Ik ben waarschijnlijk enkel de eerste december vrij.
December: drukke maand: feesten en nog eens feesten en verplichtingen....
@Crackers: dank je wel, 'k kan er niets aan doen dat ik gespleten ben. 't Is sterker dan mezelf
annekeHU schreef:Ik heb mijn werkschema voor december nog niet. Tegenwoordig zijn mijn zondagen goed gevuld, maar als ik kan kom ik!
laten weten welke zondag je wel kan hé
Enkel op zaterdag 28/12 moet ik 's nachts werken, en dus ligt zondag 29/12 moeilijker... of ik moet ook niet uitgeslapen welkom zijn.
De andere zondagen zijn normaal gezien wel mogelijk.Mijn zondagse job , daarvan kan ik de uren gewoonlijk zelf aanpassen al naargelang mijn agenda.
We kunnen ook naar een leuke kerstmarkt gaan in december ipv de zoo?
Wat dachten jullie van die van Brussel? Goed centraal gelegen zodat het voor iedereen doenbaar is qua reistijd en ze loopt van 25 november tot 1 januari. Maar de zoo is ook nog steeds goed voor mij hoor, het is maar een extra voorstel.
Poolaapje schreef:We kunnen ook naar een leuke kerstmarkt gaan in december ipv de zoo?
Wat dachten jullie van die van Brussel? Goed centraal gelegen zodat het voor iedereen doenbaar is qua reistijd en ze loopt van 25 november tot 1 januari. Maar de zoo is ook nog steeds goed voor mij hoor, het is maar een extra voorstel.
Ik zou liever iets anders doen dan de Zoo...
Kerstmarkt in Brussel is ook goed voor mij, als de datum mij dan past want december en januari zijn nogal drukke maanden.
Poolaapje schreef:We kunnen ook naar een leuke kerstmarkt gaan in december ipv de zoo?
Ik zou liever iets anders doen dan de Zoo...
Kerstmarkt in Brussel is ook goed voor mij, als de datum mij dan past want december en januari zijn nogal drukke maanden.
Voor mij is Antwerpen het handigst, afspreken in of nabij het Centraal Station ( = handig voor de treinreizigers, geen gedoe met parkeergarages en betalingen) en dan daar ergens een cafeetje, taverne of zo zoeken.. Het voor een eerste keer allemaal niet te ingewikkeld maken!