Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
Je zou zeggen van wel. Ze schijnt er absoluut niet over na te denken wat ze Rosa hiermee aandoet. Vreemd
0 x
-
- Nog geen rang
"Je bent een echte vriendin" (Goed gedaan, Rosa een hak gezet
)
Met Jenny hare mayonaise is het toch wel erg gesteld.

Met Jenny hare mayonaise is het toch wel erg gesteld.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Thuis- scenarioschrijvers / Thuis- personages en een goed werkend langetermijn geheugen : Dat gaat gewoon niet samen!tvx1 schreef: Is die nu echt vergeten wat er indertijd allemaal gebeurd is met het kapsalon en later met Ter Smissen ???????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
0 x
-
- x 435
Ik zou Jenny haar kop wel eens willen zien moest het Luc zijn die de Z&Z zou willen kopen, zoals in het topic van Luc al aangehaald werd.
0 x
-
- Poster rang 1
Ik denk niet dat Marianne de Z&Z gekocht heeft... Dat die 'graag gedaan' alleen maar slaat op een bod dat ze gedaan heeft ofzo, terwijl Jenny denkt dat de verkoop al in de sacoche is.
0 x
-
- Nog geen rang
Als Jenny schreef, "Je bent een echte vriendin..." wist Marianne dat dat op de Zus & Zo duidde. Als het niet waar was had zij haar wel gecorrigeerd, denk ik.
0 x
-
- Poster rang 1
Jaja, maar misschien heeft Marianne gedacht dat Jenny had gehoord dat ze een bod gedaan had.
Het is niet dat ze gezegd heeft; merci voor het bod te doen, dat ook aanvaard is en dus de Z&Z te kopen.
Dus volgens mij is het evengoed mogelijk de huidige eigenaar het bod van Marianne wel ontvangen heeft, maar er ondertussen iemand anders OOK een bod gedaan heeft waarop hij zal ingaan. Ik vind dat ze veel te mysterieus doen over 'de nieuwe eigenaar' om dit zomaar te laten passeren.
Trouwens, Jenny stond veel te hard gelukkig te glunderen. We weten allemaal dat instant geluk afgestraft wordt in Thuis
Het is niet dat ze gezegd heeft; merci voor het bod te doen, dat ook aanvaard is en dus de Z&Z te kopen.
Dus volgens mij is het evengoed mogelijk de huidige eigenaar het bod van Marianne wel ontvangen heeft, maar er ondertussen iemand anders OOK een bod gedaan heeft waarop hij zal ingaan. Ik vind dat ze veel te mysterieus doen over 'de nieuwe eigenaar' om dit zomaar te laten passeren.
Trouwens, Jenny stond veel te hard gelukkig te glunderen. We weten allemaal dat instant geluk afgestraft wordt in Thuis

0 x
-
- Poster rang 1
-
- x 435
Jenny zou blij moeten zijn dat haar vent zo met haar inzit!!!
0 x
-
- Poster rang 4
Jenny kan moeilijk haar leeftijd aanvaarden en overwerkt zich.
Ze gaat niet bij Rosa dit eens overleggen, ze doet liever of er niets aan de hand is.
Daar zit toch iets in van ' ik ga me niet opzij laten zetten '. Toch een bazig trekje.
Ze gaat niet bij Rosa dit eens overleggen, ze doet liever of er niets aan de hand is.
Daar zit toch iets in van ' ik ga me niet opzij laten zetten '. Toch een bazig trekje.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Waarom moet Jenny nu plots naar de cardioloog? Zij had toch borstkanker gehad maar geen hartproblemen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Ze had wel een te hoge bloeddruk.Crackers schreef:Waarom moet Jenny nu plots naar de cardioloog? Zij had toch borstkanker gehad maar geen hartproblemen?
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
ook gelet op de gelaatsuitdrukking van jenny toen rosa en peggy aan het triomferen waren over Marianne ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Stomme film mimieken maar wel duidelijk !Ze had beter haar idee gegeven in bijzijn van dat laf koppel !
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vond de vriendschap tussen Jenny en Marianne altijd maar raar.
0 x