Maar je weet ook dat ze door haar eigen dommigheid waarschijnlijk het deksel op de neus zal krijgen, daarom kan ik er meestal nog mee leven.Wallanderjunior schreef:Nancy komt meer dan eens heel gemeen en vals uit de hoek, ik houd daar niet van
Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
0 x

-
ikke
- x 435
Ik kan ermee leven omdat 't een soappersonage is. Spaar mij in het dagelijkse leven aub van zo iemand!Poolaapje schreef:Maar je weet ook dat ze door haar eigen dommigheid waarschijnlijk het deksel op de neus zal krijgen, daarom kan ik er meestal nog mee leven.Wallanderjunior schreef:Nancy komt meer dan eens heel gemeen en vals uit de hoek, ik houd daar niet van
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik vind toch dat het er dikwijls te dik wordt opgelegd.
Enerzijds is ze niet dom, anderzijds gedraagt ze zich altijd dom.
Drie "kuisposten" en dan nog niet rondkomen, bijvoorbeeld. Wat doet Nancy toch met haar geld
Enerzijds is ze niet dom, anderzijds gedraagt ze zich altijd dom.
Drie "kuisposten" en dan nog niet rondkomen, bijvoorbeeld. Wat doet Nancy toch met haar geld
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

De gerechtskosten bijvoorbeeld, dat gaat ook nog een fameuze factuur worden, hoor. Ik kan aannemen dat ze ze van doen hebben. 
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Nancy, Nancy, Nancy : oppassen want weeral neem je je fantasiën voor de werkelijkheid
Blijkbaar ben jij het al vergeten die keer in ter smissen toen je dacht geen poetsvrouw meer te zijn maar wel "serveuse" en ook toen jij dacht "het kindermeisje" van Sandrientje te worden. Twee keer was de teleurstelling groot en werd je terug gebonjourd naar je emmer en te dweil. En ik vrees dat jij dat ook in de Zus & Zo zult meemaken.
0 x
-
Poolski
- Nog geen rang
Nancy als serveuse is ook niet hèt, hoor. Nu denk ik spontaan terug aan die keer toen ze in De Nooderzon was gaan werken.
Femke kon daar toen niet mee lachen.
Maar ja, Nancy loopt er ook altijd bij gelijk een kieken zonder kop.
Nee nee, Nancy is enkel goed voor
,
en
En ik denk nu ook aan die keer ze zich aan haar eigen toog in Ter Smissen strontzat gedronken had.
Rosa klaagde altijd dat ze Nancy achter de toog altijd zo op haar veren moest zitten.
Nancy als serveuse
toch maar niet.

0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Tja, Nancy wat heb ik je gisteren gezegd : eens kuisvrouw altijd kuisvrouw
En nu ben ik wel benieuwd naar de reactie van Nancy wanneer Julia er terug zal staan
En nu ben ik wel benieuwd naar de reactie van Nancy wanneer Julia er terug zal staan
0 x
-
Poolski
- Nog geen rang
Dat ze normaal word dat hebben we al opgegeven, maar ik hoop dat het bij haar toch binnen de menselijke maat blijft.martha schreef:En nu ben ik wel benieuwd naar de reactie van Nancy wanneer Julia er terug zal staan
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Ik heb echt een déjà vu-gevoel. Precies hetzelfde als enkele jaren geleden bij Jelena.
0 x
-
Poolski
- Nog geen rang
"Ge gaat dat toch van hare pré afhouden, zeker"
A.u.b. geen 2e Jenny, scenaristen.
A.u.b. geen 2e Jenny, scenaristen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

wie zet de strijkplank nu net achter een deur die naar binnen open gaat? vond het wel goed hoe ze dat gefilmd hebben, die vonk die uit het strijkijzer sprong, het moet een slecht merk geweest zijn, waarschijnlijk Calor of zo.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Poolski
- Nog geen rang
Ik ben ervan overtuigd dat ze het juist daarom daar gezet heeft. Jenny nr. 2 officieel. 
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik heb al jaren een Calor en wil geen andere meer zowel strijkijzer dan stoomcentrale: topissimo ! ( ik weet het , het valt buiten de topic)Crackers schreef:wie zet de strijkplank nu net achter een deur die naar binnen open gaat? vond het wel goed hoe ze dat gefilmd hebben, die vonk die uit het strijkijzer sprong, het moet een slecht merk geweest zijn, waarschijnlijk Calor of zo.
0 x