Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
tvx1
x 435

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door tvx1 »

Crackers schreef:Het kan toch zijn dat ze getrouwd zijn voor de wet maar dat de kijker dat niet te zien kreeg?
Dat was in mij ook al opgekomen.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

tvx1 schreef:En ook als eens getrouwd geweest is waardoor je toch zou verwachten dat hij al wat gewend is met de procedure :whistle:
Ja, en dat ook al eens "vergeten" te vermelden. Een vroege Alzheimer mss? :whistle:
En als de kijker daar geen melding van kreeg mogen we wel zeggen dat de kijker echt de pineut is en dat Thuis daar echt niks maar dan ook niks om geeft. Een simpele vermelding had volstaan hé, echt geen decorum nodig.
Maar ik begrijp volkomen dat de predictor van Femke toen van levensbelang was! Verdomme :thumbdown:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

tvx1 schreef:
Crackers schreef:Het kan toch zijn dat ze getrouwd zijn voor de wet maar dat de kijker dat niet te zien kreeg?
Dat was in mij ook al opgekomen.
Voilà, verder moet je het niet gaan zoeken, denk ik.
Ik heb eigenlijk nog maar zelden iets horen zeggen over douchen of naar het toilet gaan, laat staan dat ze dat ook zouden laten zien.
Maar ik ga er NIET van uit dat dit nooit gebeurt... :whistle:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

satine schreef:Ik heb eigenlijk nog maar zelden iets horen zeggen over douchen of naar het toilet gaan, laat staan dat ze dat ook zouden laten zien.
Voor de wet trouwen is nog wel iets anders dan een douche te nemen hé. In dat geval moet ge alleen maar zien of de boiler goed werkt. :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Misschien hebben ze allemaal een grote blaas!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Lazylady schreef:Misschien hebben ze allemaal een grote blaas!
en een serieus gebrek aan zweetklieren? :mrgreen:
0 x
GvH
Nog geen rang

Bericht door GvH »

Daarmee dat Peggy veel later in de kerk kwam als Peter? Neenee, Peggy had het (voor zover ik mij kan herinneren) emotioneel moeilijk toen ze haar eigen in de kerk aan het opmaken was, en kwam toen op dezelfde manier de kerk in. Lijkt me vrij straf dat ze tussendoor nog eens samen in 't gemeentehuis getrouwd zijn ;)
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Goede opmerking GvH, Peggy was aan het uithuilen bij Femke vooraleer ze naar de kerk gingen. De enige (wettelijke) mogelijkheid is dan dat ze even, tussen de soep en de patatten, de dag ervoor of enkele dagen ervoor getrouwd zijn, hoewel dit weinig in overeenstemming lijkt te zijn met de verhaallijn van de dagen ervoor (bv. getuigen die moeten meekomen).
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Poolski
Nog geen rang

Bericht door Poolski »

Ja, en als Peggy in dat geval de dag zelf nog zat te huilen bij Femke (zoals vaak :mrgreen: ) zou het al wat laat geweest zijn. :mrgreen:
0 x
Jolanda_tje
x 435

Bericht door Jolanda_tje »

De Zus&Zo is een bed & breakfast. Maar wat ik vind dat er niet klopt is dat ze alleen maar belgen over de vloer krijgen? Gaan er echt zoveel belgen op reis in eigen land? Ik hoor Jenny of Rosa ook nooit Engels of Frans spreken. Of ik hoor zelf geen Nederlanders (onmogelijk ;-) ) .

Ik denk dat in een echte bed & breakfast nog altijd meer buitenlanders over de vloer komt dan binnenlanders :-)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Jolanda_tje schreef:De Zus&Zo is een bed & breakfast. Maar wat ik vind dat er niet klopt is dat ze alleen maar belgen over de vloer krijgen? Gaan er echt zoveel belgen op reis in eigen land? Ik hoor Jenny of Rosa ook nooit Engels of Frans spreken. Of ik hoor zelf geen Nederlanders (onmogelijk ;-) ) .

Ik denk dat in een echte bed & breakfast nog altijd meer buitenlanders over de vloer komt dan binnenlanders :-)
Overlaatst waarom ze toch eens Spaans aan het spreken over de telefoon.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

tvx1 schreef:Overlaatst waarom ze toch eens Spaans aan het spreken over de telefoon.
Ik hoop maar dat het niet met een of andere halfbroer van Femke was! :lol:
0 x
Poolski
Nog geen rang

Bericht door Poolski »

Laat die toch nog maar eventjes in het zottengesticht zitten, hoor. :whistle:
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Peter Jansens schreef:Goede opmerking GvH, Peggy was aan het uithuilen bij Femke vooraleer ze naar de kerk gingen. De enige (wettelijke) mogelijkheid is dan dat ze even, tussen de soep en de patatten, de dag ervoor of enkele dagen ervoor getrouwd zijn, hoewel dit weinig in overeenstemming lijkt te zijn met de verhaallijn van de dagen ervoor (bv. getuigen die moeten meekomen).
Ze kunnen zonder getuigen getrouwd zijn voor de wet. En dat kan inderdaad al eerder gebeurd zijn.
Alleen dit is dan inderdaad een beetje raar:
Poolski schreef:Ja, en als Peggy in dat geval de dag zelf nog zat te huilen bij Femke (zoals vaak :mrgreen: ) zou het al wat laat geweest zijn. :mrgreen:
0 x
Sanne
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

als ik dat hier allemaal lees, denk ik dat het tijd is voor een nieuwe rubriek:
"wat er wèl klopt in thuis" :lol:
0 x
Plaats reactie