Ik ook , zeker weten !Poolski schreef:Ik ben ervan overtuigd dat ze het juist daarom daar gezet heeft. Jenny nr. 2 officieel.
Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik weet het, het was ironisch, Calor is de beste.nounake schreef:Ik heb al jaren een Calor en wil geen andere meer zowel strijkijzer dan stoomcentrale: topissimo ! ( ik weet het , het valt buiten de topic)Crackers schreef:wie zet de strijkplank nu net achter een deur die naar binnen open gaat? vond het wel goed hoe ze dat gefilmd hebben, die vonk die uit het strijkijzer sprong, het moet een slecht merk geweest zijn, waarschijnlijk Calor of zo.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Poolski
- Nog geen rang
Toen ze voor 1 keer de zaal moest doen, omdat Rosa en Waldek in het ziekenhuis waren bij Peggy dacht Eddy al meteen aan het feit dat Nancy een job als serveuse wilde. "Zeg, zaalwerk schuift wel beter dan kuisen, he"
Jenny: "Gij zijt ene geldwolf."
Van Nancy haar kant blijft dit zeer wishfull thinking.
Jenny: "Gij zijt ene geldwolf."
Van Nancy haar kant blijft dit zeer wishfull thinking.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Nancy die doet alsof zij het grootste slachtoffer is... héél irritant en onnozel.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ze heeft vooral last van acute agorafobie.Nickos schreef:Nancy die doet alsof zij het grootste slachtoffer is... héél irritant en onnozel.
0 x
-
Poolski
- Nog geen rang
Ze mag blij zijn dat ze daar nog gezond en wel staat, want als je kijkt naar Peggy. 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad! Vréselijk hoe ze alle aandacht naar zich toe probeert te trekken. Echt ontzettend egoïstisch...Nickos schreef:Nancy die doet alsof zij het grootste slachtoffer is... héél irritant en onnozel.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ranske
- Poster rang 4

Wat Nancy meemaakt, hoort of ziet vergroot ze uit. Ze kent geen proporties. Alleen als ze een parodie van zichzelf wordt steekt ze me tegen.
0 x
-
Poolski
- Nog geen rang
Hysterisch, hoor, terwijl Peggy er veel erger aan toe is. Nancy kan ook nooit
over iets.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat ze haar belevenissen uitvergroot, vind ik op zich niet zo erg. Het is wel een beetje een drama-queen, maar ach... Ik kan me bovendien heel goed voorstellen dat Nancy geschrokken is.
Maar toen Femke gisteren blijkbaar (terecht) schrok van Peggy's coma, en Nancy daarop tegen Femke zei dat het pas écht erg is dat zij zelf alles iedere keer opnieuw beleeft in haar hoofd, viel dat echt wel heel erg verkeerd...
Maar toen Femke gisteren blijkbaar (terecht) schrok van Peggy's coma, en Nancy daarop tegen Femke zei dat het pas écht erg is dat zij zelf alles iedere keer opnieuw beleeft in haar hoofd, viel dat echt wel heel erg verkeerd...
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Nancy is een drama-queen die nu op iedereens zenuwen begint te werken
OK, het is erg wat ze heeft meegemaakt maar zo reageren : ze heeft indertijd een moordpoging van Mike overleefd en de terreur van de Djourie maar nu durft ze plots niet meer te voet/of per taxi op straat
Te zot voor woorden. Moest wel
toen Jenny zei dat er een "kinderslot" op de taxi zat.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik had niet veel anders verwacht van Nancy. Ze vergroot alles uit. Kwaad is heel kwaad, vrolijk is heeel vrolijk, dronken is heeeeeeeeeeel dronken. En ze blijft ook altijd dagen doorzeuren over alles.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Nancy eergisteren ten huize bastiaens "mijne eddy zijn enkel piept" 
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dommer kan niet meer hé ? Nu gaat ze nog een spreekbeurtje geven bij het ontbijt van de gasten ! Ikke weg uit zo'n B&B !
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat ging inderdaad wel heel erg ver... Ik kan me voorstellen dat niet iedereen daarvan gediend is ook.
Ik begrijp dat Nancy het moeilijk heeft, maar een beetje rekening houden met bepaalde fatsoensnormen en ook met andere mensen, zou haar toch niet misstaan...
Ik begrijp dat Nancy het moeilijk heeft, maar een beetje rekening houden met bepaalde fatsoensnormen en ook met andere mensen, zou haar toch niet misstaan...
0 x