Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
Na al die jaren met Nancy en daarvoor met Felicienne zal ze al wel tegen een stootje kunnen, maar Nancy weet dus echt niet wanneer ze moet zwijgen. 
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Wat is me dat tegenwoordig een serpent zeg ! Eerst tegen Marianne en nu tegen Julia!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik vond de reactie van Julia wel grappig. Wordt door domme Nancy nu uitgelegd als een bevel. 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Het kwam ook over als een bevel.jessie V. schreef:Ik vond de reactie van Julia wel grappig. Wordt door domme Nancy nu uitgelegd als een bevel.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Wie oogst, die zaait.
En Nancy is wel erg scherp de laatste tijd, zou Slurfke haar teleurstellen?
En Nancy is wel erg scherp de laatste tijd, zou Slurfke haar teleurstellen?
0 x
-
exsencon
- x 435
Tja, ik kan alleen maar mijn vroegere post herhalen: Nancy als poetsvrouw in RL-never!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
exsencon
- x 435
Nee, maar het moet toch wel een heel,heel,heel klein beetje geloofwaardig blijven. Ja?
0 x
-
nicoleken
- Nog geen rang
IK ZIE NANCY HEEL GRAAG BEZIG EN HOOP DAT WE NOG VEEL FRATSEN MOGEN MEEMAKEN MET HAAR EDDY WANT DIE IS OOK GOED
0 x
- Bomanza
- Nog geen rang
Den Eddy is een fafouleke!nicoleken schreef:IK ZIE NANCY HEEL GRAAG BEZIG EN HOOP DAT WE NOG VEEL FRATSEN MOGEN MEEMAKEN MET HAAR EDDY WANT DIE IS OOK GOED
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Typisch Nancy : haar beklag gaan doen bij Jenny over Julia maar wel verzwijgen wat zij eerst aan Julia heeft gezegd.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
De laatste tijd kan Nancy al even goed met Rosa in dezelfde doos gestopt worden ! Onmogelijke persoon ! Dom is ze al altijd geweest maar nu wordt ze er stout en vals bij
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
is ze niet altijd al wat dom, stout en vals geweest? het wordt blijkbaar nog erger met de jarennounake schreef:De laatste tijd kan Nancy al even goed met Rosa in dezelfde doos gestopt worden ! Onmogelijke persoon ! Dom is ze al altijd geweest maar nu wordt ze er stout en vals bij
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Als Nancy niet meer zou mee spelen in Thuis, zou het maar half zo leuk meer zijn om naar te kijken. Idem voor Eddy.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Wallanderjunior
- x 435
blijkbaar houden mensen van achterbakse typetjes, zolang ze zelf niet het slachtoffer worden van hun fratsenCrackers schreef:Als Nancy niet meer zou mee spelen in Thuis, zou het maar half zo leuk meer zijn om naar te kijken. Idem voor Eddy.
Nancy komt meer dan eens heel gemeen en vals uit de hoek, ik houd daar niet van
0 x