Nickos schreef:haar vader is haar nonkel en haar moeder is haar tante... krijg dat maar is uitgelegd!
Zoals ik al zei: ik hoop dat Sandrientje nooit een stamboom voor school zal moeten maken...
In dat geval kan ze misschien wat advies vragen aan haar halfnonkel. Die heeft dat ooit eens moeten doen maar het resultaat leek meer op een mislukte struik dan een boom.
nounake schreef:Oups , ne halfnonkel ? Wie is dat dan want ik kan niet maar volgen denk ik ....ik moet me goed vasthouden of ik val uit die fameuse stamboom
Gelukkig bestaan al die termen niet in het echt... ik vind stambomen zowiezo al ingewikkeld, en dan ben ik nog niet eens op zoek naar een courant voorkomende naam als Janssens of Peters... maar nu terug naar Sandrine!
en weer een ander kindje dat Sandrine speelt... eigenlijk spijtig dat het altijd zo opvallend is, die verandering: dan een mager kind met blonde lange haren, dan weer een molliger kind met donkere kortere haren.
Ik zie ook geen enkele reden dat de kindjes zo bijeengeraapt worden en niet kunnen 'acteren'.
In vele andere series en films en in diverse landen is het nooit een probleem om een zekere kontinuiteit en kwaliteit te geven. Budget, wetgeving enz. hoeven dat echt niet te verhinderen.
Zoals men voor reklames de mooiste babies en peuters weet te vinden zijn er ook voor series best kindjes te vinden die wat extraverter zijn en leuk kunnen babbelen en lachen, kom op zeg.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
jessie V. schreef:Gaan we ons nou beklagen over de acteertalenten van een vier-jarige?
Oh oh oh, alweer die arme kinderzieltjes ..... Al die trauma's die wij ze hier geven, 't is toch wa.
De kritiek gaat over de regie. Zien deze kindjes er uit alsof ze het leuk vinden? Wie veroorzaakt trauma's?
Talloze andere series en films laten zien dat het er leuker en gezelliger uit kan zien, waarom wil dat dan in Thuis niet lukken?