Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Bericht door Lazylady »

Julia heeft haar met de neus op de feiten gedrukt? Zij heeft juist niks gezegd, behalve dat Jenny haar niet buiten zou krijgen met haar gepest. :eh:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lazylady schreef:Julia heeft haar met de neus op de feiten gedrukt? Zij heeft juist niks gezegd, behalve dat Jenny haar niet buiten zou krijgen met haar gepest. :eh:
Jenny had het niet over die preek van vrijdag. Ze bedoelde dat met de komst van Julia in de Zus&Zo ze met de neus op de feiten is gedrukt dat ze niet zo veel meer kan dan ze eigenlijk zou willen.
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Ik vind het toch niet mis dat ze eindelijk eens het spek op haar bord heeft gekregen van Rosa, dat was nu eens klare taal ! En Leo vond ik ronduit fantastisch achteraf... misschien gaat alles nu een beetje talmen, want een boze Jenny vind ik niet leuk :-?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Eindelijk komt de ware reden van Jenny's gedrag naar boven : dat ze zich afgeschreven voelt.
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Maar is het niemand opgevallen dat ze op slag geen last meer had van haar enkel ? Ze rook iets verbrand in de keuken, en kwam zo rap als de wind aanhollen in laarsjes met hoge hakken. En niemand die zei, tiens en uw enkel ? Waar stopt de komedie en begint de sérieux, in dat enkelverhaal ? Was dat ook een deel aandachttrekkerij ?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat het deels aandachttrekkerij was lag er toch al een tijdje dik bovenop, dacht ik.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Of n fout van de scenaristen :lol:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Taliver67 schreef:Maar is het niemand opgevallen dat ze op slag geen last meer had van haar enkel ? Ze rook iets verbrand in de keuken, en kwam zo rap als de wind aanhollen in laarsjes met hoge hakken. En niemand die zei, tiens en uw enkel ? Waar stopt de komedie en begint de sérieux, in dat enkelverhaal ? Was dat ook een deel aandachttrekkerij ?
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Met haar enkel stelde ik mij ook serieus vragen...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Misschien dat de actrice Janine IRL iets aan haar enkel had. Ik herinner me dat Marianne met een gebroken been of voet . Zogezegd over de hond "Bengo" gestruikeld. Leontien heeft ook eens met haar been in het gips gezeten, zogezegd van op ski-vakantie.
0 x
Poolski
Nog geen rang

Bericht door Poolski »

In Witse was dat eens gebeurd met Van Deun (den Eddy :lol: ) en toen hebben ze er alles aan gedaan om dat weg te moffelen. Maar ja, Thuis klopt toch niet, dat ze zich de moeite om die voetverhaallijn realistisch te houden maar besparen.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Een goede baas neemt personeel aan dat het goed doet en is daar blij en tevreden over. Jaloezie van een baas is absurd, want baas-zijn betekent voorwaarden creeren waarin het bedrijf goed draait, dus dat je een goede staf hebt. Bovendien, je personeel kan nooit je plek overnemen, want het zijn niet zomaar kollega's en ze worden niet zomaar baas omdat ze dat willen, daar ben je zelf ook nog altijd bij.
Een ouder wordende baas is blij met mensen die het zware werk overnemen, zodat ze zich dan vooral kunnen richten op organiseren en supervisie en af en toe een dagje vrij kunnen nemen.
Kortom Jenny is gestoord :boo: :lolno:
Nee kortom, de schrijvers zijn hiermee echt uit de bocht gevlogen.

Trouwens, wat is dat voor onzin dat Nancy helemaal achter Jenny staat. Ik verwacht van haar meer solidariteit met gewoon werkvolk t.o. de baas. Zij heeft toch zelf niets tegen Julia normaal?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Nancy dacht dat er voor haar iets te halen viel uit dat gedoe van Jenny tegen Julia. Julia eruit, ik promoveer.
0 x
Poolski
Nog geen rang

Bericht door Poolski »

Hoe het bij Nancy begonnen was was al even belachelijk. Wij hebben qua tomaten gooien altijd al onze aandacht op Jenny gevestigd, maar Julia had toen tegen Nancy gezegd 'wat ze moest doen' en Nancy maakt er in eens van dat Julia haar commandeert. Typisch Nancy eigenlijk, maar bon. :boo: :boo: :boo:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik snap echt niet dat Jenny zo blijft aandringen voor Marianne als overnemer. Snapt die nu echt niet dat ze daarmee haar zus een mes in de rug steekt. :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: Is die nu echt vergeten wat er indertijd allemaal gebeurd is met het kapsalon en later met Ter Smissen ??????????? :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
0 x
Gesloten