Ja was wel grappig en ook gewoon mooi.Jolanda_tje schreef:Yvette die frank mist dat we dat nog mogen meemaken

Ja was wel grappig en ook gewoon mooi.Jolanda_tje schreef:Yvette die frank mist dat we dat nog mogen meemaken
Dat is zoals mijn broer en ik. We kunnen soms elkaar het leven zuur maken, althans HIJ kan mijn leven zuur maken. Maar als hij een paar dagen weg is (bv. schoolreis), dan mis ik hem echt.Sans schreef:Ja was wel grappig en ook gewoon mooi.Jolanda_tje schreef:Yvette die frank mist dat we dat nog mogen meemakenZe zitten wel bijna altijd op mekaars kap, maar vergeet niet het gezegde: Plagen is liefde vragen
't Zal met alle miserie geweest zijn zeker. Ze zullen zich al een tijdje zo goed niet meer geamuseerd hebben.nounake schreef:Wel wat overdreven dat gegier van de volgende ochtend ...zoooooo hilarisch was dat nu toch ook weer niet
Misschien deden ze het erom om de concurrentie te boycotten :p (niet dat dat echt nodig is als je naar de kijkcijfers van beiden kijkt).annekeHU schreef:Ik denk dat je daar niet bang voor moet zijn.. een tijde geleden, toen ze met de Thuis-cast een liedje zongen voor " 20 jaar Familie" ben ik echt geschrokken van het gebrek aan zangtalent ... wat was me dat voor kattengejank!
Simonne en Frank waarschijnlijk wel, een gewone procedure duurt 2 weken. Je kan een paspoort in noodprocedure aanvragen (255 Euro) maar daar kan je Amerika niet mee binnen (heb ik gelezen) tenzij het voor een echt noodgeval is.martha schreef:Zouden Yvette, Simonne en Frank wel een internationaal paspoort hebben ? Want anders geraken ze niet eens weg uit Zaventem