Zo oranje
Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Jolanda_tje
- x 435
-
tvx1
- x 435
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Met zijn geel en zwart uniform zou je eerder denken aan de duitse post.Jolanda_tje schreef:Werkt Eddy voor de post van Nederland?
Zo oranje
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
één of ander nieuw "postbedrijf", speciaal opgericht voor Eddytvx1 schreef:Met zijn geel en zwart uniform zou je eerder denken aan de duitse post.Jolanda_tje schreef:Werkt Eddy voor de post van Nederland?
Zo oranje
0 x
-
Lazylady
- x 435
En nu is Eddy natuurlijk wél weer leuk met z'n kostuum, hé Nancy...

0 x
- Crackers
- Poster rang 5

"Ik ben de beste leerling van de klas heeft ze (de justitieassistente) gezegd." 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Dank je wel Eddy, ik heb vandaag op alle postbodes gelet die mijn weg kruisten. En ze waren allemaal in het rood 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

martha schreef:Dank je wel Eddy, ik heb vandaag op alle postbodes gelet die mijn weg kruisten. En ze waren allemaal in het rood
wat ook zo vreemd is: Eddy draagt een enkelband en welke job smeert de justitieassistente hem dan aan? Die van postbode begot! Een enkelband moet er juist voor zorgen dat je op geregelde tijdstippen thuis moet zijn en niet zo maar overal mag komen. En er is niemand die op meer plaatsen komt dan een postbode.
0 x
-
exsencon
- x 435
En mss af en toe blijft "hangen".Crackers schreef:En er is niemand die op meer plaatsen komt dan een postbode.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Op zijn vest en pet stond iets van PostHD, dus moet je niet letten op het uniform van BPost postbodes. 
0 x

-
tvx1
- x 435
Niet dat ik al ooit van PostHD heb gehoord. Zal wel speciaal uitgevonden zijn omdat ze uiteraard de LOGO'S van BPost niet mogen gebruiken. Maar de KLEUREN hadden toch wel kunnen juist zijn...Poolaapje schreef:Op zijn vest en pet stond iets van PostHD, dus moet je niet letten op het uniform van BPost postbodes.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Misschien mocht dat ook niet.tvx1 schreef:Niet dat ik al ooit van PostHD heb gehoord. Zal wel speciaal uitgevonden zijn omdat ze uiteraard de LOGO'S van BPost niet mogen gebruiken. Maar de KLEUREN hadden toch wel kunnen juist zijn...Poolaapje schreef:Op zijn vest en pet stond iets van PostHD, dus moet je niet letten op het uniform van BPost postbodes.
0 x

- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Volgens Eddy is een psycholoog te duur maar zit hij direct te janken dat zijn "nanske" dure pillen werd voorgeschreven
En een brief meegeven aan Eddy, is dat wel zo verstandig Tim ?
En een brief meegeven aan Eddy, is dat wel zo verstandig Tim ?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ja Eddy is echt begaan met Nancy. Zo'n groot stuk chocolade. 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Eddy : ieuwwwwwwwwww
"mijn kwakske in een zakske"
En die meende dat precies nog ook dat hij zaaddonor wil zijn voor Mayra
Ik zie hem al al zitten aan de familietafel bij de "bastiaensen" tussen Marianne, Geert, Tom met zijn twee kinderen en de 4 verschillende moeders ervan, Judith met haar
van kinderen en Nancy 
0 x