Speculatie: Hoe keert Femke terug?

Bomanza
Nog geen rang

Re: Speculatie: Hoe keert Femke terug?

Bericht door Bomanza »

Crackers schreef:
exsencon schreef:Gewoon een vraagje: Hoe zit het met zwangere vrouwen in de gevangenis?
goed hoor, ze krijgen een klein celletje extra voor de baby.
Afbeelding
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

^ :D
0 x
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Luc_Bomans »

:laughing-rolling: :laughing-rolling:
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Hahahahaha Bomanza toch! Ik lig in een deuk :laughing-lettersrofl: :laughing-lmao: :laughing-rofl: :laughing-rolling: :laughing-rollingred: :laughing-rollingyellow:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Luc_Bomans »

Dat is een dierenkooi of zo. :lol: 8)
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Volgens mij zijn er 4 scenario's mogelijk:
1) Femke heeft een abortus laten uitvoeren in de gevangenis (hoewel ik niet weet of dat kan? Nu ja, ik denk ook niet dat dit het geval zal zijn)
2) Femke is niet zwanger maar al bevallen (je weet maar nooit met die tijdspannes in Thuis :-? ) en dan kunnen we gaan gokken: heeft ze het kind afgestaan? Zit het bij een pleegmoeder (om dan later terug te krijgen). Dan zijn we weer vertrokken voor een "Peggyverhaallijn" dus ik hoop van niet.
3) Femke is nog zwanger en het is van Tim (we hebben nooit geweten hoe lang ze al zwanger was en het werd zo nadrukkelijk gezegd door Judith de laatste keer dat Femke er was)
4) En uiteraard: de kleine is van Peter

Het zou toch eens tof zijn mocht Femke 'als herboren' uit de gevangenis komen en eindelijk eens een normaal leven zou mogen leiden.
Er zijn toch massa's verhaallijnen die ze een jonge (alleenstaande?) moeder kunnen laten spelen? Een beetje geluk heeft ze wel verdiend vind ik.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

5) ze komt met goede moed (en haar diploma van het secundair want ze had daar nu toch tijd voor) uit de gevangenis, maakt een goeie doorstart, alles loopt goed en dan: dan komt er iemand die ze heeft leren kennen in de gevangenis op de proppen die haar terug mee de dieperik in sleurt...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Aan de reactie van nancy toen peggy vroeg of ze femke kon gaan bezoeken, vermoed ik dat Femke rond en gezond is m.a.w. zwanger, al dan niet hoog.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

martha schreef:Aan de reactie van nancy toen peggy vroeg of ze femke kon gaan bezoeken, vermoed ik dat Femke rond en gezond is m.a.w. zwanger, al dan niet hoog.
Ik denk niet dat Femke nu al hoogzwanger is. Ze zit met moeite een maand in de gevangenis en aangezien het zo ongeveer voor eind april zou moeten zijn zult ge er nog niet zo veel van kunnen zien. Als ze nog zwanger is (dus geen abortus of miskraam) zal ze nog zwanger zijn en dus nog niet bevallen zijn. Aangezien ge volgens de wet-Lejeune kunt vrijkomen nadat ge één derde van uw straf effectief hebt uitgezeten verwacht ik haar tegen december terug.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik dacht dat Femke zwanger was geworden na haar one-night stand met Peter de avond van Peggy's vrijgezellenfeest, en dat was ergens begin mei? Dus dan is de bevalling ergens voor in februari? Maar in Thuis kunnen ze niet rekenen, dus die zwangerschap kan net zo goed 5 maanden tellen als 9 maanden!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Volgens mij komt ze terug in een streepjespak.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

annekeHU schreef:Ik dacht dat Femke zwanger was geworden na haar one-night stand met Peter de avond van Peggy's vrijgezellenfeest, en dat was ergens begin mei? Dus dan is de bevalling ergens voor in februari? Maar in Thuis kunnen ze niet rekenen, dus die zwangerschap kan net zo goed 5 maanden tellen als 9 maanden!
Ze kunnen in Thuis perfect rekenen wat zwangerschappen betreft. Ga maar na op de zwangerschappen van Peggy, Leontien, enz ... Maar tussen de seizoensfinale en de eerste aflevering van het nieuwe seizoen zijn géén drie maanden vervlogen. Die volgen elkaar direct op. Dus zou de bevalling (als die er al komt) voor begin mei moeten zijn.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja,idd tussen de predictor (!) van Femke en haar zwangerschap is er hooguit een maand. Juni-Juli-Augustus tellen niet mee (zoals Za en Zo) dus zet ik het in april want Peter en co moeten toch ook nog een woordje kunnen plaatsen hé. Dit is echt zo voorspelbaar.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Femke zal bevallen als het uitkomt in het verhaal. Trouwens, ze kunnen niet eeuwig die 3 maanden zomerstop niet laten meetelen, anders speelde Thuis zich nu af in 2007 ofzo.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Dat wordt dus wellicht een poll-vraag: wanneer bevalt Femke?
0 x
Gesloten