Luc Bomans (Mark Willems)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Hij heeft nog altijd zijn luxe-appartement van voor dat hij bij Julia ging wonen. Ik denk dat het ontploffingsgevaar daar intussen toch zal geweken zijn en dat de schade hersteld zal zijn.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- annekeHU
- Poster rang 4

Karakterveranderingen na zo'n schedeltrauma komen voor... maar ik vrees dat Luc toch wel ergens een verborgen agenda heeft!Crackers schreef:Ze is al bijgedraaid. Ze denkt zelfs dat die klap op zijn hoofd plots een goed mens van Luc gemaakt heeft.johan1969 schreef:Maar via via komt hij t wel te weten. En Julia zal wel bijdraaien, haar kennende !
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik zou gaan denken het laatste.johan1969 schreef:Waarom verkoopt Luc zijn huis ? Om te gaan vluchten ? Of omdat hij toch geen huis nodig heeft als hij lang vastzit ?
Toch wel benieuwd naar de rechtszaak, want ik neem aan dat de scenaristen Luc niet jarenlang de gevangenis in gaan schrijven.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Als ik me niet vergis werd de blok waarin zijn appartement zat afgebroken. Ik vermoed dus dat Luc een schadevergoeding ontvangen heeft ter waarde van zijn (afgebroken) appartement of (andere mogelijkheid) dat een nieuw blok zou worden opgetrokken en dat hij daarin een nieuw appartement zou krijgen.Crackers schreef:Hij heeft nog altijd zijn luxe-appartement van voor dat hij bij Julia ging wonen. Ik denk dat het ontploffingsgevaar daar intussen toch zal geweken zijn en dat de schade hersteld zal zijn.
Maar in 'den bouw' is men steeds in vertraging, nietwaar.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Ai ai Luc, een gebroken spiegel betekent 7 jaar, in dit geval 7 seizoenen, ongeluk.
0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

Ik denk dat men het verhaal van het appartement vergeten is. Of men dénkt dat de kijker dat vergeten is...
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
lord F. schreef:Ik zou gaan denken het laatste.johan1969 schreef:Waarom verkoopt Luc zijn huis ? Om te gaan vluchten ? Of omdat hij toch geen huis nodig heeft als hij lang vastzit ?
Toch wel benieuwd naar de rechtszaak, want ik neem aan dat de scenaristen Luc niet jarenlang de gevangenis in gaan schrijven.
Luc verkoopt zijn huis omdat hij binnenkort schadevergoeding zal moeten betalen. Door te bekennen voor de rechter dat hij de hoofdverantwoordelijke (de enige verantwoordelijke, zelfs) is voor de dood van Jack, lijkt het logisch dat hij Bram en Jana een serieuze vergoeding zal moeten betalen.
Vermits hij door te bekennen (en eerst te liegen tegen de politie/onderzoeksrechter, wat het erger maakt) wellicht ook de gevangenis zal indraaien, heeft hij sowieso geen geld meer nodig.
Omdat bekennen duidelijk niet voldoende was om de liefde van Lowie terug te winnen, zal hij nu wat daarna overblijft van zijn spaarcenten gebruiken om Lowies toekomst veilig te stellen (een soort fonds, zeker), in de hoop dat Lowie alsnog zal bijdraaien. Als dat niet gebeurt (wat iedereen weet), ziet hij wellicht geen uitweg meer dan te doen wat Gie indertijd wou doen, maar niet kon
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

aha, Luc heeft een nieuwe toekomstige beste vriend. 
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Daar zal hij in de gevangenis niet veel aan hebben.
Ze zijn wel ongeveer uit t zelfde hout gesneden, toch t zelfde meegemaakt (scheiding).
Ze zijn wel ongeveer uit t zelfde hout gesneden, toch t zelfde meegemaakt (scheiding).
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Snap niet dat Luc zomaar zijn huis kan verkopen, hij staat toch nog onder verdenking (heeft zelfs bekend) dat hij in die fraudezaak betrokken is. Zonder uitspraak (en dus zonder te weten hoeveel schadevergoeding hij zal moeten betalen) worden zijn bezittingen in principe toch bevroren, anders zou hij gewoon met zijn geld op de vlucht kunnen slaan.johan1969 schreef:Daar zal hij in de gevangenis niet veel aan hebben.
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Dat is wel waar, dat zou IRL waarschijnlijk niet meer kunnen.
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
- doken18
- Poster rang 2

En Luc komt er weer eens goed van af 
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
-
lord F.
- Poster rang 5

ja, was ook te verwachten hé. Thuis is Prison Break niet.doken18 schreef:En Luc komt er weer eens goed van af
Luc is één van de belangrijkste personages, dus moest wel zo lopen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Hoe veel afleveringen deze week gaan er nu nog eindigen met het beeld van een ongelukkige Luc waar we medelijden mee moeten krijgen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!