Peter Jansens schreef:Juist, Frank klaagde in de tijd dat de Z&Z zo ver was toen Leo hem vertelde dat ze de taxi's gingen verhuizen, 'in the middle of nowhere'... en was er ooit niet dat voorval met dat 'alternatief' koppeltje dat weigerde te betalen in de Z&Z en de lange weg te voet ging naar het station... (ik herinner me zelfs iets van een slechte busverbinding of zoiets)
Dat onze scenaristen 'short memory lost' hebben weten we ook al langer.

Tegenwoordig worden de verhalen geschreven alsof je gewoon de hoek van de straat hoeft om te gaan.
Peter Jansens schreef:Een ander ding: enkele dagen geleden foeterde Tibo op Franky omdat de hete soepkom te overvol was, Franky diende heel voorzichtig te bewegen om niet te morsen. Daarna deed men het deksel van de soepkom en men kon met de camera meer dan een derde van de kom zien: leeg... vul de kom dan toch tenminste tot boven met tomatensap, sukkels!
Over dit soort dingen kunnen we dus elke dag een woordenboek volschrijven.
Peter Jansens schreef:Over soep gesproken, was Yvette een tijdje geleden niet in Winterlicht vanwege beginnende dementie, blijkbaar was die ook van voorbijgaande aard... (des te beter, natuurlijk)
Ik denk toch dat dat wel degelijk was omdat ze haar handen aan soep verbrand had en Simonne niet voor haar kon zorgen omdat die toen van haar sokken gereden was door Femke.