Middag afleveringen

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
GodAnubis10
Nog geen rang

Re: Middag afleveringen

Bericht door GodAnubis10 »

Femke was toen al terug. Ik denk zelf ook dat het nog ruim een half jaar gaat duren voor dat Andrea terug te zien is in Thuis.
0 x
Nergens beter dan Thuis
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Amai zeg, bedankt voor de info! :lol:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Wat me nu opvalt bij het bekijken van de middagafleveringen dat Britney blijkbaar hetzelfde kind is als in de lopende afleveringen 's avonds.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Allé, en het valt me echt zwaar hé, maar toch 2 goede punten voor de Peter. Hij heeft zijn schuivertje met Nina aan Femke bekent en hij heeft de waarheid gezegd in die klote-adoptie affaire. Wat Femke betreft die heeft dan wschl haar valies en haar biezen gepakt naar Spanje waar ze een vreselijke ontmoeting gaat hebben (ge moet het maar doen hé) en de dood (was het maar waar) ongelukkige Peter valt in de verderfelijke (!) armen van Nina. Maar goed, ik geef zeer uitzonderlijk 2 punten aan Peter maar ik denk dat ik ze in het vervolg weer direct kan aftrekken! Hmm, nog altijd geen spoor an Andrea... :lol:
0 x
GodAnubis10
Nog geen rang

Bericht door GodAnubis10 »

Een spoor van Andrea is zeker pas over een half jaartje. Was midden Februari 2011. Dus ik denk dat dat voor ons midden Maart volgend jaar weer zou zijn??? Zeg ik dat goed?
0 x
Nergens beter dan Thuis
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Luc_Bomans »

Geduld is een kunst, exsencon.
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Het is meer een foltering als ge al die andere zever er moet bijpakken. Enfin, de Peter is weer wanhopig, dat komt bij hem altijd een beetje laat. Hij zal zich wel in de armen van de rosse storten zeker. Ik zal al maar een van mijn punten terug aftrekken. :lol:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Hoe komt het eigenlijk dat jij zo gefocust bent op Peter en Nina?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Omdat het de 2 personages zijn die me interesseren, en dan eigelijk alleen maar Peter. Nina is daar alleen maar als instrument om Peter een goede les te leren want hij heeft dat dringend nodig. En, ja het is ondertussen genoegaam geweten hier dat ik hem niet moet hebben.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

exsencon schreef:Omdat het de 2 personages zijn die me interesseren, en dan eigelijk alleen maar Peter. Nina is daar alleen maar als instrument om Peter een goede les te leren want hij heeft dat dringend nodig. En, ja het is ondertussen genoegaam geweten hier dat ik hem niet moet hebben.
Ik begin het te begrijpen: je wil Peter zo veel mogelijk ellende zien beleven (omdat hij zo onzorgvuldig om is gegaan met Sofie) en je vindt je handlanger in Nina, is het zo iets?
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

You are closing fast! Onzorgvuldig is,neem ik aan, een eufemisme. Ik moest hem trouwens al niet hebben vanaf het begin. Hij leek toen al helemaal niet op een notaris en nu nog minder (ja,hij is het niet meer). Maar wat er met Sofie is gebeurd heeft de deur idd voor mij dichtgedaan. Trouwens heb ik als tweede Tom op mijne lijst maar die laat ik "gaan" want geen goesting om nog verder te kijken en ook omdat ik meer heu...meer voeling had met Sofie dan met Judith.
0 x
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Luc_Bomans »

Tom (Peggy, Sandrine, Bianca,...) en Peter (Nina ;) ) anders beiden: eigen schuld, dikke bult. Volwassen worden!
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Weinig nieuws op het middagafleverings front. Peter wanhopig, too little, too late. Tom kwaad,good for him en Nina broeden,broeden. Wel wat medelijden met Jelena en Waldek als ge weet hoe het gaat aflopen. Jammer, ik zie die Jelena anders wel zitten.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Nancy die de notaris Peter eens goed de les spelt,om van de smullen!!! :lol: :lol: :lol:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Wat dan te denken van haar reactie tegenover Nina: "en dan nog met zo een vuil ros, precies een ssssprink-haan" :lol:
0 x
Plaats reactie