Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
-
- Poster rang 4
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
Een rolstoel hebben we al gehadjohan1969 schreef:Yes !tvx1 schreef:Wat is er toch aan de hand met Thuis? Het is zo flauw allemaal. Nu ze hebben ze toch een kast gemist om wat meer drama te brengen met die woordenwisseling tussen Tibo en Franky bij de Zus&Zo. Daar hadden ze Tibo die in volle vaart en totaal overstuur vertrok toch een ongeluk kunnen laten krijgen met zijne moto. Waarna we dan een jammerende Franky aan het ziekenhuisbed van Tibo te zien kregen. Maar nee, ze laten dat gewoon voorbij gaan.
En onderweg schept hij Jana, die de rest van haar leven in rolstoel moet doorbrengen.
En Bram die Tibo wil vermoorden.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Tibo heeft de rozen van Franky toch al aangenomen en hij zei op een kalme manier: ik zou graag nog wat slapen, ga naar huis.
Het zal dus niet lang meer duren of het is weer allemaal koek en ei tussen die twee.
Het zal dus niet lang meer duren of het is weer allemaal koek en ei tussen die twee.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
't Is te hopen en dat ze dan maar rap voor een tweede huwelijksreis vertrekken en daar blijven!Crackers schreef:Tibo heeft de rozen van Franky toch al aangenomen en hij zei op een kalme manier: ik zou graag nog wat slapen, ga naar huis.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
jaja, en , zoals Eric Van looy het zou zeggen :" 't is gebeurd" ! Hij stond daar wel met een "Donald Duck" mond te luisteren naar het pleidooi van Franky maar 't was snel OK ....
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Speelt die nu eigenlijk een spelletje ofzo?
Eerst leek het allemaal terug koek en ei te zijn, beginnen ze daar te vossen in de frens. En vandaag sloeg het weer om: "ik ben gekwetst" en deed ie afstandelijk tegen zijn poepie. Franky verliest terug de hoop en plotseling staat hij daar toch weer terug.
Hij mag zijn handjes potverdorie kussen dat Franky hem eigenlijk nog wil

Eerst leek het allemaal terug koek en ei te zijn, beginnen ze daar te vossen in de frens. En vandaag sloeg het weer om: "ik ben gekwetst" en deed ie afstandelijk tegen zijn poepie. Franky verliest terug de hoop en plotseling staat hij daar toch weer terug.
Hij mag zijn handjes potverdorie kussen dat Franky hem eigenlijk nog wil

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Wat een dramaqueen ! Ik kan zijn gezicht niet meer zien. En dan zeker niet als t ruzie is, Franky zegt iets tegen hem en hij doet gewoon of Franky staat er niet ! En hij trekt n gezicht als van n zoutpilaar !
0 x
-
- x 435
ik denk meer aan een eendjohan1969 schreef:Wat een dramaqueen ! Ik kan zijn gezicht niet meer zien. En dan zeker niet als t ruzie is, Franky zegt iets tegen hem en hij doet gewoon of Franky staat er niet ! En hij trekt n gezicht als van n zoutpilaar !

0 x
-
- Poster rang 4
Toen Tibobo ' poepie ' zei tegen Franky keek Frank hem verbaasd aan zo van ' wat hoor ik ? '
Heb zo een flauw vermoeden dat hij dat nooit verwachtte waar ik in kan komen.
0 x
-
- x 435
ik had gehoopt dat Tibo dat woord uit zijn woordenboek geschrapt hadranske schreef:Toen Tibobo ' poepie ' zei tegen Franky keek Frank hem verbaasd aan zo van ' wat hoor ik ? '

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
ik denk meer aan een eend
[/quote]
Exact ! Ik had dat ook gezegd : Donald Duck maar dan heel antipathiek !

Exact ! Ik had dat ook gezegd : Donald Duck maar dan heel antipathiek !
0 x
-
- x 435
Den Tibo is verwonderd dat zijn baas niet tevreden is dat hij 6 maanden zou weg blijven, terwijl hij daar nog maar een week werkt? En dus geeft hij maar ineens zijn ontslag?? Dit slaat toch echt nergens op. 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
En zij gaan de route 66 afrijden in zes maanden
Met wat dat ? Een trotinette ?
En nu Tibobo zelf ontslag heeft genomen, neem ik aan dat hij niet kan gaan "doppen" : dus hoe gaan ze dat betalen ? Met de kleine patatjes ?

En nu Tibobo zelf ontslag heeft genomen, neem ik aan dat hij niet kan gaan "doppen" : dus hoe gaan ze dat betalen ? Met de kleine patatjes ?

0 x
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Als hij 6 maanden vakantie had gekregen, was dat ook onbetaald verlof geweest, lijkt mij.+
Edit: Ah en doppen kan je toch ook alleen doen als je beschikbaar bent voor werk? Dus niet als je op vakantie bent...
Edit: Ah en doppen kan je toch ook alleen doen als je beschikbaar bent voor werk? Dus niet als je op vakantie bent...
0 x
Sanne