Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Gesloten
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Bericht door Crackers »

Iedereen weet toch dat je melk bij een temperatuur van minstens 30° moet bewaren om ziektekiemen en bacteriën ten volle hun werk te laten doen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Het ging ook eigenlijk helemaal niet om de melk, of de lekkerdere koekjes van Jenny hè... Het zat hem in de boodschap die de dames daarmee over wilden brengen aan Julia, en de manier waarop ze dat deden. Die boodschap zal nu wel aangekomen zijn. :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

"Moet er nog iemand een glaasje wijn hebben ?" Terwijl de fles wijn die Julia vasthad bijna leeg was, er zat net genoeg voor 1 glaasje.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

martha schreef:"Moet er nog iemand een glaasje wijn hebben ?" Terwijl de fles wijn die Julia vasthad bijna leeg was, er zat net genoeg voor 1 glaasje.
:lol: ja dat had ik ook gezien: tournee generale zei André nog :lol:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Jezus, wat een kinderachtig gedoe is dat nu eigenlijk. Waarom confronteert Julia Nancy (en Jenny) niet eens?!
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Volgens mij is Julia het niet gewend om bazen boven haar te hebben. In de Frens was ze toch min of meer zelf baas (hoewel ook maar personeel).
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Julia gedraagt haar toch helemaal niet bazig ofzo? Ik snap echt het probleem niet hoor.
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Julia neemt veel initiatief/ziet werk is toch wat anders dan bazig gedragen. Ik heb mischien iets gemist maar waarom doet nu ook Nancy zo vervelend tegen Julia?
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Ik denk dat dit te maken heeft met Luc, omdat Julia toen met Luc was, toen hij Eddy onder druk heeft gezet om met de fraude door te gaan. Nancy is heel zwart-wit hé, nuanceren en situaties inschatten, kan ze niet.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Devilex schreef:Julia gedraagt haar toch helemaal niet bazig ofzo? Ik snap echt het probleem niet hoor.
Ik ook niet.
Taliver67 schreef:Ik denk dat dit te maken heeft met Luc, omdat Julia toen met Luc was, toen hij Eddy onder druk heeft gezet om met de fraude door te gaan. Nancy is heel zwart-wit hé, nuanceren en situaties inschatten, kan ze niet.
Heel onredelijk van Nancy. Julia is toch niet meer bij Luc en wil hem toch niet meer zien? (Tot nu toe toch.)
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Julia was bazig tegen Cois, en soms tegen haar dochters. Wou de Noorderzon overnemen dank zij gestook van Marianne. Hier heeft ze zich echter (nog) niet bazig opgesteld. Chapeau dat Julia na Rosa's aandringen dat contract te tekenen zich niet liet inpakken en fijntjes pas akkoord gaat NADAT Rosa met Jenny sprak. Hoe onzeker ze soms ook doet, ze kan assertief beslissen. en bouwde een goeie band op met Lowie die daardoor zowaar handelbaar wordt.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Devilex schreef:Julia gedraagt haar toch helemaal niet bazig ofzo? Ik snap echt het probleem niet hoor.
Ik zeg niet dat Julia zich bazig gedraagt, enkel dat zij het niet gewend is om in team te werken of bazen boven haar te hebben, dat is n verschil.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Met Simonne, dat was toch anders, dat was n vriendin.

Ook raar dat ze moest nadenken over t contract !
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Oh Nancy is natuurlijk nogal een vijswijf en ging naar Julia om haar ongenoegen te vertellen. Julia ging daar echter niet op in en wou voort werken, waardoor Nancy haar ziet als een soort van slavendrijver. Later heeft ze nog over gaan zeuren bij Marianne en die vindt het natuurlijk ook leuk om te stoken. Jenny is tenslotte haar lievelingszuster terwijl ze alles uit de kast haalt om Roza een kloot af te trekken.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
ikke
x 435

Bericht door ikke »

hannanaske schreef:Oh Nancy is natuurlijk nogal een vijswijf en ging naar Julia om haar ongenoegen te vertellen. Julia ging daar echter niet op in en wou voort werken, waardoor Nancy haar ziet als een soort van slavendrijver. Later heeft ze nog over gaan zeuren bij Marianne en die vindt het natuurlijk ook leuk om te stoken. Jenny is tenslotte haar lievelingszuster terwijl ze alles uit de kast haalt om Roza een kloot af te trekken.
??? Marianne is toch niet de zus van Jenny?! En volgens mij heeft Roza geen *** :whistle:
0 x
Gesloten