Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
Ik heb Simonne in al die jaren nog nooit met de auto zien rijden eigenlijk, ze moest altijd gebracht worden, heeft ze wel een rijbewijs? 
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
- Mona'ke
- Poster rang 2

JA!Luc_Bomans schreef:Ik heb Simonne in al die jaren nog nooit met de auto zien rijden eigenlijk, ze moest altijd gebracht worden, heeft ze wel een rijbewijs?
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Ah ja, dan is het inderdaad wel beter dat die kruk binnenkort wegkan.
0 x
-
exsencon
- x 435
Het is nog altijd beter dat iemand die een kruk nodig heeft met een wagen rijdt dan iemand met een hersentumor.
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Ja, maar toen liep Simonne nog niet met een kruk, dus was er helemaal geen probleem.
0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

Mijn vader loopt ook al ettelijke maanden met een kruk, wegens krachtverlies, lichte verlamming, in zijn linkerbeen, door rugletsel. Hij kan alleen met een automatic rijden, want heeft geen kracht genoeg in zijn been om te schakelen. De kans is groot dat zijn spierkracht nooit meer terugkomt. Dus zal hij nog heel lang, of voor altijd met die kruk moeten lopen. Wat Simonne dus doet, is niet onmogelijk.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
en voila, Simonneke heeft jullie vraag beantwoord : zij gebruikt haar wandelstok verder omdat zij dat gemakkelijk vindt 
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind dat Simonne t wel hoog in haar ster heeft gekregen sinds ze 'baas' is bij de taxi's.
Er moest toch n oplossing kunnen gevonden worden voor de onderbezetting van Rosa's personeel met wat goede wil
Er moest toch n oplossing kunnen gevonden worden voor de onderbezetting van Rosa's personeel met wat goede wil
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
johan1969 schreef:Ik vind dat Simonne t wel hoog in haar ster heeft gekregen sinds ze 'baas' is bij de taxi's.
Eigenlijk wel grappig, hoe ze met die wandelstok te pas en te onpas zwaait, maar die in feite niet meer nodigt heeft.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Het gaat om twee onafhankelijke bedrijven, of gaat de bakker bij u in de straat ook even personeel lenen bij de slager wanneer het wat drukker is?johan1969 schreef:Er moest toch n oplossing kunnen gevonden worden voor de onderbezetting van Rosa's personeel met wat goede wil
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Zo onafhankelijk zijn ze niet, het taxibedrijf bestaat toch ook bij gratie van de B&B.
Maar uiteindelijk is t wel n rare situatie.
En s avonds rijden er geen taxi's ????
Maar uiteindelijk is t wel n rare situatie.
En s avonds rijden er geen taxi's ????
0 x
-
GodAnubis10
- Nog geen rang
En voila, ze liep weer eens zonder stok. Zullen ze toch de stok nu dan toch minder in beeld brengen.
0 x
Nergens beter dan Thuis
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Simonne (bazin ???) wordt toch wel regelmatig op haar plaats gezet door haar personeel (Peggy).
Dat vind ik toch niet normaal. Zij is de eigenares en Peggy is maar n bediende. Peggy moet geen commentaar geven over wanneer Simonne verlof neemt of hoe laat ze toekomt.
Dat vind ik toch niet normaal. Zij is de eigenares en Peggy is maar n bediende. Peggy moet geen commentaar geven over wanneer Simonne verlof neemt of hoe laat ze toekomt.
0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

Ze zijn toch allebei evenwaardig, want ze hebben het taxibedrijf toch samen overgenomen ? Maar Peggy vindt zichzelf nu wel meestal te goed om nog te rijden, en speelt nu eenmaal graag de baas hé
(allé vooral krijgt ze graag haar goesting)
0 x