Luc Bomans (Mark Willems)
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Iedereen is er zo zeker van dat Luc de schuld op zich gaat nemen? Eerst zien dan geloven
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik denk ook dat Luc de schuld (of gedeelde verantwoordelijkheid) op zich gaat nemen om te scoren bij Lowieke en Julia !
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Dat Luc alles op alles zet om Lowie terug te krijgen is duidelijk. Ook benieuwd hoe dat afloopt voor Frank en Eddy
die de verantwoordelijkheid dragen met dat gefraudeer begonnen te zijn. Zij wisten vooraf dat Bram de namaakboiler
in de Zus en Zo op zijn eigen kamer ging plaatsen en verhinderden het niet effectief want hun handeltje mocht niet
uitkomen en daardoor sterft uiteindelijk een kindje. Zij zijn medeverantwoordelijk want kozen eieren voor hun geld.
Hoofdverantwoordelijke blijft Luc natuurlijk.
die de verantwoordelijkheid dragen met dat gefraudeer begonnen te zijn. Zij wisten vooraf dat Bram de namaakboiler
in de Zus en Zo op zijn eigen kamer ging plaatsen en verhinderden het niet effectief want hun handeltje mocht niet
uitkomen en daardoor sterft uiteindelijk een kindje. Zij zijn medeverantwoordelijk want kozen eieren voor hun geld.
Hoofdverantwoordelijke blijft Luc natuurlijk.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Onze Luc die verandert van een
in een
Het doet me zo denken aan een verhaallijn , al heel lang geleden, toen hij aan de drank en de grond zat. Toen werd hij de sukkelaar van dienst in Thuis. Is toen met de hulp van Werner uit die goot gekropen.
Het doet me zo denken aan een verhaallijn , al heel lang geleden, toen hij aan de drank en de grond zat. Toen werd hij de sukkelaar van dienst in Thuis. Is toen met de hulp van Werner uit die goot gekropen.
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat wil Thuis ons doen geloven vrees ik. Ik zie hem eerder de zaken nog erger maken voor Eddy en Frank uit wraak omdat hun waarschijnlijk kwalijk neemt dat hij zijn zoon (weeral) kwijt is.johan1969 schreef:Ik denk ook dat Luc de schuld (of gedeelde verantwoordelijkheid) op zich gaat nemen om te scoren bij Lowieke en Julia !
0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

Misschien gaat hij wel schuld bekennen, om zo Lowie terug te winnen, ik denk dat dit voor hem nu belangrijker is dan wat ook. En Julia wil hij ook terug.
0 x
-
tvx1
- x 435
Allez, hij heeft het dan toch opgebiecht. Ik had het niet verwacht.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Al bij al blijf ik Luc de 'sympathiekste' smeerlap vinden omdat hij nooit 100% poppenkast-slecht of -goed is geweest.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Taliver67 schreef:Misschien gaat hij wel schuld bekennen, om zo Lowie terug te winnen, ik denk dat dit voor hem nu belangrijker is dan wat ook. En Julia wil hij ook terug.
Ofwel is Luc de domste schurk die er ooit rondegelopen heeft, ofwel heeft die klop hem gewoon gek gemaakt.
Sinds Lowie in het verhaal is gekomen (teruggekeerd dus) heeft ie nog nooit een goed woord overgehad voor zijn vader. Desondanks hield hij hem altijd de hand boven het hoofd (eerst met die auto van Bram, dan met de zwangerschap van Jana - Luc wou perse dat ze voor Bram koos), dan met die "toek" op zijn hoofd en nu weer door het bekennen in de fraudezaak. Van een door en door slecht mens (zoals hij geportretteerd wordt) zou je niet verwachten dat hij zoooooo vergevingsgezind blijft, terwijl Lowie al zo vaak gezegd heeft (en blijft zeggen) dat "die smeerlap niet verdient zijn vader te zijn".
Hoe naief kan je Luc blijven voorstellen, totaal in tegenstelling met zijn karakter van de man die iedereen voortdurend probeert loeren te draaien en die er ook de hand niet voor omdraait een baby "te vermoorden".
Diezelfde man heeft er alles voor over om zijn ondankbaar zoontje terug te winnen, nee toch!?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik denk dat Luc al lang spijt heeft van zijn bekentenis.
Hij had waarschijnlijk gehoopt dat het hele Thuis-dorp hem terug in de armen zou sluiten, maar zo ziet het er niet echt naar uit.
Hij had waarschijnlijk gehoopt dat het hele Thuis-dorp hem terug in de armen zou sluiten, maar zo ziet het er niet echt naar uit.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
En vooral : diegene waarvoor hij het gedaan heeft, was al uit de rechtzaal weggegaan, heeft het dus niet gehoord en wilde het ook niet aanhoren.satine schreef:Ik denk dat Luc al lang spijt heeft van zijn bekentenis.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Maar via via komt hij t wel te weten. En Julia zal wel bijdraaien, haar kennende !
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ze is al bijgedraaid. Ze denkt zelfs dat die klap op zijn hoofd plots een goed mens van Luc gemaakt heeft.johan1969 schreef:Maar via via komt hij t wel te weten. En Julia zal wel bijdraaien, haar kennende !
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Waarom verkoopt Luc zijn huis ? Om te gaan vluchten ? Of omdat hij toch geen huis nodig heeft als hij lang vastzit ?
0 x