Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Poolski
Nog geen rang

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door Poolski »

Ik heb er vooral koppijn van. :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dat drama-stemmetje weer gisteren "Ik ben nog altijd zwanger... :violin: :violin: :violin: "
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Ik blijf Femke verdedigen! 8)

Ik vind persoonlijk dat Tim nu niet zo dramatisch moet doen omdat ze nog altijd zwanger is. Ik blijf erbij dat hij overdreven heeft in eerste instantie. Ze waren uiteengegaan omwille van haar bedrog maar hij heeft er toen voor gekozen om haar te vergeven en opnieuw te beginnen. Dat houdt in dat je allebei terug op hetzelfde niveau staat.
Dat ze dan zwanger bleek te zijn heeft ze zelf niet gewild en hij heeft haar ook nooit een kans gegeven om het hem deftig te vertellen én er ineens bij te vertellen dat ze eraan dacht om abortus te laten plegen.
In plaats daarvan heeft hij ervoor gekozen haar meteen de rug toe te keren (op echt alle vlakken) dus vind ik ook niet dat hij nog in zijn gat gebeten mag zijn dat ze nog steeds zwanger is.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Help me nog ns herinneren, wie is de papa van de baby? Of is dat nog niet bekend geworden?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Amiche schreef:Help me nog ns herinneren, wie is de papa van de baby? Of is dat nog niet bekend geworden?
Peter, omdat Tim toen een tijdje geen seksueel contact mocht hebben en Femke het voor de rest met niemand anders heeft gedaan (zou er nog aan mankeren :P).
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

LazyLady to the (memory) rescue :razz: Merci, enne ... Peter weet het niet, toch? I.i.g. Peggy niet.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Amiche schreef:LazyLady to the (memory) rescue :razz: Merci, enne ... Peter weet het niet, toch? I.i.g. Peggy niet.
Enkel Nancy weet ervan en verder mocht niemand het weten. Nancy heeft tot nu toe altijd kunnen zwijgen... (Ongelooflijk!)
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

De vader is Peter. Ze had al last van ochtendmisselijkheid voordat ze terug met Tim in bed gedoken is.

Die zwangerschap die ze geheim probeerde te houden, was gewoon de laatste druppel voor Tim. Ze heeft hem weer belogen nadat ze hem al eens belogen en bedrogen had. Buiten die handel, was de enige juiste oplossing.

Dacht trouwens dat Peter het wel weet. (weet niet meer hoe & waarom)
0 x
Afbeelding
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Poolaapje schreef:Dacht trouwens dat Peter het wel weet. (weet niet meer hoe & waarom)
Ik dacht van niet, maar begin nou ook te twijfelen... :denk:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Had ze dat er niet vlakaf tegen gezegd vlak voor ze naar de gevangenis moest. In het appartement van Eddy en Nancy. Toen is Peter toch nog een laatste keer met haar gaan praten. Ik kan natuurlijk helemaal verkeerd zijn.
0 x
Afbeelding
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Ik denk het niet hoor. Er was even verwarring omdat hij zei dat hij alles wist van Nancy (hij bedoelde het feit dat Femke naar de gevangenis moest) en zij dacht dat hij het wist van de zwangerschap.

Uiteindelijk heeft ze niks gezegd.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Summer85 schreef:Ik denk het niet hoor. Er was even verwarring omdat hij zei dat hij alles wist van Nancy (hij bedoelde het feit dat Femke naar de gevangenis moest) en zij dacht dat hij het wist van de zwangerschap.

Peter weet het niet maar ik denk wel dat Tim Jens in vertrouwen heeft genomen. Ik denk dat zelfs Eddy het niet weet.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ofdat Peter het nu al weet of niet doet niet terzake, hij GAAT het weten!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

martha schreef:
Summer85 schreef:Ik denk het niet hoor. Er was even verwarring omdat hij zei dat hij alles wist van Nancy (hij bedoelde het feit dat Femke naar de gevangenis moest) en zij dacht dat hij het wist van de zwangerschap.

Peter weet het niet maar ik denk wel dat Tim Jens in vertrouwen heeft genomen. Ik denk dat zelfs Eddy het niet weet.
Ik denk dat Paulien het ook vernomen heeft via Tim en Jens
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Als Paulien het wist had ze er al minstens met haar moeder over gesproken, want zij is ook queen van de roddel hoor! En haar moeder zou het meteen met Simonne bespreken.
0 x
Plaats reactie