Slimste mens ter wereld
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Re: Slimste mens ter wereld
Soms denk ik dat het allemaal een beetje een toneelstukje is, dat dwarse en luidruchtige gedoe van Prem.Hij kan best serieus zijn en heeft heel goede documentaires gemaakt.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Prem krijgt half Nederland over zich. Hij heeft op een moment dat veel kinderen naar tv keken gezegd dat Sinterklaas niet bestaat. De presentator van het programma ging net zeggen dat ouders best hun kinderen naar bed zouden sturen of zouden zappen, omdat ze het over Sinterklaas gingen hebben en Prem riep express op voorhand naar de kinderen dat Sinterklaas niet bestaat. Hij vindt Zwarte Piet namelijk discriminatie van kleurlingen.
Heel wat kindjes zijn hun geloof in Sinterklaas dus kwijt sinds gisteren. Goed bezig Prem
Heel wat kindjes zijn hun geloof in Sinterklaas dus kwijt sinds gisteren. Goed bezig Prem
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
ikke
- x 435
Hoeveel kleine kindjes kijken er eigenlijk naar "De Slimste mens"Crackers schreef:Prem krijgt half Nederland over zich. Hij heeft op een moment dat veel kinderen naar tv keken gezegd dat Sinterklaas niet bestaat. De presentator van het programma ging net zeggen dat ouders best hun kinderen naar bed zouden sturen of zouden zappen, omdat ze het over Sinterklaas gingen hebben en Prem riep express op voorhand naar de kinderen dat Sinterklaas niet bestaat. Hij vindt Zwarte Piet namelijk discriminatie van kleurlingen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Neen sorry, hij heeft dat niet in De Slimste Mens gezegd maar op de Nederlandse tv, in prime-time of zo. Maar ik plaatste het hier omdat hij zo lang in De Slimste Mens gezeten heeft en velen hem van daar kennen.ikke schreef:Hoeveel kleine kindjes kijken er eigenlijk naar "De Slimste mens"Crackers schreef:Prem krijgt half Nederland over zich. Hij heeft op een moment dat veel kinderen naar tv keken gezegd dat Sinterklaas niet bestaat. De presentator van het programma ging net zeggen dat ouders best hun kinderen naar bed zouden sturen of zouden zappen, omdat ze het over Sinterklaas gingen hebben en Prem riep express op voorhand naar de kinderen dat Sinterklaas niet bestaat. Hij vindt Zwarte Piet namelijk discriminatie van kleurlingen.
0 x
-
ikke
- x 435
Crackers schreef:Neen sorry, hij heeft dat niet in De Slimste Mens gezegd maar op de Nederlandse tv, in prime-time of zo. Maar ik plaatste het hier omdat hij zo lang in De Slimste Mens gezeten heeft en velen hem van daar kennen.ikke schreef:Hoeveel kleine kindjes kijken er eigenlijk naar "De Slimste mens"Crackers schreef:Prem krijgt half Nederland over zich. Hij heeft op een moment dat veel kinderen naar tv keken gezegd dat Sinterklaas niet bestaat. De presentator van het programma ging net zeggen dat ouders best hun kinderen naar bed zouden sturen of zouden zappen, omdat ze het over Sinterklaas gingen hebben en Prem riep express op voorhand naar de kinderen dat Sinterklaas niet bestaat. Hij vindt Zwarte Piet namelijk discriminatie van kleurlingen.
In ieder geval niet mooi van hem om misbruik te maken van de zendtijd...De mondige Nederlander Prem Radhakishun, die woensdagavond tijdens zijn negende deelname uit 'De Slimste Mens' werd gekegeld, heeft in het Nederlandse programma 'De Wereld Draait Door' een klein relletje veroorzaakt.
Mensen mogen zelf beslissen of ze hun kinderen voorliegen omtrent de Sint... vind ik...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik denk niet dat er veel kinderen zijn die door de uitspraak van Prem van hun Sinterklaas geloof afvallen.
Kind, zegt mama, dit is gewoon een rare man en die weet er niks van
Wel kinderachtig van Prem.
Kind, zegt mama, dit is gewoon een rare man en die weet er niks van
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
-
exsencon
- x 435
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Eva! Eva! Eva! 
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- kittykattenfan
- Poster rang 1

Zwarte piet is toch geen Afrikaan? Hij is zwart omdat hij zo vaak door de schoorsteen moet en om die reden de roet niet meer van zijn lichaam krijgt.
0 x

-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik denk dat als je mensen met een donkere huid naar de mening vraagt over zwarte Piert dat best mee zal vallen. Al is het verhaal van de zwarte knechten van de grote blanke man, eerlijk gezegd, toch ook wel een beetje raar in deze tijd. Al bestaat het al heel lang natuurlijk.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Prem Prem Prem vanavond aangezien Jeroom en Lisa Smolder er allebei uitliggen
Prem for president
Prem for president
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Jens (Jelle Cleymans) kan ook nog de slimste mens ter wereld worden. Ik supporter voor hem. Ik vrees er wel wat voor want hij is geen VIER figuur.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Crackers schreef:Jens (Jelle Cleymans) kan ook nog de slimste mens ter wereld worden. Ik supporter voor hem. Ik vrees er wel wat voor want hij is geen VIER figuur.
Hij is een potentiële winnaar maar hij streeft er wat te hard voor, waardoor hij eigenlijk minder sympathiek overkomt.
0 x