Emma Van Damme (Elise Roels)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
exsencon
x 435

Re: Emma Van Damme (Elise Roels)

Bericht door exsencon »

Je gaat me toch niet de culinaire uitspattingen van Judith aanprijzen hé! :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Nee, een keukenprinses is ze niet :lol: maar ik denk wel dat Judith toch nog iets anders kan dan alleen frietjes bakken. :angel:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja, ongetwijfeld maar dan niet in de culinaire sfeer! :lol:
0 x
Jolanda_tje
x 435

Bericht door Jolanda_tje »

Ik volg Familie ook en dit meisje doet me ineens aan het verhaallijn rond Louise(Familie) denken. Daar is ook een puberend meisje

Soms merk ik dat nog dat Familie en Thuis soms dezelfde verhaallijnen hebben
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Dat kind zou tegen mij niet zo'n toon moeten aanslaan hoor :eh:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
OFWGKTA
x 435

Bericht door OFWGKTA »

Wat een irritant klein kind is me dat seg. En zoals Crackers zegt die zou zoiets ook niet tegen mij moeten doen die wandelende tak.
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Een nieuwe thuis b!tch in wording ? :denk:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Taliver67 schreef:Een nieuwe thuis b!tch in wording ? :denk:
Ik vermoed dat Emma, momenteel 14-15 jaar is; dus volgend seizoen een groeischeut van jawelste :whistle:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

't Is een puberke die duidelijk nie kan verkroppen dat er iemand anders met haar leven komt moeien :lol:

In werkelijkheid vinden tieners het ook niet altijd makkelijk om naar hun ouders te luisteren. Laat staan dat ze gezag aanvaarden van derden. Tieners proberen een weg te zoeken naar zelfstandigheid, willen eigen keuzes kunnen maken enzovoort...en dat is ook niet zo evident natuurlijk. Als ouder probeer je hen te behoeden voor verkeerde keuzes, maar pubers begrijpen dat niet. Als je leven dan nog es gecoördineerd wordt door een vrijwel onbekend persoon, kan 't wel es goed botsen. :lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Euhm, Tom heeft de kans nog niet gehad om zich 'te moeien' of om het leven van Emma 'te coördineren'. :mrgreen:
Mijn mening: Emma is een vaderskindje, dat maar al te graag gelooft dat er geen beter koppel is dan haar ouders.
Ze wil vooral dat haar papa gelukkig is en vermits die Judith terug wil, is Tom een sta-in-de-weg.

Verder vindt ze haar moeder een leugenaar, omdat ze blijkbaar te jong/naïef/onervaren/bevooroordeeld is om in te zien dat mensen en situaties veranderen.
0 x
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 110
x 27

Bericht door Trouwe kijker »

OFWGKTA schreef:Wat een irritant klein kind is me dat seg. En zoals Crackers zegt die zou zoiets ook niet tegen mij moeten doen die wandelende tak.
Helemaal mee eens. Zo'n vreselijk irritant wicht geeft een mens maagkrampen :twisted:
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Ik was ook ooit een puber, maar had mijn moeder mij in een café betrapt in plaats van in de zwemles, en had ik zo'n grote mond tegen haar opgezet op de koop toe, dan had ze mij bij mijn oren naar huis gesleept, en als ik teveel lawaai maakte, had ik nog eens een schop onder mijn kont gekregen en plein publique, én een strenge straf thuis, waarover ik niet had moeten dùrven protesteren. En van mijn vader had ik ook nog eens een extra straf gekregen, hoewel die iets milder was in het uitdelen van oorvegen, zijn straffen waren des te scherper . Emma kan zich, naar mijn mening, enorm veel permitteren.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Rot verwend nest !
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik zou ze op internaat zetten!

(ofwel op internet) :twisted:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Een beetje begrip toch voor dat kind.

Sinds haar pa weer werkt, krijgt ze daar ongetwijfeld minder aandacht dan voordien en sinds Tom in Judiths leven is, vreest ze dat ze bij ma voortaan ook minder aandacht zal krijgen (wat logisch is).

De keuze van Judith - off all people kiest ze een rokkenjager met een bedenkelijke reputatie én twee kinderen waar hij niet naar omkijkt - is in haar ogen natuurlijk ook een foute keuze. Als Judith iemand moest hebben gekozen als dokter Geert (die vond ze indertijd wel tof) had ze wellicht minder opstandig geweest.

Nu is het zo dat (Tom kennende) de kans dat deze relatie fout afloopt ook weer vrij groot is... :lol:
0 x
Plaats reactie