Positief en negatief in Thuis

Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Positief en negatief in Thuis

Bericht door Luc »

Heeft Marianne niet nog wat geld op haar spaarboek staan ? Dan kan zij Zusje & Zootje kopen. De vete kan weer oplaaien dan.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

positief of negatief: er zijn deze avond in ieder geval weer verhaallijnen afgesloten en er is een start gemaakt met een paar nieuwe verhaallijnen. Ik ben benieuwd
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

positief is dat ik deze week in mijn "profiel" keek en zag dat het niet langer femkes topic maar wel mariannes topic is waar ik blijkbaar het "actiefs" in ben :mrgreen:
0 x
Bas4444
Nog geen rang

Bericht door Bas4444 »

Negatief: Dat Paulien nog steeds niet in de intro staat en dat Franky en Tibo er nog steeds niet uit zijn. Niks tegen hun, maar ze kunnen nu Sam, Toon en Adil er toch inzetten? Of Kurt...
0 x
sien
Nog geen rang

Bericht door sien »

Misschien is dit al eens aangehaald, maar wie ergert zich ook aan het beginlied in thuis? Hoe lang zullen we nog die Peter Evrard horen? Ik vind het echt niet mooi gezongen. :thumbdown:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

sien schreef:Misschien is dit al eens aangehaald, maar wie ergert zich ook aan het beginlied in thuis? Hoe lang zullen we nog die Peter Evrard horen? Ik vind het echt niet mooi gezongen. :thumbdown:
Ik ik ik!!!!

Er mag inderdaad eens een nieuwe (betere) intro komen!
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Na zes jaar komt het mijn strot ook wel uit. Ik hoop dat dit nu echt het laatste seizoen is met deze generiek.
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

Ik denk wel dat er een nieuwe generiek zal komen met al die wissels van personages. Ik hoop alleen dat het met een nieuw lied zal zijn en dat ze niet gewoon de filmpjes zullen aanpassen.
Moderator bericht:
er is een apart topic over de begingeneriek - je vindt het hier ;)
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Positief is dat we nu weten dat Peter op de ultieme wraak op Peggy uit is... Positief omdat we niet meer in onzekerheid verkeren daaromtrent.
Ook positief is dat Marianne nu weet dat haar ouderlijke huis in handen van familie blijft.
0 x
Gesloten