Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Lazylady »

Ik vind het ook maar egoïstisch van Ann. Nu lijkt Tom eens een serieuze relatie te hebben, en zou er nog roet in het eten worden gegooid hierdoor. Fijn voor Judith! Kan ze daar nu niet eens aan denken! En dan mag Tom het nog zelf zeggen terwijl hij er mooi mee zit...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond Judiths reaktie ook maar raar, alsof het haar niet boeide. Maar dat is maar schijn.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

En toch vind ik het nog altijd niet raar dat Ann het liefst heeft dat het kindje biologisch gezien familie is van Sandrine. Toevallig is Sandrine haar biologische vader ook Ann haar broer, wat het allemaal wat ingewikkelder maakt, maar als het een andere donor was geweest, dan had ze waarschijnlijk ook het liefste dezelfde willen hebben. En dan was die discussie hier op het forum waarschijnlijk helemaal anders geweest. ;)
0 x
Sanne
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Moet ook wel raar zijn voor Judith dat ze Toms kind elke dag gaat zien !
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Nu ziet ze Sandrine toch ook elke werkdag ... nu ja, dat zou toch moeten (alleen laten ze dat niet zien , tijdens die 20 minuten Thuis elke avond!)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat An het liefst heeft dat het kind biologisch gezien familie is van Sandrine kan wel zo zijn, maar An houdt er weinig rekening mee, dat er ook andere mensen bij betrokken worden, die dat misschien helemaal niet zien zitten.
En maar doordrammen en zagen tegen Tom om een beslissing. En Judith ziet ze voor het gemak maar helemaal over het hoofd.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Dat An zich daar zo mee bemoeit en er nog bijzit ook als Maya het moet voorstellen aan Tom zonder dat Judith van iets weet is miles over the top. Dit kan niet. Straks brengt ze persoonlijk de zaadcel in kwestie van zeker te zijn ?
OK Ze ziet Sandrine, dat is van voor haar tijd en wist ze voordat ze met Tom 'n relatie begon. Judith's reactie van
samen slapen was geniaal. De banden aanhalen en tonen waar zijn toekomst ligt.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef:Dat An het liefst heeft dat het kind biologisch gezien familie is van Sandrine kan wel zo zijn, maar An houdt er weinig rekening mee, dat er ook andere mensen bij betrokken worden, die dat misschien helemaal niet zien zitten.
En maar doordrammen en zagen tegen Tom om een beslissing. En Judith ziet ze voor het gemak maar helemaal over het hoofd.
Als ze dan toch persé wil dat de donor een familielid is kunnen ze misschien eens wat verder rondkijken. Marianne heeft toch nog een broer (Charles) en die broer heeft ook een zoon (Frederique)! Of ze kunnen Eric, Sam of Michael eens terughalen uit de vergetelheid. Of ze kunnen eens een paar leden van de familie De Decker introduceren want na 18 jaar Thuis weten we eigenlijk nog niets over de familie van dokter Walter. Tom is toch duidelijk niet de enige man in hun familie, hé!
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Weet je wat ik eigenlijk raar vind, dat ze in de familie zoeken. Als je een lans wilt breken voor onafhankelijke vrouwen, die hun eigen weg gaan en hun eigen leven invullen kun je je voorstellen dat ze naar een spermabank gaan i.p.v. 'smeken' bij de fam. Je levert je toch uit aan bemoeienissen en zelfs gerechtelijke stappen en je begint al met afhankelijk van hun goede wil te zijn. Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik ga nooit uit van de goede wil van de fam. Als die er is is het een kadootje, maar je kunt er nooit van uitgaan. :lol:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Dan ken jij de familie de Decker-Bastiaans niet.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Ik zou het persoonlijk ook niet willen, maar zoals ik al eerder zei: in deze situatie snap ik het wel. Ann heeft nu eenmaal al een kind waarvan Tom de biologische vader is.
0 x
Sanne
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik zou het toch maar raar vinden hoor, een kind hebben waarvan mijn broer de biologische vader is... maar ja, het is Thuis, zullen we maar denken...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Nu Tom geen donor wil zijn, wil Ann plots geen tweede kindje meer? :shock: Die gaat er wel rap over vind ik. Oké, geen kindje dan :roll:

Dan zegt ze nog dat het Toms schuld is. Tom mag toch zelf kiezen wat hij met zijn zaad doet vind ik, hij heeft er al genoeg van rond gestrooid :whistle:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Mayra wou toch een kindje? Zij telt niet meer mee. Het is een strijd geworden tussen Marianne, An en Tom
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

In feite is 't te stom voor woorden! :twisted:
Ann is een dikke egoïste geworden. :boo:
0 x
Gesloten