Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
Poolski
Nog geen rang

Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Bericht door Poolski »

Lazylady schreef:Ik denk ook dat de uitval van Jenny tegen Julia nog te maken had met hoe Rosa 2 min. geleden tegen haar tekeer ging en toen kwam Julia ook net terug waar ze ook problemen mee heeft.
Gevolg: bom barst.
De situatie in de Zus & Zo staat op z'n kop: Julia-Jenny (Nancy) en dan Leo die daar in meegesleurd word omdat Julia bij hem komt klagen en dan Jenny zegt dat Julia ook hare vent wil afpakken, bah wat belachelijk allemaal. :thumbdown: :boo: Echt schokkend de manier waarop Jenny haar commandeerde in volle zaal en haar dan de kamers deed poetsen omdat ze te laat was. Dit is toch niet het leger. :shock: :crazy: En dan tergelijkertijd ook nog eens blijkt de Zus & Zo nog eens verkocht te worden en Rosa en Peggy maken knotsgekke plannen om het zelf te kopen en bijna een miljoen te willen gaan lenen. En dan Waldek daarbij die liever gewoon naar Polen wilt met Rosa en op die manier dan weer ruzie tussen Rosa en Waldek. Wat een situatie daar toch! :crazy:
Lazylady schreef:Akkoord dat Jenny beter had gezwegen tegen Marianne, maar dat had Rosa ook op een andere manier kunnen brengen en zonder die belachelijke, paranoïde reacties achterna! (Het zit daar erg in de familie!)
Na al die jaren moet ze toch wel weten dat Marianne vernoemen bij Rosa bommen en granaten levert. :mrgreen: Jenny heeft er destijds in Ter Smissen anders ook wel een pak last mee gehad. En dan toch op zo'n alsof dat de normaalste zaak van de wereld zou zijn. :whistle:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ja, Ter Smissen met Marianne als eigenares ging wel heel goed ! Voor herhaling vatbaar !!!! :lol:
0 x
Poolski
Nog geen rang

Bericht door Poolski »

Jenny was dat blijkbaar al vergeten te horen hoe ze dat aan Rosa verkondigde.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

En toch kan ik Jenny heel goed begrijpen. :whistle:

En voor de rest : :violence-telefrag: ik heb er van genoten, eindelijk eens geen slaapverwekkend geheel. :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

martha schreef:En toch kan ik Jenny heel goed begrijpen. :whistle:
Dus je praat het goed dat ze zo tegen Julia is uitgevlogen zonder reden?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Neen dat niet maar ik kan de ingesteldheid van Jenny heel goed begrijpen : zij heeft grote schrik dat Julia haar werk zal afpakken en zo aan de kant zal geschoven worden. Op Rosa moet Jenny helemaal niet steunen en dat Jenny zo is uitgevlogen is, tja dat verwonderde mij niet helemaal. Voor hetzelfde geld had Nancy de volle laag gekregen of Peggy.

Wees gerust : ik weet heel goed hoe het is werken met een collega waar het niet mee klikt en een dienstchef die zich er niets van aantrekt. Ik heb nooit gebruld tegen die collega. Integendeel. Ik zei enkel het noodzakelijkste en dan nog :whistle:
0 x
Poolski
Nog geen rang

Bericht door Poolski »

Ik snap al heel de tijd niet waar dat op slaat. Waar moet ze bang voor hebben? Zij is Julia haar baas, hoe zij haar wel haar job afpakken. Jenny is gewoon kierewiet. :whistle: En ten andere was die scene in het midden van de zaal er in alle omstandigheden ver over. :whistle:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

@ martha: het ligt toch echt wel volledig aan Jenny zelf hoor, want Julia wil toch helemaal niet haar job afpakken? Ze wil het gewoon goed doen, maar dat moet toch niet ten koste gaan van Jenny? Dat is gewoon iets wat Jenny zichzelf in het hoofd heeft gestoken (door die stomme pannenkoeken?) en daar nu in doorgedraaid is.
Dat zij oud wordt en dat daardoor eventueel zou denken, kan Julia toch niets aan doen? Hier heeft zij toch niet om gevraagd?

Akkoord dat Rosa het er nog eens onopzettelijk inpeperde dat ze erg tevreden was over Julia, maar Jenny kon toen ook eerlijk zeggen hoe ze zich daarbij voelde en dat heeft ze niet gedaan.

Rosa kan natuurlijk wél de situatie eens ernstiger gaan bekijken, maar na die uitval zal dat nu wel gebeuren denk ik!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef:Ja, Ter Smissen met Marianne als eigenares ging wel heel goed ! Voor herhaling vatbaar !!!! :lol:
En daarvoor met het kapsalon liep het ook als een trein... :whistle:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vind dit bijna eng.

Meteen krijg ik nog nachtmerries over Jenny. :-? :-?
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

En het is nog altijd niet duidelijk waar die paranoia van Jenny vandaan komt!
0 x
Poolski
Nog geen rang

Bericht door Poolski »

Jenny de draak. :scared-eek:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Jenny is jaloers, hopelijk ziet ze dat in. 'n Luide ruzie met Leo wéér in bijzijn van gasten die RUSTIG ontbijten kan echt niet. Rosa vraagt dan of alles naar wens is. Ik had neen gezegd. Dat zou ook spannend zijn, nu spelen ze behangpapier. .
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Misschien denkt ze iets in de zin van "als ik hier de gasten wegjaag, dan is het minder druk en hebben we geen ander personeel nodig"..
0 x
Poolski
Nog geen rang

Bericht door Poolski »

Jenny heeft er gewoon alles voor over om Julia buiten te pesten en denkt er dan gewoon niet bij na dat ze bijvoorbeeld klanten verliest.
0 x
Gesloten