoot in een schaterlach toen ik over "eigen kweek" begon. Zij kijkt altijd maar het filipijns dat Julitie en Nunita spreken dat verstaat ze moeilijk omdat het een ander dialect is van het eiland waar zij oorspronkelijk van komt.

En stel je eens voor : je rijdt op je gemakske op de boerenwegels, kom dan maar eens een traktoor tegen waar een wasmachine aanhangt :lol:

In de krant van west-vlaanderen stond er deze week een intervieuw met de huidige bewoner van de boerderij van Jos en Ria. Het is al een even kleurrijke figuur als de TV personages. :mrgreen: En ik vraag me af : tijdens die TV opnames dan zullen ze toch die hangaar moeten bewaakt hebben :law-police:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef:En ik vraag me af : tijdens die TV opnames dan zullen ze toch die hangaar moeten bewaakt hebben :law-police:
Dat denk ik wel... :mrgreen: :lol:
Crackers schreef:no, that is not true é meisje but I look al out to the aflevering of vanavond. But first there is nog "Home" on the tv, you like HOME? With Frank and Simonneke and oll the others.
:laughing-rolling:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

De gekweekte planten is wschl gewone hennep (zit zelfs in kanariezaad en ze maken er kleren van). Daar moet je al n heel veld voor opsmoren om er iets van te weten.
0 x
Plaats reactie