Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
Wel goed dat Julia, Lowiekes bokes niet wou smeren ! En Paulien ook niet ! 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Lowie heeft het wel getroffen met Julia. Ze is echt lief voor hem. Alleen die "bijdehante" Paulien moet eens een beetje bijdraaien. Die snettert maar in het rond overal. Ze zou best eens wat aardiger kunnen doen tegen Lowie.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, vond het echt een heel aandoenlijk moment gisteren tussen Julia en Lowie.jessie V. schreef:Lowie heeft het wel getroffen met Julia. Ze is echt lief voor hem. Alleen die "bijdehante" Paulien moet eens een beetje bijdraaien. Die snettert maar in het rond overal. Ze zou best eens wat aardiger kunnen doen tegen Lowie.
Hopelijk draait Paulien snel bij, want zo is ze echt enorm vervelend bezig... Heel kinderachtig en egoïstisch.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Ik verwachtte eerst dat Lowie Julia weg zou duwen vanwege genant op het schoolplein zo'n omhelzing. Leuk dat hij dat niet deed.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Ben ik nu nog de enige die dat ge-Nency storend vindt?
Ik vind dat ze heel begripvol en geduldig met Nancy omgaat, maar dat Amerikaans accent vind ik echt wel irritant.
Nog een overblijfsel van de relatie met Luc?
Ik vind dat ze heel begripvol en geduldig met Nancy omgaat, maar dat Amerikaans accent vind ik echt wel irritant.
Nog een overblijfsel van de relatie met Luc?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Nee, je bent niet de enige.
Mooi, dat gesprek tussen Julia en Lowie - ze geeft echt om hem, ook al is ze heel blij dat haar dochter terug is.
Wel moeilijk voor haar; het feit dat Paulien en Lowie niet zo geweldig overeen komen, als 'ouder' sta je daar dan altijd zo'n beetje tussenin.
Mooi, dat gesprek tussen Julia en Lowie - ze geeft echt om hem, ook al is ze heel blij dat haar dochter terug is.
Wel moeilijk voor haar; het feit dat Paulien en Lowie niet zo geweldig overeen komen, als 'ouder' sta je daar dan altijd zo'n beetje tussenin.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Toch eens íemand die het opneemt voor Tim! En Jenny ook!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Wie had er gezegd dat Julia compassie zou krijgen met Luc?! Het was te denken!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Van de andere kant was het ook gewoon een heel misselijke streek van Lowie, die vooral veel over hem zelf zegt. Dat ze daarvan geschrokken is, kan ik me wel voorstellen, ook als je Luc buiten beschouwing laat.Lazylady schreef:Wie had er gezegd dat Julia compassie zou krijgen met Luc?! Het was te denken!
Hopelijk houdt Julia het bij deze mate van medelijden...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

Ik had niet de indruk dat Julia medelijden had met Luc. Ze was eerder kwaad op Lowie om zijn laffe daad.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
ikke
- x 435
Ik heb ook geen echt medelijden voor Luc gezien bij Julia, wel ontgoocheling en boosheid om wat Lowie deed. Hij bewees dat hij een aardje naar zijn vaartje heeft en hopelijk blijft het, zoals Julia zei, bij deze ene keer.Crackers schreef:Ik had niet de indruk dat Julia medelijden had met Luc. Ze was eerder kwaad op Lowie om zijn laffe daad.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ja het was er helemaal over van Louis maar toch denk ik dat Luc nu bij Julia een paar trappekes is gestegen .Christel schreef:Inderdaad... Van de andere kant was het ook gewoon een heel misselijke streek van Lowie, die vooral veel over hem zelf zegt. Dat ze daarvan geschrokken is, kan ik me wel voorstellen, ook als je Luc buiten beschouwing laat.Lazylady schreef:Wie had er gezegd dat Julia compassie zou krijgen met Luc?! Het was te denken!
0 x
-
ikke
- x 435
Lowie is net niet van zijn troon gevallen, geen sprake van dat daardoor Luc gestegen is in haar achting.nounake schreef:Ja het was er helemaal over van Louis maar toch denk ik dat Luc nu bij Julia een paar trappekes is gestegen .Christel schreef:Inderdaad... Van de andere kant was het ook gewoon een heel misselijke streek van Lowie, die vooral veel over hem zelf zegt. Dat ze daarvan geschrokken is, kan ik me wel voorstellen, ook als je Luc buiten beschouwing laat.Lazylady schreef:Wie had er gezegd dat Julia compassie zou krijgen met Luc?! Het was te denken!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Toch een beetje hoor.ikke schreef:Lowie is net niet van zijn troon gevallen, geen sprake van dat daardoor Luc gestegen is in haar achting.nounake schreef:Ja het was er helemaal over van Louis maar toch denk ik dat Luc nu bij Julia een paar trappekes is gestegen .Christel schreef:Inderdaad... Van de andere kant was het ook gewoon een heel misselijke streek van Lowie, die vooral veel over hem zelf zegt. Dat ze daarvan geschrokken is, kan ik me wel voorstellen, ook als je Luc buiten beschouwing laat.Lazylady schreef:Wie had er gezegd dat Julia compassie zou krijgen met Luc?! Het was te denken!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Zie je wel!!! Stomme Julia! 
Maar gelukkig is ze toch nog weggelopen!
Maar gelukkig is ze toch nog weggelopen!
0 x