Crackers schreef:
-foto's-
Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

- Crackers
- Poster rang 5

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Ge moet grenzen trekken Frank, ik zeg dat ook altijd tegen die van ons. Dit is de grens, tot hier en niet verder. OF ANDERS GENE POEPSLAG VANAVOND 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Eddy die belooft aan nancy om zijn manieren te houden tegen die juridische assistente maar wel direct begint te zingen van "Marina" 
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
martha schreef:Eddy die belooft aan nancy om zijn manieren te houden tegen die juridische assistente maar wel direct begint te zingen van "Marina"
Ik vond haar trouwens héél tolerant voor een recidivist zoals Eddy.
Wéét ze niet (ze kent zijn dossier toch) dat Eddy er altijd de kantjes wil aflopen?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat Eddy met zijn strafblad een job krijgt aangeboden bij de Post ? Is dat niet een soort overheidsdienst ? Normaal moet men toch een getuigschrift van goed gedrag en zeden voorleggen vooraleer in dienst te gaan ?
En onze postbode die begint maar te werken vanaf 10 uur in de voormiddag en heeft met zijn ronde gedaan rond 18 uur.
En onze postbode die begint maar te werken vanaf 10 uur in de voormiddag en heeft met zijn ronde gedaan rond 18 uur.
0 x
-
exsencon
- x 435
Mss heeft Bpost een speciale ronde ingelast voor Eddy, buiten elke vervelende georoute.martha schreef:En onze postbode die begint maar te werken vanaf 10 uur in de voormiddag en heeft met zijn ronde gedaan rond 18 uur.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Onze postbode begint om 9 uur en hij begint al aan zijn eerste dreupel om 8 uur.
Ik vind het toch ook maar raar dat Eddy van de ene op de andere dag bij de post mag beginnen. Ze weten niet eens of hij wel kan lezen.
Ik vind het toch ook maar raar dat Eddy van de ene op de andere dag bij de post mag beginnen. Ze weten niet eens of hij wel kan lezen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik heb dat uittreksel uit het strafregister (het vroegere bewijs van goede zeden) nog maar een paar keer moeten indienen bij een sollicitatie. Da's meestal bij lokale overheden en OCMW's. Is de post trouwens nog niet geprivatiseerd? Anders kunnen die toch niet op de beurs gaan? (Of wel?)martha schreef:Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat Eddy met zijn strafblad een job krijgt aangeboden bij de Post ? Is dat niet een soort overheidsdienst ? Normaal moet men toch een getuigschrift van goed gedrag en zeden voorleggen vooraleer in dienst te gaan ?
0 x

-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
De justitie-assistent had deze job voor Eddy gevonden, dus ze wisten dat hij een strafblad heeft... Waarschijnlijk heeft de Thuis-post een overeenkomst met de Thuis-justitie dat ze ex-gedetineerden aan een job helpen. 
0 x
Sanne
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Even googlen en wat vind ik: Postbode/Uitreiker Voltijds m/v
Maar de uitleg van Sanneke is natuurlijk heel plausibel... een overeenkomst met VDAB, OCMW en gerecht om ex-gedetineerden aan een job te helpen kan natuurlijk bestaan.Je bent minimum 18 jaar en lichamelijk geschikt om lasten te dragen - Je hebt minimum lager onderwijs gevolgd - Je bent in het bezit van een definitief rijbewijs B - Je gedrag is in overeenstemming met de eisen van de functie (een attest van goed gedrag en zeden kunnen voorleggen) - Je vertoeft graag in de buitenlucht en je komt graag onder de mensen - Je kan zeer vroeg opstaan - Je spreekt Frans (voor een tewerkstelling in de regio Brussel), Nederlands voor een tewerkstelling in het Vlaamse Gewest.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
Lazylady
- x 435
Zo'n vent had er bij mij toch al lang uitgelegen hoor. Jezus.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Sanneke schreef:De justitie-assistent had deze job voor Eddy gevonden, dus ze wisten dat hij een strafblad heeft... Waarschijnlijk heeft de Thuis-post een overeenkomst met de Thuis-justitie dat ze ex-gedetineerden aan een job helpen.
Ze doen wel heel veel moeite voor Eddy, vooral met voorgeschiedenis van sjoemelarij (bak in Belgie, in Wit-Rusland, weer in Belgie...) - als ze zoveel moeite zouden doen voor de andere werklozen in Thuis (Frank en consoorten), dan zouden ze niet zo de hele dag in de Frens rondhangen
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Zo worden ex-gedetineerden zelfs nog bevoordeeld, opgelet Frank heeft anders ook al ervaring.
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar