Luc Bomans (Mark Willems)
-
Poolski
- Nog geen rang
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Vandaag plots verwarring: Vorige week zagen we hem nog aan de deur bij Julia toen hij nog snel de deur uit moest voor Lowie en nu is hij plots spoorloos verdwenen. Sanitechniek blijkt definitief verkocht, Hij stuurt een kaartje naar Franky, Hij stuurt (waarschijnlijk illegaal) 10 000 euro naar Frank en Simonne, zijn nummer blijkt niet meer in gebruik. Waar is hij gebleven? Frank kennende, die zal het waarschijnlijk niet kunnen laten om dat hier uit te zoeken terwijl hij het waarschijnlijk een mooie opruiming vind als hij echt weg is. 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Luc is met de noorderzon verdwenen, al bestaat die noorderzon niet meer.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Waar die zit ? Naar de kaaimaneilanden om zijn "zwart" geld op te halen en vervolgens de zus&zo te kopen en Djoelia als gerante in te plaatsen. 
0 x
-
Poolski
- Nog geen rang
Hij heeft wel al 10 000 euro benedentafels geld aan Frank en Simonne gegeven. 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik denk dat Luc ook naar Amerika is, waar hij nog een pralinenwinkel heeft gehad en hij zal het willen goed maken met Franky die hij nog heeft willen adopteren destijds.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Lol, het rare is dat je toch een beetje wil weten hoe het verder zal gaan.exsencon schreef:Ha, ha lord F. zie ik daar twijfels rijzen?lord F. schreef:Het ergerlijke is eigenlijk als je hetzelfde patroon ziet terugkeren. Dan denk je wel eens waarom je nog blijft kijken naar thuis.
En neen, ik geloof niet dat Luc weg is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Poolski
- Nog geen rang
- Crackers
- Poster rang 5

Luc, kom terug, ik mis u!
0 x
-
Poolski
- Nog geen rang
Hij is nu al weken spoorloos, hij zal de Zus & Zo niet kopen,... Zou hij dan toch naar de Kaaimaneilanden of de Bahama's of whatever vertrokken zijn met zijn benedentafels geld?
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Wie zegt dat hij de Zus&Zo niet gekocht heeft? Dat is allemaal nog niet duidelijk.
0 x

-
lord F.
- Poster rang 5

Nee idd, Jenny gaat ervan uit dat Marianne de nieuwe eigenaar is.Poolaapje schreef:Wie zegt dat hij de Zus&Zo niet gekocht heeft? Dat is allemaal nog niet duidelijk.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Poolski
- Nog geen rang
Nee nee, dat viel wel af te leiden uit het antwoord van Marianne.
@topic: Iedereen is hem blijkbaar al vergeten, er word al weken niet meer over gepraat. (Verbaast me eigenlijk niets, maar bon)
@topic: Iedereen is hem blijkbaar al vergeten, er word al weken niet meer over gepraat. (Verbaast me eigenlijk niets, maar bon)
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik ben wat te hard van stapel gelopen. Potentiële koper.lord F. schreef:Nee idd, Jenny gaat ervan uit dat Marianne de nieuwe eigenaar is.Poolaapje schreef:Wie zegt dat hij de Zus&Zo niet gekocht heeft? Dat is allemaal nog niet duidelijk.
Over dat bericht van Marianne: Als ik iemand mij zegt dat ik een goede vriendin ben, antwoord ik ook graag gedaan hoor.
0 x

-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik ben er zeker van : Luc is die koper ! Dat gaat Rosa wel goed vinden volgens mij , Waldek dan weer niet ....en zo blijven we bezig

0 x
-
tvx1
- x 435
Kan Luc de Zus&Zo eigenlijk wel kopen met zijn veroordeling voor Fraude?nounake schreef:Ik ben er zeker van : Luc is die koper ! Dat gaat Rosa wel goed vinden volgens mij , Waldek dan weer niet ....en zo blijven we bezig![]()
![]()
![]()
0 x