Ann De Decker (Monika Van Lierde)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Gewoon jaloers voor een belevenis die ze zelf nooit zal kennen .
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Inderdaad. Jaren geleden toen ann nog samen was met sandrine (de oudere) waren ze toch ook van plan om voor een kind te gaan en dan was het voor ann geen probleem dat sandrine zwanger zou worden.Crackers schreef:Ik vind dat een drogreden van Ann dat ze Mayra al die ellende wil besparen. Ze wil het gewoon niet, punt.
En toch ook opmerkelijk dat ann direct begint over onderzoeken, behandelingen etc. en ervan uitgaat dat Mayra niet kan bevrucht worden op een natuurlijke manier want Mayra is bi, anders was ze nooit zo lang gehuwd geweest met Guy.
0 x
-
- x 435
mag wel zijn dat Mayra bi is maar ze is samen met Ann en ik kan me niet voorstellen dat Ann haar op een natuurlijke manier kan bevruchtenmartha schreef:Inderdaad. Jaren geleden toen ann nog samen was met sandrine (de oudere) waren ze toch ook van plan om voor een kind te gaan en dan was het voor ann geen probleem dat sandrine zwanger zou worden.Crackers schreef:Ik vind dat een drogreden van Ann dat ze Mayra al die ellende wil besparen. Ze wil het gewoon niet, punt.
En toch ook opmerkelijk dat ann direct begint over onderzoeken, behandelingen etc. en ervan uitgaat dat Mayra niet kan bevrucht worden op een natuurlijke manier want Mayra is bi, anders was ze nooit zo lang gehuwd geweest met Guy.

Ann kan toch moeilijk aanvaarden dat Mayra met een man in bed kruipt om "op een natuurlijke manier" zwanger te worden
toch wel te gek voor woorden
Ann mag zeker haar bezorgdheid uitdrukken over de risico's bij een zwangerschap op "rijpere" leeftijd (Mayra is ook geen 20 jaar meer)
0 x
-
- Nog geen rang
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik denk dat Kurt, Mayra wel op de natuurlijke manier wil bevruchten, dan zijn al die toestanden van ivf en zo niet nodig 

0 x
-
- Nog geen rang
-
- x 435
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
-
- x 435
Ik vind Ann een overbodig personage. Haar depressie was de laatste 'echte' verhaallijn die ze had, en die eindigde redelijk snel. Misschien dat de kinderwens van Mayra nu voor een nieuwe wending zorgt maar het personage wordt saaier met de minuut.
0 x
-
- Nog geen rang
Met de kinderwens van Mayra zijn we dus wel nog niet klaar. Vandaag hebben ze serieus ruzie gehad en dan stond Tom daar zo tussen met het nieuws i.v.m. Peggy.
0 x
-
- x 435
Ik denk dat Ann in de eerste plaats bang is dat het kan verkeerd lopen
ze wil zichzelf en Mayra de ontgoocheling besparen
misschien overwint ze die angst toch nog
in thuis is tenslotte ook zowat alles mogelijk
ze wil zichzelf en Mayra de ontgoocheling besparen
misschien overwint ze die angst toch nog
in thuis is tenslotte ook zowat alles mogelijk

0 x
-
- Poster rang 1
Vreselijk dat argument van 'Je ziet het te rooskleurig in'.
Ze heeft Mayra amper de kans gegeven om er over te praten. Het is gewoon het gevoel dat Mayra heeft, je hoeft toch niet met goedgestaafde argumenten komen waarom je een kind wil. Het IS gewoon zo.
Ann zou dit beter dan wie ook moeten weten? Zij wilde zelfs alleenstaand zwanger worden, wat NOG zwaarder is maar toen kwam er toch ook niemand zeggen dat ze het te rooskleurig inzag?
Ze heeft Mayra amper de kans gegeven om er over te praten. Het is gewoon het gevoel dat Mayra heeft, je hoeft toch niet met goedgestaafde argumenten komen waarom je een kind wil. Het IS gewoon zo.
Ann zou dit beter dan wie ook moeten weten? Zij wilde zelfs alleenstaand zwanger worden, wat NOG zwaarder is maar toen kwam er toch ook niemand zeggen dat ze het te rooskleurig inzag?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
voor mij is het duidelijk dat Ann het zelf te zwaar vindt, een kind... je ziet tegenwoordig altijd Mayra met Sandrine bezig, Ann vergeet zelfs dat het pedagogische studiedag is( en dat ze voor opvang moet zorgen!)Gelukkig maar voor Sandrine, dat Mayra en Marianne in huis zijn, om mee voor Sandrine te zorgen!
0 x
-
- x 435
Ze willen dus Tom.johan1969 schreef:Dat vind ik ook wel. Anns blik sprak anders wel boekdelen.
Ze kunnen ms Kurt als donor gebruiken, die komt toch goed overeen met Mayra tegenwoordig.
0 x