Thuis online bekijken

Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Thuis online bekijken

Bericht door Amiche »

VRT en Canvas programma's geven hun ooit gemist alleen via de digitale tv??? Dus ze zetten niets echt online? Tja, dan helpt een VPN o.i.d. ook niet. het is zooooo uit de tijd om programma's zo lokaal en regionaal te beschouwen. De wereld is nu onze speeltuin mensen! Waarom nog 'Thuis' kijken als uitzendingen wereldwijd overal en altijd beschikbaar zijn.
Inderdaad, commerciele schade :crazy: , pleur er wat reklame tegenaan of vraag een paar centen via pay pal en je krijgt een omzet die je nog nooit eerder zag! En daarmee kun je dan leukere dingen doen om je programma's op te peppen enzo.
Wat zei Van Gaal ook alweer: ben ik nou zo slim of zijn jullie zo dom?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Helemaal akkoord! Maar ja...
0 x
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Luc_Bomans »

Ze moeten ook maar eens aan ons denken, in plaats van aan hun zakken.
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Eerst hun zakken, dan hun minister paaien en dan als er nog wat overschiet, wij.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Toch kan dit niet kloppen. De commercie gebiedt dat er aan de consument wordt gedacht om te verdienen. Zakken worden alleen gevuld als er omzet is. Blijkbaar meent men dat deze toereikend is en is er geen animo om het te verbeteren door ruimer te denken. Dat heb je met staatseigendom. Een echte vrije markt zoekt naar meer omzet en efficientie.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Ze weten misschien wel dat er daar toch niet veel voor gaan betalen, maar ja, moet de staat daar een boterham minder voor eten? Hiermee willen ze gewoon tegen ons zeggen: "Ja, als je nog wil herbekijken, ah, wij geven jullie de kans", maar we zijn natuurlijk niet zot, maar stel eens dat je een heel jaar niet kunt kijken op het uitzenduur en je moet op die manier Thuis. Ja, dan kost je dat tegen eind mei een rib uit je lijf. Voor de kijker is deze politiek natuurlijk allemaal niet zo plezant en voordelig.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja, dat is nu eenmaal het verschil tussen staat en privé. En dan zijn ze verwonderd dat mensen naar "andere oplossingen" zoeken...
0 x
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Ben geen tegenstander van illegale oplossingen als het ons moeilijk maken. 8)
0 x
kerami
Nog geen rang

Bericht door kerami »

Is er nog niets gevonden om thuis terug online te bekijken? Heb yelo tv maar soms vind ik de tijd niet om op het juiste uur te kijken. Is zo jammer dat we dat niet meer online kunnen bekijken :(
0 x
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Amiche, jij had toch ergens iets geschreven van een methode om Thuis te (her)bekijken waarop ik gereageerd had dat dat handig is om 'die geldberen' eens een neus te zetten.
0 x
lucouize
Nog geen rang

Bericht door lucouize »

op you tube kan je delen van uitzendingen van thuis terugvinden, als je intikt thuis week 41 2013 dan krijg je grote delen van thuis te zien, waarom kan men daar dan ook niet de ganse uitzendingen op plaatsen ?
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

lucouize, allereerst welkom op het forum.
Youtube is zeker een groot hulpmiddel om episodes van Thuis op te halen/te bekijken. Maar zoiets als een volledig seizoen ga je daar nooit vinden. Waarom? Omdat die mensen ook wel wat anders te doen hebben dan elke dag Thuis te uploaden en ze zijn zelf eens een keer afwezig, ziek,geen goesting of gewoon beu. En vergeet niet dat hoe vreemd het ook moge zijn de VRT waakt hé. Ik denk dat ik hier al tot vervelens toe over gepost heb dat de VRT echt eens meer bij de pinken zou moeten zijn om daar goede munt uit te slaan, maar ja als je dat niet begrijpt wat kun je er dan aan doen hé.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

exsencon schreef:Ik denk dat ik hier al tot vervelens toe over gepost heb dat de VRT echt eens meer bij de pinken zou moeten zijn om daar goede munt uit te slaan, maar ja als je dat niet begrijpt wat kun je er dan aan doen hé.
Ze slaan er toch al munt uit, je kan afleveringen bestellen via de digicorder. (Wat ik dom vind want dan had je beter gewoon opgenomen als je de aflevering perse wou zien)
0 x
Afbeelding
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja, afleveringen bestellen via digicorder aan 50 euro per stuk? (wat oude afleveringen betreft hé) Maar eens ze op je digicorder staan is er helemaal niks dat je belet ze over te zetten op je PC en daarna op DVD (als je dat echt wil hé). Ik heb dat vroeger een tijdje gedaan voor middagafleveringen die ik nooit gezien had en heb een hele hoop DVD's van toen. Maar zeg nu zelf wie gaat er oude afleveringen van Thuis bestellen aan 50 euro per stuk? Zelfs een heel seizoen zou nog veel zijn.
0 x
Poolski
Nog geen rang

Bericht door Poolski »

50 euro het stuk :shock:
0 x
Gesloten