Reyers Laat
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Reyers Laat
De man die nu in Reyers Laat zit en zit te pochen over zijn snelheid en er filmpjes van op internet zit, zouden ze onmiddellijk moeten opsluiten.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
exsencon
- x 435
Wel, het is nu niet om tegendraads te zijn maar ik vond hem vrij sympathiek.Eens iemand die tegen de algemene regel ingaat heeft me altijd bekoord. Ik vond die vrouw een echte zevertrien. En Lieven van Gils die de netheid zelve is had er kennelijk moeilijk mee.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Kristien Hemmerechts, je bent een harteloos mens 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

hoezo?Crackers schreef:Kristien Hemmerechts, je bent een harteloos mens
(heb niet gekeken)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Ze heeft een boek geschreven over Michelle Martin.lord F. schreef:hoezo?Crackers schreef:Kristien Hemmerechts, je bent een harteloos mens
(heb niet gekeken)
Persoonlijk vind ik dat ook niet zo'n denderend idee.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

lord F. schreef:hoezo?Crackers schreef:Kristien Hemmerechts, je bent een harteloos mens
(heb niet gekeken)
Ik vond dat ook niet zo'n goed idee, maar er zijn ook ontelbare boeken geschreven over Hitler, dus dat kan ik haar niet kwalijk nemen. Maar ze zat in Reyers Laat samen met Paul Marchal en ze had dus een boek geschreven waarin Michelle Martin werd opgehemeld. Paul Marchal zei dat dat ethisch gezien niet kon en dat hij het jammer vond dat de slachtoffers of nabestaanden niet eerst waren gepolst of ingelicht dat het boek zo zou verschijnen. En toen zei Hemmerechts: "ik vind dat een beetje flauw, want het is ondertussen al zooooo lang geleden en bovendien bent u, meneer Marchal, al zo vaak in de media gekomen om uw verhaal te kunnen doen, ik vind dus niet dat ik u verantwoording moet afleggen als ik een boek schrijf over Martin waarin ik ze voorstel zoals IK ze zie."ikke schreef:Ze heeft een boek geschreven over Michelle Martin.lord F. schreef:hoezo?Crackers schreef:Kristien Hemmerechts, je bent een harteloos mens
(heb niet gekeken)
Persoonlijk vind ik dat ook niet zo'n denderend idee.
En dAt vond ik harteloos. Denk je dat het de slachtoffers niets meer doet omdat het "zoooooo lang geleden" is?
(Het boek is deels gebaseerd op feiten maar ook deels verzonnen omdat Hemmerechts geen inzage gekregen heeft in het dossier en ze de leemtes zelf heeft opgevuld met haar eigen ideeën over Martin, nvdr)
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Kweetnie, Dimitri Verhulst heeft ook een boek geschreven met z'n eigen interpretatie over de laatste dagen van Frank Vandenbroucke die overleed in Senegal terwijl hij net bij een hoertje sliep. Daar is alleszins geen heisa over geweest.
Het is ook maar fictie hé (het boek).
Allez, die film van Rob Van Eyck over Dutroux destijds, dat was er pas serieus over qua respectloosheid.
Het is ook maar fictie hé (het boek).
Allez, die film van Rob Van Eyck over Dutroux destijds, dat was er pas serieus over qua respectloosheid.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
exsencon
- x 435
Wel, ik ben toch niet helemaal akkoord. Onze maatschappij heeft meer en meer de neiging om monsters te creëren die je absoluut niet mag verdedigen. We vergeten dat die "monsters" ook mensen zijn. Trouwens, Emmerechts keurt helemaal niet goed wat Martin gedaan heeft, ze probeert gewoon het waarom bij die vrouw (zelf moeder nb) te achterhalen en dat vindt ik moedig van haar temeer omdat het onderwerp emotioneel zo beladen is. We mogen ook niet vergeten dat in elk van ons een monster schuilt dat pas tevoorschijn zal komen als we ver genoeg gedreven worden. Altijd proberen te begrijpen hoe moeilijk en waanzinnig het ook soms is, er zijn altijd twee kanten aan een muntstuk, ook bij ons.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

juist Lord F. en exsencon maar ik heb het vooral over het feit dat ze zei dat het nu toch al allemaal zo lang gelden is en dat ze zei dat Paul Marchal daar nu toch al over moest zijn.
0 x
-
exsencon
- x 435
Daar heb je idd een punt. Maar in een debat worden er soms wel eens dingen gezegd waar je achteraf van denkt "had ik niet moeten zeggen" Het beste voorbeeld zijn uiteraard onze politiekers, maar ja...Crackers schreef:juist Lord F. en exsencon maar ik heb het vooral over het feit dat ze zei dat het nu toch al allemaal zo lang gelden is en dat ze zei dat Paul Marchal daar nu toch al over moest zijn.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vond Kathleen Cools goed in Terzake en Lieven Van Gils perfect voor Reyers Laat. Kathleen Cools in Reyers Laat, het voelt niet natuurlijk aan. Voor mij graag terug Lieven Gils fulltime in Reyers Laat en Kathleen Cools terug voor Terzake.
0 x
-
exsencon
- x 435
Voor mij mogen ze Cools naar Afghanistan sturen à la Vranx en dan maar hopen hé... 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Waarom hebben ze bij Reyers Laat van die "bevoorrechte" gasten die om de paar weken en steeds weer opnieuw mogen langs komen zoals Etienne Vermeersch, Prem Rahakiesjoen of hoe die ook heet en Jef Vermassen? Denken ze niet dat de kijkers die na een paar keer wat beu worden? Er zijn toch genoeg mensen die iets interessants te vertellen hebben dat ze altijd in dezelfde vijver moeten vissen? Het wordt stilaan zoals op VIER waar het ook altijd dezelfde Woestijnvissen zijn. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Jens (Jelle Cleymans) zit helemaal niet in Portugal, ik zag hem vanavond in Reyers Laat!
0 x
Potentia Principatum
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Ik vond het wel een interessante uitzending, en Jelle Cleymans is toch een verdomd slimme kerel! Mooie analyse (ook van Hoste en Torfs) over de enorm moeilijke situatie waarin de verkiezingsuitslag ons gebracht heeft.Caligula schreef:Jens (Jelle Cleymans) zit helemaal niet in Portugal, ik zag hem vanavond in Reyers Laat!
0 x