neensatine schreef:Geloof je dat echt, Crackers?
Luc Bomans (Mark Willems)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Luc Bomans (Mark Willems)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Ik denk dat Crackers het sarcastisch bedoelt, Satine.satine schreef:Geloof je dat echt, Crackers?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik ook wel eigenlijk...Lazylady schreef:Ik denk dat Crackers het sarcastisch bedoelt, Satine.satine schreef:Geloof je dat echt, Crackers?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik vind dat ze na al die jaren wel eens een andere slechterik mogen zoeken... Laat Luc maar eens een paar jaartjes braaf zijn , en wat heldendaden doen... zodat alle kijkers binnen een jaar of 5 vergeten zijn, dat hij eigenlijk niet te vertrouwen is!
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Misschien wel maar 't zal niet lang duren of hij hervalt volgens mij !
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het is een goede belegger zeker?ikke schreef:Dat denk ik dus ook.jessie V. schreef:Helaas zijn zijn "goede"periodes meestal een aanloop naar weer een luizige streek
En ik begrijp niet dat Luc, die net een faillissement achter de rug heeft, in staat is om een andere zaak te kopen. Ik weiger dit te posten in het "wat niet klopt in "Thuis" topic.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ranske
- Poster rang 4

Luc denkt alles met geld te kopen en zogauw de belastingdienst ziet dat zijn inkomen niet klopt gezien zijn uitgaven loopt hij alsnog tegen de lamp. Maar ook dan zal deze ouwe vos zijne plan weeral trekken.Ook dit, het enige dat hem raakt is dat hij Louis kwijt is. Ben bang dat hij gevaarlijk wordt en Julia niet veilig is zolang Louis bij haar is.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik kijk nog maar een jaar of twee, maar ik kan me niet herinneren dat Luc ooit gewelddadig is geworden.ranske schreef:Ben bang dat hij gevaarlijk wordt en Julia niet veilig is zolang Louis bij haar is.
Slinke truuken, dat wel, mensen bedonderen - heel vaak. Maar iemand fysiek bedreigen? Ik denk dat het eerder de anderen zijn (waaronder tijdbommeke Louis) die hem fysiek bedreigen.
Hoe vaak zei Frank bijvoorbeeld al niet dat hij hem een "toek op zijnen tutter zou verkopen?" En ook Bram heeft hem al wel eens bij zijn nekvel gehad...
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Femke werd ei zo na vermoord door Mike om geld dat Luc gestolen had op zijn kamer in ter Smissen. Het geld werd gevonden in de poot van zijn bureautafel. En leontien die doodsbang voor hem met Lowieke vlucht naar Mexico enz..
Hij is zonder gewelddadig of bedreigend te zijn gevaarlijk, hij speelt dat veel leper, dat is het hem juist.
Hij is zonder gewelddadig of bedreigend te zijn gevaarlijk, hij speelt dat veel leper, dat is het hem juist.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

En hij heeft toch de Freddy een ongelukkige slag gegeven in ter Smissen, als dat niet gewelddadig was.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
ranske
- Poster rang 4

Ook dat, luc vermoordde Freddy en de brand in ter Smissen vernielde de bewijzen en Luc bleef ongestraft.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het correct zeggen hé >> Freddy is ongelukkig gevallen tijdens een gevecht met Luc. Luc heeft hem niet in koelen bloede vermoord.Peter Jansens schreef:En hij heeft toch de Freddy een ongelukkige slag gegeven in ter Smissen, als dat niet gewelddadig was.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

En vergeet niet dat hij Simonne heeft verkracht. Als dat niet gewelddadig is ....!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
lord F.
- Poster rang 5

En hij heeft ooit oa het leven gered van Franky en van Leontien.
Via die brief komen nu alleen z'n slechte momenten boven maar er zijn er ook goeie geweest.
Via die brief komen nu alleen z'n slechte momenten boven maar er zijn er ook goeie geweest.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Die goeie momenten kwamen hem natuurlijk wel zo goed uit! Luc heeft volgens mij nog nooit iets gedaan zonder egoistiche bijbedoelingen.
Overigens wegen criminele aktiviteiten in mijn opinie zo zwaar dat de weegschaal niet gelijk komt met een goede daad hoor. Franky ontvoeren weegt voor mij niet op tegen hem het leven redden. Leontien redden weegt niet op tegen haar willen vermoorden of gek laten verklaren en haar geld en kind afnemen. Als iemand geen geweten heeft en zulke dingen net zo makkelijk doet als een brood kopen kan geen enkele goede daad dat goedmaken - dan blijft het een engerd. Ofwel een psychopaat, ofwel een sociopaat (en het laatste zou ook best eens op kunnen gaan voor Lowie vrees ik). Bomen en appels?
Overigens wegen criminele aktiviteiten in mijn opinie zo zwaar dat de weegschaal niet gelijk komt met een goede daad hoor. Franky ontvoeren weegt voor mij niet op tegen hem het leven redden. Leontien redden weegt niet op tegen haar willen vermoorden of gek laten verklaren en haar geld en kind afnemen. Als iemand geen geweten heeft en zulke dingen net zo makkelijk doet als een brood kopen kan geen enkele goede daad dat goedmaken - dan blijft het een engerd. Ofwel een psychopaat, ofwel een sociopaat (en het laatste zou ook best eens op kunnen gaan voor Lowie vrees ik). Bomen en appels?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán