Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
Jenny heeft n burn out volgens mij.
Ik snap wel niet waarom, zo hard zie ik Jenny en Rosa nog niet werken. Als ze groenten snijden, komt er altijd wel iemand n praatje maken, meestal Peggy. En anders zijn ze wel aan t koffieklatsjen.
De enige die er hard werkt, is Julia.
Ik snap wel niet waarom, zo hard zie ik Jenny en Rosa nog niet werken. Als ze groenten snijden, komt er altijd wel iemand n praatje maken, meestal Peggy. En anders zijn ze wel aan t koffieklatsjen.
De enige die er hard werkt, is Julia.
0 x
-
- Poster rang 3
Ik denk dat Simonne het gisteren bij het juiste eind had. Jenny is geen slechte persoon, maar ze voelt zich bedreigd door Julia. Ze is bang dat Julia haar plaats inpikt. Eerst maakt ze betere pannekoeken en dan neemt ze zonder moeite Jenny haar taken over als Jenny zich kwetst. Dat kan niet anders dan steken + Jenny begint ook haar leeftijd te voelen, en dat zal ook niet plezant zijn.
0 x

-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vind dat ze toch wel erg ver gaat in haar gedoe tegenover Julia. Ze maakt zichzelf belachelijk. En het zal averechts werken.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
En als ze nu eens gewoon zou zeggen, wat ze voelt en denkt, als ze Julia daar bezig ziet... dan zou dat ook de lucht klaren, nu loopt ze daar alleen slechtgezind en vies kijkend rond. Ik kan me niet voorstellen dat Julia geen begrip zou hebben voor Jenny's problemen/gevoelens.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ze had dat inderdaad op zijn minst eens kunnen proberen, al was het maar vast tegen Rosa...annekeHU schreef:En als ze nu eens gewoon zou zeggen, wat ze voelt en denkt, als ze Julia daar bezig ziet... dan zou dat ook de lucht klaren, nu loopt ze daar alleen slechtgezind en vies kijkend rond. Ik kan me niet voorstellen dat Julia geen begrip zou hebben voor Jenny's problemen/gevoelens.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Poolaapje schreef:Ik denk dat Simonne het gisteren bij het juiste eind had. Jenny is geen slechte persoon, maar ze voelt zich bedreigd door Julia. Ze is bang dat Julia haar plaats inpikt. Eerst maakt ze betere pannekoeken en dan neemt ze zonder moeite Jenny haar taken over als Jenny zich kwetst. Dat kan niet anders dan steken + Jenny begint ook haar leeftijd te voelen, en dat zal ook niet plezant zijn.
Tsjah... Dat is overduidelijk maar euh.... Wat ik niet begrijp:
Vorig seizoen was ze zo ontgoocheld in Leo omdat die alsmaar bleef werken bij de taxi's. Ze vond dat hij te weinig tijd had en ze wou zo graag es wat meer leuke dingen doen samen. Wat doet die arme Leo eigenlijk als zij aan't werken is?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Crackers
- Poster rang 5
Ik vind Jenny een leuk personage en ik hoop dat ze nog lang in Thuis blijft!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Verdorie, Jenny! Moest ge dat nu echt vertellen aan Marianne van die verkoop. Dat is gewoonweg de kat bij de melk zetten! 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nou kan ik me toch echt niet voorstellen dat heel dat circus rond Marianne en Rosa weer opnieuw gaat beginnen eigenlijk...
In het beste geval heeft Marianne een echtscheiding aan haar broek omdat Geert niet akkoord is met haar aankoop, en heeft ze ruzie met Jenny omdat die natuurlijk de Zus&Zo niet alleen recht wil houden zonder Rosa.
Tenzij het goedschiks zou verlopen met Rosa natuurlijk, maar dat lijkt op dit moment toch ook nog vrij onwaarschijnlijk...
In het beste geval heeft Marianne een echtscheiding aan haar broek omdat Geert niet akkoord is met haar aankoop, en heeft ze ruzie met Jenny omdat die natuurlijk de Zus&Zo niet alleen recht wil houden zonder Rosa.
Tenzij het goedschiks zou verlopen met Rosa natuurlijk, maar dat lijkt op dit moment toch ook nog vrij onwaarschijnlijk...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Marianne kan natuurlijk ook een stroman of vrouw gebruiken, zoals indertijd toen Julia bijna de Noorderzon voor de neus van Peggy had weggekaapt...Christel schreef:Nou kan ik me toch echt niet voorstellen dat heel dat circus rond Marianne en Rosa weer opnieuw gaat beginnen eigenlijk...

0 x
-
- x 435
Ik denk dat Jenny een beetje heel ziek in haar kop geworden is.
0 x
-
- Nog geen rang
- annekeHU
- Poster rang 4
Ik vraag me af wat er met Jenny aan de hand is... dat gedrag past echt niet bij haar!
Welke leeftijd heeft Jenny eigenlijk ongeveer? ( Ik bedoel dus het personage, niet Janine!)
Welke leeftijd heeft Jenny eigenlijk ongeveer? ( Ik bedoel dus het personage, niet Janine!)
0 x
-
- Nog geen rang
Wat ze vandaag weer op het laatste zei tegen Julia sloeg ook weer nergens op. Ze zei zelfs dat ze haar vent wilde afpakken, komaan!
Ze is paranoïde geworden. Heel dit belachelijk gedoe is trouwens besteund door een paranoïde denkwijze: Dat Julia haar plaats wil innemen. Dat slaat toch ook nergens op. En dan Julia heel de dag bestoken. Ze kan eigenlijk niets goeds doen volgens Jenny, terwijl ze met heel veel enthousiasme van 's morgens tot 's avonds hare nikkel afdraait. En dan haar alweer bestoken, omdat ze te laat is, nou ja, tot daar aan toe, dat een baas dan kwaad is is normaal. Maar zoals Jenny nu bezig is zal dat ook wel voor een redelijk deel persoonlijk geweest, want ze was vooraf al aan het bekokstoven met Nancy, en dan zo belachelijk doen van: "Misschien is het al beu geworden" (en is mijn (ons
) plan gelukt).
En dan haar nog de kamers doen kuisen, waarvoor de reden dat Nancy al met haar werk bezig was. Ze wil haar natuurlijk vooral (buiten)pesten en dat was er in de overtreffende trap over en in de andermaal in de overtreffende trap kinderachtig en belachelijk. En dan wou ze haar nog andere kamers laten kuisen en dan nog commanderen: "Spik en span, nu!!!" terwijl ze al net terugkwam en op een vrolijke manier die vorige kamers perfect had gekuist. Dan nog zo iets: Ze heeft dat luidkeels geroepen in het midden van de zaal, alle klanten hebben gehoord dat zij Julia gelijk haar hond behandeld, van de rest nog te zwijgen, als Leo het zelfs tot in de dispatch kon horen en dan ten andere zich nog noodgedwongen moeten mengen door het kinderachtige gedrag van zijn vrouw en dan nog mede de paranoïde stelling moest horen dat Julia hem wou, wat ik qua paranoïde nog het ziekelijkste van allemaal vind. Dat moet trouwens bij Leo ook wel aangekomen zijn. Jenny doet al een tijd ronduit belachelijk en Julia heeft groot gelijk dat ze ontslag neemt. Al heeft ze Jenny op die manier wel haar zin gegeven. Maar ze is Jenny haar hond niet. 

0 x
-
- x 435
Nu heeft Jenny zich toch echt kompleet belachelijk gemaakt voor de hele Zus&Zo.

0 x