Emma Van Damme (Elise Roels)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Emma Van Damme (Elise Roels)

Bericht door satine »

Tiboko schreef: Sinds haar pa weer werkt, krijgt ze daar ongetwijfeld minder aandacht dan voordien en sinds Tom in Judiths leven is, vreest ze dat ze bij ma voortaan ook minder aandacht zal krijgen (wat logisch is).
Voor zijn ontslag werkte hij ook - en toen had hij zelfs een inwonende vriendin, waar hij constant ruzie mee had.
Tiboko schreef:De keuze van Judith - off all people kiest ze een rokkenjager met een bedenkelijke reputatie én twee kinderen waar hij niet naar omkijkt - is in haar ogen natuurlijk ook een foute keuze. Als Judith iemand moest hebben gekozen als dokter Geert (die vond ze indertijd wel tof) had ze wellicht minder opstandig geweest.
Maar Emma kent de reputatie van Tom (nog) niet :angel:
En ik zie eigenlijk niet waarom Judith zoveel rekening met Emma moet houden, gaat Emma later ook alleen uitgaan met jongens die haar moeder 100% ok vindt? :whistle:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Alhoewel ik de episode niet gezien heb moet ik hier toch Tiboke gelijk geven.Dat Emma op haar 15 of zoiets een vriendje heeft die Judith niet kan luchten is nog wel wat anders dan een volwassen vrouw met twee kinderen die aanpapt met ne onnozelaar die geen haar beter is dan haar ex. Een onnozelaar die bovendien zelf twee kinderen heeft waar hij nooit naar om heeft gekeken tenzij om ze te gebruiken om zijn gelijk te krijgen. De vergelijking Judith-Emma gaat gewoon niet op. En ik vind het eigelijk nogal evident dat Emma op haar leeftijd aandacht wil en die gaat ze van Tom zeker niet krijgen maar zou ze wel van haar moeder moeten hebben als dat mens tenminste nog in staat is om haar ogen open te doen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Emma is 13 en ze weet nog helemaal niet wie of wat Tom is. :angel:

Emma blijft maar hameren op het feit dat haar moeder gelogen heeft, en daar gaat ze (volgens mij dan) in de fout.

Maar we MOETEN het niet met elkaar eens zijn he... ;)
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

satine schreef:Emma is 13 en ze weet nog helemaal niet wie of wat Tom is. :angel:
Gelukkig voor haar dan!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

exsencon schreef:
satine schreef:Emma is 13 en ze weet nog helemaal niet wie of wat Tom is. :angel:
Gelukkig voor haar dan!
Wat zal dan niet zijn als ze 15 is :mrgreen:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat Emma zo gereageerd zou hebben bij iedere man waar haar moeder mee af komt. Ze weet niks van Tom.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik herinner me de tijd dat mijn dochter 13 was, ik moet zeggen dat ik emmatje nog lang niet zo slecht vind. :lol:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

In ieder geval doet Elise Roels dat heel goed.
0 x
charlie
Nog geen rang

Bericht door charlie »

Toen mijn mamma op een nieuwe vriend kreeg (ik was 12-13 jaar) heb ik ook heel lelijk gedaan tegen hem en ook tegen haar, dat is later bijgedraaid.
Toen mijn mamma een paar jaar geleden een relatie kreeg met iemand met 2 kinderen deed de dochter ook heel lelijk tegen mijn mamma (en zij was 20), ze heeft mijn mamma toen eigenlijk zo goed als buiten gepest.
Dat is iets dat veel voorkomt bij nieuw samengestelde gezinnen, nieuwe relaties zijn bijna altijd moeilijk voor de kinderen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ze begint toch eindelijk wat bij te draaien.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Nu wil ze niet meer gaan zwemmen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:In ieder geval doet Elise Roels dat heel goed.
ze speelt idd een heel geloofwaardige seut. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Crackers schreef:Nu wil ze niet meer gaan zwemmen.
Ze heeft de leeftijd om voor het eerst haar regels te krijgen. Dat kan wel een reden zijn om niet te willen zwemmen.
En ze voelt zich misschien te dik of ze doet het gewoon niet graag meer.
0 x
Sanne
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Zou het kunnen dat Emma beter af is met een moeder die inplaats van altijd alle touwtjes in handen willen
hebben : eens wat marges open laten ? Wat inleving inplaats van commanderen op een toon van een strenge lerares.
Toevallig gaf mijn moeder dat vertrouwen waardoor ik meevoel met Emma. Niet willen zwemmen is sein aan Judith
dat ze mee wil beslissen over haar individualiteit is zich op die leeftijd ontplooit.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

En dan kijkt ze nog naar "Gossip girl" :lol: Een reeks waar ze niets anders doen dan onder elkaars duiven schieten, manipuleren, elkaar een loer draaien en vooral "hoe maak ik het leven van die persoon heel moeilijk" ? :lol: O ja, ik kijk ook naar Gossip Girl, vind het een goeie reeks maar ik ben veeeeeeeel ouder dan Emma. :whistle:
0 x
Plaats reactie