Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
Vergeet niet dat de beide heren voor een jaar (of langer) gratis (of bijna gratis) hebben gewoond in het appartement van Nonkel Luc. Ik meen me te herinneren dat Franky op een dag niet langer gratis wou wonen maar de huur zal toch geen 800 Euro per maand bedragen hebben.
Met andere woorden Tibo kan een leuk spaarpotje hebben...
Met andere woorden Tibo kan een leuk spaarpotje hebben...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Oh... Ik vond Tibo gisteren weer zo
Toen Franky hem vertelde over de reactie van Jens en hoe Tibo achteraf Franky weer schuldgevoelens probeerde aan te praten.
Nuja...als ik me er zo aan erger, is't teken dat Maxime dat ongelooflijk goed doet, en dat ik hem wel zal missen als de rol van Tibo verdwijnt
Hopelijk opent Franky binnenkort zijn ogen en leert hij in't buitenland een veel toffer iemand kennen die hem ook echt graag ziet, en iemand waarbij hij niet altijd de zondebok moet zijn als het even wat minder gaat.

Toen Franky hem vertelde over de reactie van Jens en hoe Tibo achteraf Franky weer schuldgevoelens probeerde aan te praten.
Nuja...als ik me er zo aan erger, is't teken dat Maxime dat ongelooflijk goed doet, en dat ik hem wel zal missen als de rol van Tibo verdwijnt

Hopelijk opent Franky binnenkort zijn ogen en leert hij in't buitenland een veel toffer iemand kennen die hem ook echt graag ziet, en iemand waarbij hij niet altijd de zondebok moet zijn als het even wat minder gaat.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- x 435
't Is gewoon een engerievretende egoïst, die niet realistisch kan denken en Franky maakt het nog erger door hem maar te pleasen en er als een schoothondje achteraan te lopen. (Beter was hij verdergegaan met die Thomas.)
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar ben ik het voor de volle 100% mee eens!Lazylady schreef:'t Is gewoon een engerievretende egoïst, die niet realistisch kan denken en Franky maakt het nog erger door hem maar te pleasen en er als een schoothondje achteraan te lopen.

Het is altijd wat met Tibo... Onbegrijpelijk eigenlijk, wat Franky nog in hem ziet.

Gisteren ook weer, met die opmerking over Franky's werk... Het enige wat de vervanger van Franky volgens Tibo moet kunnen, is pintjes tappen en spaghettisaus opwarmen.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het is een super onverstand, een altijd pruilende egoist. En Franky moet eens harder optreden tegen hem of hem helemaal laten vallen. 

0 x
-
- Poster rang 4
Gladde paling Tibo manipuleert Franky door die zijn schuldgevoel uit te buiten omdat hij de kans ziet zijn jongensdroom waar te maken. Naar Amerika met de moto highway 66 op. Dat verpakt hij als huwelijksreis de leperd.
0 x
-
- x 435
Die huwelijksreis hebben ze wel samen uitgekiemd in de Noorderzon (om maar te zeggen hoe lang het al geleden is) dus ik denk niet dat Franky dat helemaal niet zag zitten. Ik denk dat hij evenveel uitkeek naar die rondreis door Amerika.ranske schreef:Gladde paling Tibo manipuleert Franky door die zijn schuldgevoel uit te buiten omdat hij de kans ziet zijn jongensdroom waar te maken. Naar Amerika met de moto highway 66 op. Dat verpakt hij als huwelijksreis de leperd.
0 x
-
- Poster rang 4
Ja, Tibo zijn leep gedoe belet Franky niet om er misschien zelf ook naar uit te kijken.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Moderator bericht:
Geen spoilers in de topics van de personages!
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat kan ik me nog herinneren, en ook dat ze toen woorden hadden over de manier waarop ze de Route66 zouden gaan doen. Franky wilde een auto, Tibo een motor. In feite is er in al die tijd dus nog niet zo gek veel veranderd qua ruzie maken en meningsverschillen, al is de motor nu blijkbaar niet zo'n probleem meer...tvx1 schreef:Die huwelijksreis hebben ze wel samen uitgekiemd in de Noorderzon (om maar te zeggen hoe lang het al geleden is) dus ik denk niet dat Franky dat helemaal niet zag zitten. Ik denk dat hij evenveel uitkeek naar die rondreis door Amerika.ranske schreef:Gladde paling Tibo manipuleert Franky door die zijn schuldgevoel uit te buiten omdat hij de kans ziet zijn jongensdroom waar te maken. Naar Amerika met de moto highway 66 op. Dat verpakt hij als huwelijksreis de leperd.

0 x
-
- Poster rang 1
Woorden over een auto of een motor is wel iets anders dan vreemd gaan. Het was deze keer wel gerechtvaardigd dat Tibo kwaad was.
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
En ik vind dat Tibo wat minder hoog van zijn toren mocht blazen, hoe hij Franky behandelde toen Jana in voorhechtenis zat...
't Is dan wel geen vreemd gaan, maar netjes was het allesbehalve - hij moet niet doen of hij is heilig.
Want uiteindelijk: vreemdgaan is 'maar' seks - je vriend afblaffen zoals Tibo deed was er ook ver over.
't Is dan wel geen vreemd gaan, maar netjes was het allesbehalve - hij moet niet doen of hij is heilig.
Want uiteindelijk: vreemdgaan is 'maar' seks - je vriend afblaffen zoals Tibo deed was er ook ver over.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Dat vind ik dus ook... 

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Hoe ze hun reis aankondigen aan Franky's ouders, precies of ze zijn terminaal ! Ze zijn maar n half jaar weg en ze zijn groot genoeg he !
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189